Najnowsze zdjęcia z Killzone 2 zostały podrasowane przez developera
Grafika i tak jest bardzo dobra. Ale jak wyjdzie Crysis 2 bo podobno ma wyjść to nikt go nie przebije.
Ludzie całkiem słusznie się burzyli - niepoprawiana grafika w ruchu z dema wygląda znacznie lepiej.
@ślimok [ Konsul ]: lepiej wypowaidaj sie o grach, ktore jzu sa na rynku/lada moment maja wyjsc, zamiast gdybac o kosmosie.
a co do podrasowywania screenow - nic dziwnego. dziwne to by bylo, gdyby ktos tego nei robil.
No ale chyba jednak troszke przegieli - dodac wygladzenie, nawet delikatnie podrasowac kolory to rozumiem.
Ale to co widac w porownaniu to jest smiech na sali - chyba zatrudnili grafika z playboya.. jakby mi to pokazali gdzies na szybko to bym nawet nie powiedzial, ze to ta sama gra
Auxarius - oczywiście, że przegięli. Jak pokazywali obrazki z engine przed nałożeniem PP - też przegięli. Bo to inna gra !!
I jeszcze jeden - oni się nie mogą zdecydować, jak ta gra ma wyglądać !!!
Gra wygląda kapitalnie. Nie wiem dlaczego ludzie czepiają się wiecznie rendera. Naiwniacy :)
Ciężki klimat s-f, może być przemiło..
albz wybacz, ale ta gra naprawde co screen wyglada inaczej.
Z finalnym osadem czy wyglada kapitalnie czy raczej nie wstrzymam sie do video review na ign,
poniewaz w tej chwili niestety nie mam ani jednego obrazka czy filmiku ktory dawalby mi 100% pewnosci, ze to faktyczna gra, a nie 'wizja artysty'..
No rzeczywiście nie ma, a prezentacja całego levelu na GDC to z pewnością fake - taki 5-minutowy
Albz - czy to byl fake czy nie fake przekonamy sie po premierze. edit: moze nie fake, ale czy byl to filmk kombinowany czy nie..
Wtedy oczywiscie obejrzalem filmik i bylem pod wrazeniem.
Teraz jednak w swietle informacji, ze po raz kolejny ostro kombinowali przy screenach niestety ich wiarygodnosc w moich oczach spadla do zera.
Wiem jedynie, ze gra wyglada jakos tak podobne ale jak dokladnie z tym jest to sie przekonam przy screenach robionych przez dziennikarzy na wlasnych PS3, z plyty retail..
Przecież duża grupa dziennikarzy w to grała - wszyscy zostali zrobieni w konia ??? N'Gai Croal z Newsweeka na przykład ???
Moze faktycznie mam jakas fobie zwiazana z PS3..
Zwykle staram sie byc obiektywny ale w tym wypadku szczerze chyba nie potrafie.
Ta gra smierdzi mi sciemnianiem na kilometr i zaloze sie, ze cos z nia jest nie tak.
Mam nadzieje, ze po premierze bede mogl stwierdzic, ze poteznie sie mylilem ale na te chwile pozostane przy swoim - cos nie gra.
Ja tam się nie martwię tym. Twórcom zostało jeszcze trochę czasu i mogą coś jeszcze dobrego z tą grą zrobić. Nie będę się niepokoił na zapas.
to taka technika: mówimy, że to zretuszowaliśmy a potem ludzie wkładają do czytnika i tu zonk wszystko co niby nie miało być takie, takie jest. Np render z e32005 to faktycznie gra :P I z miejsca 2 razy wyższe oceny :)
Spora różnica w nasyceniu barw oraz oświetleniu. Podkolorowane screeny prezentują się oczywiście lepiej niż te autentyczne, jednak różnica nie jest taka duża. Ale graficznie nie jest to już taki mistrz jak w A.D 2005. Nie w dobie Unreal Tournament III, czy Crysis. Przyznam jednak, że wizualnie trzyma wysoki poziom. Futurystyczny industrial wygląda naprawdę uroczo.
ta gra ma wyjść w drugiej połowie 2008 roku?
a niemiała czasem na początku 2008 wyjść? Czy nawet pod koniec 2007
czyzby KL2 po Halo3 bedzie gra ktora osadza gracze (kilka poprzednich newsow bylo o tym) ze gra inaczej wyglada niz zapowiadano :)
Tak czy siak bedzie ładniejsza ta ga niz Halo 3. Zreszta od crisis wiele gorzej
nie wyglada. A te podrasowane zdjecia jednak sie dosc mocno roznia alee z 2 strony wystarczy samemu pobawic sie pilotem od telewizora i tez osiagnie sie w dowolnej grze podobne roznice tylko przez znaczne przyciemnienie obrazu i zwiekszenie kolorów. O to chodzi ze moze oni moga zrobic ta gre taka tylko nie wiedza czy lepiej by była ciemnniejsza czy tez nie. To wazne bo wszystko przyciemnione zawsze jest ładniejsze. Wiadomo ze na xboxie 360 King Kong był tak ciemny ze az nie grywalny wiec to wazna kwestia.
Bla bla bla, bla bla bla. Grafa, grafa, grafa a wszyscy zapominają, ze jest to sequel sredniej strzelanki - http://www.gamerankings.com/htmlpages2/918762.asp?q=killzone
Sony wylansowało grę na hiciora i wszyscy z wywieszonym jęzorem czekają. Ja sie tylko zastanawiam co bedzie ta gra oferować oprócz grafiki.
_MaZZeo - ta gra była tak średnia że w Polsce nosi miano najlepiej sprzedającego się tytułu na PS2 ;) To raz.
A dwa to Sony specjalnie kupiło Guerilla Games żeby po latach nie rozmawiano wyłącznie o trailerze z 2005 r.
MaZZeo - sadze, ze Sony tutaj nie musialo wiele robic.
To raczej zdesperowani posiadacze ich konsoli.. ;)
Mazzeo bo widziales tylko kilka filmikow, nie wiesz jak sie bedzie gra prezentowała od strony fabularnej, a już ją skreślasz. Odnosze wrazenie ze im wiecej newsów o grze przed premierą tym zainteresowanie maleje
Ja tam nie widzę, prócz nasycenia kolorów i jaskrawości żandynch dodatkowych zmian. na fimie gra wygląda tak samo, tylko, że mniej kolorowo-i dobrze. Oczywiście znów wywyołała się burza w szklance wody. Gra w ruchu, który moglismy podziwiać na filmikach z gameplaya wymiata. I z tego co ja widzę na tych podretuszowanych fotkach, rzeczywiście wygląda niemal tak samo. Gdyby goście chcieli by gra wyglądała tal jak na tych screenach, to nie widzę, żadnych przeszkód by tak nie maiła wyglądać. Zabawa paletą -to wszystko, bo filtry i efekty są takie same. Mi się wydaje, że oni cały czas próbują dopasowac odpowiednią kolorystykę, stąd te materiały.
albz74 --> to im lepiej sie gra sprzedaje, tym jest lepsza? Myslałem ze jestes przeciwnikiem takiej teorii.
_MaZZeo - na PS2 wyszły gazilliony innych dobrych gier a ta przez przypadek sprzedała się w Polsce najlepiej.... - lepiej od God of War na przykład...
_MaZZeo a co ma 1 do 2 czesci ?? calkiem inna konsola calkiem inne mozliwosci , zobacz na HALO 2 hit na starym xbox1 a 3 okreslana przez wielu najwieksze rozczarowanie w historii gier komputerowych , wiec k2 moze nie byc super grywalne ale nie musi
Ogolnie nie podoba mi sie jedna sprawa - jzu pomijam podrasowywanie screenow jako takie, bo jak mowilem, to dzis kazdy robi. Ale po prostu... to jest debilny ruch ze strony SONY/Guerilla. Czy po nieslawnym prerenderze z 2005r nie nauczyli sie niczego? Po co to podrasowywac sztucznie, niech pokaza gre taka, jaka jest, przeciez i tak wyglada bardzo dobrze, wiec nie rozumiem, po co ten zabieg? kosmetyczny czy nie - ale zauwazony i wytkniety, a nawet budzacy podejrzliwosc u graczy o efekt koncowy.
Mam nadzieje, ze chociaz tym razem wyciagna jakies wnioski, jakiekolwiek...
Z tymi screenami to jest luz, bo taki postprocesing oraz inny spokojnie autorzy gry moga zrobic. Byc moze jak ktos wyzej zapytal, nie moga zdecydowac sie na dobranie nasycenia swiatla i barw. Ale przeciez nie ma tutaj zadnych fejkow czy sciem z modelami i samym wygladam lub nie ma tutaj ewidetnie nakrecanych screenow jakie byly przed Oblivionem (tu przegiecie bylo male ; ).
Drau - czy jak patrzysz na te screeny to dostrzegasz w nich coś podejrzanego ?
W czasach kiedy wszyscy absolutnie bez wyjątku developerzy obrabiają screeny w PS zanim wypuszczą do sieci ????
@albz74 [ Legend ]: czy ja czy ktos inny, to przeciez nie o to chodzi, sam dobrze o tym wiesz. Chodzi o to, ze ludzie zauwazyli tak czy inaczej, a SONY/Guerilla nie wyciagneli absolutnie zadnych wnioskow z prerenderowej afery '05. I nie, nie 'atakuje' developera 'bo PS3', tylko wytykam blad, gdyz imo developerzy powinni byc jzu uczuleni i spodziewac sie, ze materialy z ich gry beda bardzo dokladnie sprawdzane przez srodowisko okologrowe, to wszystko.
Dziwie sie, ze zamiast uznac to za kolejny blad, po prostu blad, probujesz to usprawiedliwiac. No sam przyznaj: czy to naprawde madry krok po incydencie z prerenderem?
Masz problem którego nie potrafię zrozumieć...
Bo dla mnie nowe screeny poza tym że bardziej kontrastowe i soczyste w kolorach są takie same jak poprzednie :) Rozumiem gdyby w PS dodali mnóstwo nowych obiektów czy źródeł światła - bo demo by tego nie pociągnęło. Ale zmiana kolorków to jakiś problem ? To zobacz, jak wyglądało Getaway na screenach od Sony przed premierą :)
Trochę mnie dziwi taka sytuacja. Killzone 2 ma być dla PS3 tym, czym Halo 3 dla Xboxa 360. Nieuczciwe praktyki developera tej gry tylko odbiją się negatywnym echem na premierze tej gry. :/
@albz: po prostu po aferze z prerenderem, na ich miejscu nie podrasowywalbym jzu zadnego materialu z gry, dla czystosci intencji, chociazby oraz spokoju, poniewaz wiadome jest, ze jesli znowu pokaza cos, co jednak rozni sie od tego, co widac w grze [mocno czy tylko kosmetycznie] - bedzie dym, po prostu.
Nie wiem co takiego trudnego jest tutaj do zrozumienia.
Nie interesowalem sie grami z PS praktycznie nigdy, wiec nic nie wiem o Gateway. Ale jesli sugerujes, ze tam bylo podobnie jak i tu, to tym gorzej.
poczekajmy do wyjścia potem oceniajmy..
i nikt do Halo tego nie porównuje bo nie ma jak porównać.. prędzej do Gearsów ten sam klimat mniej więcej...
BTW jakie nerdowskie przekomarzania o kolory ... :/
BTW 2 pierwszy Killzone był spokoi nie wiem czemu niektorzy czepiają się go..
@ albz74 [ Legend ]
a ty oglądałes podpisy pod zamieszonymi screenami ? :> Te screeny pokazują różne fazy obróbki obrazu w czasier renderowania. Pierwszy pokazuje faktyczny drugi tylko część.
Trochę mnie dziwi taka sytuacja. Killzone 2 ma być dla PS3 tym, czym Halo 3 dla Xboxa 360. Nieuczciwe praktyki developera tej gry tylko odbiją się negatywnym echem na premierze tej gry. :/
Z Halo 3 była identyczna systuacja i grze to zbytnio nie zaszkodziło :P
Nie wiem, czy ktoś to już postował, ale porównanie podane w newsie wyraźnie wskazuje, że są to dwa inne ujęcia. Także to całe "porównanie" jest o kant pośladków. Pierwszy screen jest ze starszego builda - NIE WIEMY, jak gra wygląda przed obróbką w photoshopie w prezentowanych screenach. NIE MA zdjęć, które przedstawiają TE SAME ujęcia z tego samego builda przed obróbką.
A czy w tej grze więcej oszustwa czy prawdy, się okaże...
Drau uważam dokonał słusznego spostrzeżenia. Chodzi tutaj wyłącznie o ich wizerunek w mediach, o pewien kredyt zaufania oczekujących na tę grę. A jak dobrze wiadomo, media lubią wieszać psy na czymkolwiek się da, aby tylko naprodukować materiał. Nikt nie pisze rozprawki na temat słuszności takiego postępowania. Hasło zostało rzucone a ludzie sobie resztę dopowiedzieli, a w szczególności sceptycy.
W momencie, kiedy ich wiarygodność mimo wszystko jest nadszarpnięta, powinni sie pilnować z tym, co robią. Już nie chodzi oto, że pewna garstka wie jaka jest "prawda", ważniejsze jest to, jaki większość będzie miała stosunek do tej gry.
Drau-
Nie interesowalem sie grami z PS praktycznie nigdy, wiec nic nie wiem o Gateway. Ale jesli sugerujes, ze tam bylo podobnie jak i tu, to tym gorzej.
Screeny pokazywane wtedy wyglądały jak screeny do GT5P demo, te z samochodem i niemieckim miasteczkiem :D
ziew, 95% screenow przed wypuszczeniem traktuje sie photoshopem ale tutaj oczywiscie afera bo dev sie do tego przyznal, rotfl. To ze w 05 byl pokazany render do ktorego daza jesli chodzi o oprawe(tak samo bylo w przypadku motorstorma) bylo wiadomo praktycznie od razu ale niektorzy widocznie nie potrafia tego pojac 2 lata po owym E3 - ba, czesc uwaza za fake rzeczywisty fragment gry w ktory redaktorzy poszczegolnych magow/serwisow pykali podczas pokazow. coz.