Tiberium nowym FPS-em z serii Command & Conquer!
Szczerze mówiąc to mam nadzieję, że to nie będzie jednak CryEngine 2.
cryengine2.....chyba nie....
Ma za słaby sprzęt :) :)
W końcu ja na pojedyńczej 8800GTX grałem w Crysyi na max detalach płynnie, jemu na dwóch w SLI skakało :) :)
Jeśli już mają robić to niech robią na nowoczesnym silniku, który za rok będzie hulał płynnie na większości sprzętów.
Miri ====> domyślam się, że to był żart ;)
A prawdziwy powód tego jest taki, że skoro C&C: Tiberium ma wyjść także na konsole to ze względu na ich (a zwłaszcza Xbox360) już ograniczone możliwości nie widzę sensu, aby ta gra miała być robiona na CryEngine 2. Chyba, że dla PC zrobią osobną wersję, która znacznie lepiej wykorzysta ten silnik. CryEngine 2 jest zrobiony bardziej pod DirectX 10 i SM 4. Jestem pewien, że gdyby większość graczy PC miała odpowiedni sprzęt (czytaj: minimum GF8800, 2 GB RAM, Core 2 Duo) to Crytek zrobiłby Crysisa wyłącznie na DirectX 10, a nie bawiłby się już z DirectX 9.
Lepiej by było, aby zrobili to na Unreal Engine 3, który 1) jest już dobrze znany w branży i łatwiej znaleźć ludzi, którzy wiedzą jak pracować z tym silnikiem niż z CryEngine 2 (tak, wiem, zawsze kiedyś trzeba zacząć) 2) ważniejszy powód - podałem go wyżej.
To będzie marnowanie CryEngine 2 tylko po to, aby EA mogło się pochwalić "Robimy tę grę na CryEngine 2. Na tym samym silniku co Crysis!". A tak naprawdę ze względu na multiplatformowość tej gry EA nie będzie w stanie wykorzystać należycie możliwości tego silnika. No chyba, że - jak już napisałem - dla wersji PC zrobią wszystko odrębnie, że zrobią taką wersję, żeby mogła wykorzystać możliwości obecnych PC-tów. Ale szczerze wątpię, że tak się stanie. Przecież to EA...
Ale poczekajmy na oficjalne informacje bo może to wcale nie będzie ani na CryEngine 2 ani na Unreal Engine 3. Tak naprawdę jeszcze nic do końca nie wiadomo. Ja wyrażam tylko swoje wątpliwości, które może EA rozwieje. Ale do EA, w tym i EA Polska, jestem od kilku lat sceptycznie nastawiony i jak to się mówi - "uwierzę jak zobaczę".
a może zrobią to podobnie jak Capcom z Devil May Cry 4, może w końcu będzie taka tendencja z PC na konsole, możemy tylko sobie pomarudzić
Tribunal nie wiem na ile się orientujesz, ale wszystkie bajery w Crysisie z DX'a 10 można było odpalić na DX9 i to przy niewielkiej stracie FPSów. Ale zgadzam się, lepszy był by UE3. Prostszy i wydajniejszy, a wcale nie gorszy. Nie rozumiem tylko co masz do X360. Jednostkę główną ma słabszą (3:7 w rdzeniach, chociaż jeśli sprawa wygląda tak jak na PC to chwilę poczekamy zanim wszystkie 7 rdzeni pójdzie w ruch), ale graficzną lepszą niż PS3. Jedynym mankamentem technicznym X360 jest mała pojemność płyt DVD.
Pochwalę się. Już kilka miesięcy temu przewidziałem, że będą robić FPS w świecie C&C na enginie Crysisa. Wyraziłem wtedy nadzieję, że będzie to coś w stylu Killzone tyle, że z większą ilością kolorów ale nadal mrocznym klimatem. W końcu NOD przypomina nieco Hellgastów.