Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Tiberium nowym FPS-em z serii Command & Conquer!

12.12.2007 07:16
Koktajl Mrozacy Mozg
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

zobaczymy

12.12.2007 07:18
2
odpowiedz
Pajak_master
54
Konsul

Czyli co. Renegade 2?

12.12.2007 09:11
3
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

Szczerze mówiąc to mam nadzieję, że to nie będzie jednak CryEngine 2.

12.12.2007 09:26
4
odpowiedz
zanonimizowany488386
0
Generał

cryengine2.....chyba nie....

12.12.2007 09:39
legrooch
👍
5
odpowiedz
legrooch
237
MPO Squad Member

YES!!!
Oby CryEngine2!

JUPI!

12.12.2007 12:43
emillo31
6
odpowiedz
emillo31
73
FPS to jest to !!!

---> Tribunal
a dla czego nie?

12.12.2007 13:51
7
odpowiedz
zanonimizowany163967
65
Konsul

Ma za słaby sprzęt :) :)

W końcu ja na pojedyńczej 8800GTX grałem w Crysyi na max detalach płynnie, jemu na dwóch w SLI skakało :) :)

Jeśli już mają robić to niech robią na nowoczesnym silniku, który za rok będzie hulał płynnie na większości sprzętów.

12.12.2007 14:26
8
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

Miri ====> domyślam się, że to był żart ;)
A prawdziwy powód tego jest taki, że skoro C&C: Tiberium ma wyjść także na konsole to ze względu na ich (a zwłaszcza Xbox360) już ograniczone możliwości nie widzę sensu, aby ta gra miała być robiona na CryEngine 2. Chyba, że dla PC zrobią osobną wersję, która znacznie lepiej wykorzysta ten silnik. CryEngine 2 jest zrobiony bardziej pod DirectX 10 i SM 4. Jestem pewien, że gdyby większość graczy PC miała odpowiedni sprzęt (czytaj: minimum GF8800, 2 GB RAM, Core 2 Duo) to Crytek zrobiłby Crysisa wyłącznie na DirectX 10, a nie bawiłby się już z DirectX 9.
Lepiej by było, aby zrobili to na Unreal Engine 3, który 1) jest już dobrze znany w branży i łatwiej znaleźć ludzi, którzy wiedzą jak pracować z tym silnikiem niż z CryEngine 2 (tak, wiem, zawsze kiedyś trzeba zacząć) 2) ważniejszy powód - podałem go wyżej.
To będzie marnowanie CryEngine 2 tylko po to, aby EA mogło się pochwalić "Robimy tę grę na CryEngine 2. Na tym samym silniku co Crysis!". A tak naprawdę ze względu na multiplatformowość tej gry EA nie będzie w stanie wykorzystać należycie możliwości tego silnika. No chyba, że - jak już napisałem - dla wersji PC zrobią wszystko odrębnie, że zrobią taką wersję, żeby mogła wykorzystać możliwości obecnych PC-tów. Ale szczerze wątpię, że tak się stanie. Przecież to EA...

Ale poczekajmy na oficjalne informacje bo może to wcale nie będzie ani na CryEngine 2 ani na Unreal Engine 3. Tak naprawdę jeszcze nic do końca nie wiadomo. Ja wyrażam tylko swoje wątpliwości, które może EA rozwieje. Ale do EA, w tym i EA Polska, jestem od kilku lat sceptycznie nastawiony i jak to się mówi - "uwierzę jak zobaczę".

12.12.2007 15:42
emillo31
9
odpowiedz
emillo31
73
FPS to jest to !!!

a może zrobią to podobnie jak Capcom z Devil May Cry 4, może w końcu będzie taka tendencja z PC na konsole, możemy tylko sobie pomarudzić

12.12.2007 21:19
10
odpowiedz
b4r4n
120
Brak

Tribunal nie wiem na ile się orientujesz, ale wszystkie bajery w Crysisie z DX'a 10 można było odpalić na DX9 i to przy niewielkiej stracie FPSów. Ale zgadzam się, lepszy był by UE3. Prostszy i wydajniejszy, a wcale nie gorszy. Nie rozumiem tylko co masz do X360. Jednostkę główną ma słabszą (3:7 w rdzeniach, chociaż jeśli sprawa wygląda tak jak na PC to chwilę poczekamy zanim wszystkie 7 rdzeni pójdzie w ruch), ale graficzną lepszą niż PS3. Jedynym mankamentem technicznym X360 jest mała pojemność płyt DVD.

15.12.2007 14:11
Pan Dzikus
11
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał

Pochwalę się. Już kilka miesięcy temu przewidziałem, że będą robić FPS w świecie C&C na enginie Crysisa. Wyraziłem wtedy nadzieję, że będzie to coś w stylu Killzone tyle, że z większą ilością kolorów ale nadal mrocznym klimatem. W końcu NOD przypomina nieco Hellgastów.

Wiadomość Tiberium nowym FPS-em z serii Command & Conquer!