Deus Ex 3 będzie działał na silniku wykorzystanym w Tomb Raider: Legend
No no no...
lol.
Jesli bedzie tak samo beznadziejnie zoptymalizowany pod x360, jak Tomb Raider: Anniversary [a to ten sam engine, co w legend], to niech lepiej od razu zmieniaja engine.. ;s
Na PC optymalizacja była wręcz mistrzowska. TRL chodził sprawnie nawet na bardzo starych PC-tach i do tego wyglądał jak na taki sprzęt naprawdę nieźle.
Crystal to dopakowana wersja mocno leciwego silnika użytego w Legacy of Kain2 czy Project Snowblind.
Trochę go ratują kolejnymi dodawanymi efektami, ale widać na kilometr jak stara jest to technologia i powinna zostać GRUNTOWNIE przebudowana bądź odstawiona na emeryturę.
Jeżeli DE3 robią na tym to znaczy, że nowy Tomb Raider [Underworld?] także będzie na nim chodził = słaba grafika w obydwu przypadkach.
@frer: moge sie mylic, bo dobrz enie pamietam, ale zapowiedz byla chyba na pc i na konsole obecnej generacji.
Poza tym nie oszukujmy sie, na konsole to wyjdzie tak czy siak, ze wzgledu na $$ chociazby.
Drau --> Pewnie tak, ale nawet jeśli to kogo to obchodzi jak będzie chodzić. Jak na mój gust na XBoxa może ciąć nawet tak, żeby nie dało się grać, byle na PC wszystko było OK. Niech się fanbije klocka martwią. :D
NFSV fan--->
Jeżeli DE3 robią na tym to znaczy, że nowy Tomb Raider [Underworld?] także będzie na nim chodził = słaba grafika w obydwu przypadkach.
niekoniecznie. Na przykladzie Duke Nukem Forever - niedawno wyczytalem ze ma byc na ostro podrasowanym UE2 , a przeciez UE3 jest juz od dobrego ponad roku na rynku, Wiedzmin tak samo. Podobnie moze byc i tutaj - wykupili stary engine, bo moze nie maja kasy albo cos. W kazdym razie pierwsze dwa deusy mialy fajny klimat, ale jakos nie podchodzilo mi samo granie. Mam nadzieje ze trojka bedzie git.
@frer [God of Death]: ech.. mnie to obchodzi np, bo wlasnie na konsoli gram glownie od kilku miechow. I nie to, zebym byl jakims fanbojem, po prostu optymalizacja Annivesary na xboxa byla do dupy, po tej grze na hardwarze tej konsoli, oczekiwalbym lepszego performance'u, niz tejze gry na moim cienkim komputerze..
$aimon ---->
Właśnie na przykładzie Wiedźmina widać, że mocno podrasowany kilkuletni engine niestety cały czas zdradza swój wiek. Ja tam ciąglę widzę grafikę starego NWN2. Maksymalnie dopakowaną i odpicowaną, ale nawet najlepszy "face lifting" nie jest w stanie zatrzymać czasu.
CDP prawdopodobnie nie miał kasy na wykupienie lepszego engine-u, względnie czasu lub umiejętności na stworzenie własnego od podstaw.
Odnośnie "Atomowego Księcia" to będzie można się wypowiadać jak pokażą chociaż kilka screenów z obecnego etapu produkcji. Dla mnie ta gra już przeszła do historii.....
Swoją drogą Unreal Engine 2 to bardzo dobry silnik i na jego podstawie można robić grafikę niewiele ustępującą tej z UE 3 (vide Ubisoft i jego SC DA). Wszystko dlatego, że 3-ka to lekko ulepszona 2-ka.
Zobaczymy co pokaże CD w DE3, ale spodziewam się graficznej biedy. Grafika na Crystal-u już dzisiaj jest co najwyżej dobra, a za 2 lata kiedy wejdzie DE3 to będzie już co najwyżej przeciętny poziom jeżeli nie słaby.
Nowy Tomb Raider jest w o tyle lepszej sytuacji że ukaże się prawdopodobnie wcześniej i relatywnie jego oprawa się nie zdąży aż tak zestarzeć.
Ja jednak liczyłem na grafikę nowej generacji. Wygląda na to, że się przeliczyłem.
Drau --> Prawda i tak jest taka, że jak jakaś gra chce naprawdę odnieść sukces to musi wychodzić na konsole, a wiadomo który next-gen obecnie rządzi. Podejrzewam też, że gdy wyjdzie DE3 to już grafiką na pewno nie będzie powalał, więc na pewno na brak optymalizacji nie będą mogli sobie pozwolić, bo inaczej gra się w ogóle nie sprzeda.
NFSV fan --> Gdy wyszedł DE1 to już miał przeciętną grafikę, a jednak gra przypadła graczom do gustu z innych względów. Do dziś spore grono graczy uważa to za jedną z wzorcowych gier FPP, które nie kładą nacisku wyłącznie na super grafę, hordy wrogów i bronie takiej wielkości, że bohaterowie chyba nie mają problemów z kompleksami na tym punkcie.
w sumie juz de2 nie potrzebowalo silnika unreal z 3 czesci zrobia juz zwykla zrecznosciowke ...
a szkoda lubie de i silnik unreal za to w jaki sposob renderuja grafike ...
Grafika na pewno będzie okazała, mimo, że silnik do świeżych należeć nie będzie. Przy Wiedźminie wyciśnięto siódme poty z Aurory, więc pomyślcie co można zrobić z jednak świeższym enginem Tomb Raider: Legend?
Zamiast szukac silników nie wiedziec jakich, proponuję tworcom:
1. Zagrac w pierwszego deus exa
2. Zagrac w drugiego
3. Zapalic sobie na spokojnie fajke
4. Uruchomic mozg
5. Sprawic aby Deus Ex 3 fabularnie i mechanicznie byl zblizony do jedynki.
6. Dopiero zaczac myslec o tym, czy zrobic gre na silniku tomb ridera, czy rakietowym.
NFSV fan
Albo nie grales w TRL, albo masz tak slabego kompa, ze nawet nie wiesz ze w TRL jest tryb NG, króry obecnie bije niektore gry na glowie z grafika...
O dziwo, w TR:A jzu tegoz trybu nextgen nie ma.. ciekawe, co? A przeciez to gry na tym samym enginie.
Jak w TRL Nie ma NG to ja jestem diablem...
EDIT:
W TRA nie Ma trybu NG bo Cd nie mieliby czasu na zrobienie jego a musza zaczac prace nad TR8...
Tak, jasne... w TR:A [gry na _tym samym_ enginie] nie ma tej opcji [wbudowanej jzu w engine, badz co badz], bo nie mieli czasu? W takim razie wypuscili niepelna gre, obcieta o mozliwosci nextgenowego ustawienia opcji graficznych, gratulacje za podejscie do tematu.
Przeciez kiedy byl zapowiedziany TRA to odrazu było wiadome, ze nie bedzie NG!
Myslisz ze to od tak sie robi NG? Trzeba zrobic od nowa tekstury i powkladac je do gry, a nie ze ` textura Next Gen zrobiony...