Crysis 2 z jeszcze lepszą grafiką
To chyba nie dziwne, że taka gra miałaby mieć lepszą grafikę... W każdym razie dobrze usłyszeć, że Crytek naprawdę poważnie myśli o Crysisie 2 :) Obyśmy nie musieli czekać na tę grę kolejne 3,5 roku...
"niemieckie studio Crytek poświęci jeszcze więcej uwagi oprawie wizualnej. Developerom zza naszej zachodniej granicy marzy się fotorealistyczna grafika, którą można byłoby porównać z filmami."
Rozsądne wymagania sprzętowe :
procesor Intel Core Quadro X8 - 32 GHz
Karta graficzna - Radeon XXX999550 Pro GT Extreme Ultra Turbo Burbo 8 Gb Ram EDDR9
Ram - 64 Gb
Cysterna zatankowana ciekłym azotem do chłodzenia komputera.
Może wtedy bym w to pograł...
Ludzie nie wydolą ze zmiana sprzętu w takim tempie :P
Już teraz Crysis swoją grafiką powala, a jak będzie się prezentować jego sequel? :)
Herr Flick ====> w jakim tempie? Na razie nie ma podanej daty wydania Crysisa 2. Ba, nie ma nawet oficjalnego potwierdzenia prac nad Crysisem 2.
Jeżeli Crysis 2 wyjdzie to nie sądzę, aby stło się to wczesniej niż pod koniec 2009 r.
ja sram na to , po comi gra ktora ma fajan grafe i nic poza tym ? tak jak crysis , wlaczylem , zobaczylem i wywalilem z dysku tego smiecia
Moim zdaniem gra wyjdzie w przyszłym roku i już nad nią pracują - dlaczego tak uważam? Crytek doskonale wie kiedy dzielić się ze światem informacjami na temat tego co robią. Myślę że projekt powstanie szybciej bo mają już początek fabuły, jak i przygotowane modele świata. Dopracowania wymagają tylko detale.
Nie podawali by takiej informacji gdyby tylko gdybali że gra może powstanie.
polish_farmer ====> ja również uważam, że nad Crysisem 2 już pracują, ale dopiero teraz mogą się już naprawdę zabrać za tę część.
Nie przeczę - i wcale bym się nie zdziwił, a wręcz ucieszył - że Crysis 2 wyszedł w 2008 r., ale jeśli ma być jeszcze bardziej dopracowany to jednak w 2008 r. mało graczy miałoby odpowiedni sprzęt, a w 2009 r. byłoby to już bardziej prawdopodobne.
W każdym razie, nie ważne kiedy wyjdzie i tak na pewno tę grę kupię! :)
Moim zdaniem mogliby - zwłaszcza jeśli gra rzeczywiście wyjdzie w 2008 r. - tylko nieznacznie dopieścić grafikę bo i tak nawet w 2009 r. Crysis będzie jedną z najlepiej wyglądających gier, a czas poświęcić na jeszcze większe dopracowanie fabuły oraz na dopracowanie AI i fizyki i parę nowych możliwości rozgrywki, może więcej taktyki.
No i mogliby w końcu przenieść akcje swoich gier do miasta, choćby bardzo zielonego, z parkami itd., ale jednak miasta.
No nic, zobaczymy co, jak i kiedy będzie.
..kolejny raz zapomnieli wspomniec o fabule..
Akurat sie wyrobia na nowa generacje xboxa. Na PS3 nie wyjdzie, bo ta bedzie pewnie za slaba, a Sony przez jeszcze 9 lat nie planuje nastepcy (glosili 10 lat zycia PS3 bez nastepcy i tego sie trzymamy).
Pcowcy jak dostana to poogladaja pokaz slajdow.
A co mają wspominać o fabule?
myślę że trochę nie doceniacie Crysis`a - oczywiście ma on genialną grafikę, ale zobaczcie na świat wkoło. Jeszcze nigdy nie był tak realistyczny. Mam wrażenie że już ta gra odcisnęła piętno na developingu gier i pokazała w którą stronę idą developerzy. Podobnym przykładem może być COD 4 - który jest bardzo realistyczny. Nawet Bioshock pomimo otoczki jest bardzo przekonywujący jako realne środowisko.
Myślę że na obecnych produkcjach silne piętno odcisnęła gra Meta Gear Solid.
W sumie to lepiej, żeby nie wydawali go za szybko, za rok to dopiero przeciętny gracz będzie mógł za normalne pieniądze kupić sprzęt, na którym Crysis pierwszy będzie działał w max detalach :)
kurcze, dzis tylko grafika najwazniejsza, Crysis 2 ma byc z lepsza wiec pewnie ma byc lepsiejszy a nie o to chodzi...
Tribunal -> ze w ogole bedzie?
Ciekawe na jakim silniku beda robic dwojke czy zdecuduja sie napisac go od nowa i powstanie CryEngine 3 czy zdecyduja sie urzyc obecnego tylko dopieszczonego do granic mozliwosci bo jak to pierwsze rozwiazanie to bedziemy pewnie czekac do 2010 roku a jak to drugie to mozliwe ze Crysis 2 by wyszedl pod koniec 2008 albo na wiosne 2009.
Konsolowcy sa zazdrosni bo ich maszynki by nie udzwignelyby Crysisa no moze na X360 wyjdzie ale co najwyzej z detalami na medium w rozdzielczosci 600p a moze nawet 480p, zwlaszcza ta pierwsza jest obecnie modna.
hehe to w koncu dotrzymaja obietnic moze, i bedzie wygaldac crysis 2 tak jak mial wygaldac z wczesnych filmow crysis 1.
Claudespeed - oprócz grafiki Crysis prezentuje również całkiem niezłą grywalność. Owszem, fabuła sztampowa, ale rozgrywka została zrealizowana z niespotykanym dotąd rozmachem (tak mi się przynajmniej wydaje), przy okazji garściami czerpiąc z innych shooterów. Nie raz nasuwały mi się skojarzenia z pierwszym Unrealem, Alien Versus Predator itd.
Omg, co za news :). To chyba oczywiste, że sequel gry mającej wyznaczać standardy graficzne, będzie jeszcze bogatszy w wyglądzie :).
Judith --->
rozgrywka została zrealizowana z niespotykanym dotąd rozmachem (tak mi się przynajmniej wydaje)
A w Far Cry nie był grany :)? Tam również rozmach jest ogromny (i to chyba był pierwszy fps z takim rozmachem), tylko sam gameplay był taki "drewniany" - wydaje mi się, że w Crysisie to jest największy postęp, że totalna swoboda została wsparta przez dynamikę i np. zajęcia bazy to kwestia szybkości działania, a nie długich podchodów i celowania jak to było w FC.
Chriso25 ====> moim zdaniem będzie to dopieszczony CryEngine 2. Choć zależy to od tego, kiedy zamierzają wydać tę grę. Jeżeli w 2008 r. to na pewno (dopieszczony) CryEngine 2, jeśli w 2009 r. to raczej będzie to (dopieszczony) CryEngine 2, a jeśli w 2010 r. to może już CryEngine 3.
Tribunal ---> trudno teraz wyczuc czy uzyja obecnego silnika czy zrobia nowy na razie jest za wczesnie pewnie za pol roku bedzie wiecej informacji ale jak uzuja CryEngine 2 to nie wiem czy bedzie to rewolucja graficzna zwlaszcza ze konkurencja nie spi ale tez ciezka pracuje ---> http://www.maposfera.org/node/480
Backside - no właśnie to miałem na myśli, FC owszem też robi wrażenie, ale Crysis jest jakby bardziej dynamiczny i spektakularny :]
Chriso25 ====> Tech5 wcale nie aż robi takiego wrażenia. Jeśli Crytek nie pójdzie na ustępstwa i zrobi Crysisa 2 wyłcznie pod DirectX 10 to wystarczy CryEngine 2. Ale to musiałby być ten prawdziwy DirectX 10, a nie żaden oszukany typu Lost Planet, Gears of War czy nawet sam Crysis. To jest jedyne wyjście, aby grafika rzeczywiście była foto czy nawet videorealistyczna.
A silnik można przebudować, nie trzeba robić zupełnie nowego.
gra na pewno nie wyjdzie w 2008,tylko w 2009 jesli juz http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2007/11/26/crytek-gears-act , miec tylko nadzieje ze nie bedzie tak jak mialo byc z sekwelem FEAR>>>projest origin-nieznacznie ulepsozny engine FEAR tylko
Nie wiadomo czy tak naprawdę wyjdzie ale jak wyjdzie z jeszcze lepszą grafiką to gra będzie cudowna
Cały czas będę się upierał, że jednak ważniejsze byłoby dopracowanie AI i fizyki i opracowanie nowego ciągu fabuły. Grafika Crysisa nawet w 2009 r. będzie jedną z ładniejszych, więc wystarczyłoby tylko jej dopieszczenie.
Nie przesadzają co po niektórzy widząc Crysis dwa na enginie z numerem 3? Kilka lat trzeba nad nowym spędzić, a przypuszczam, że jeszcze dwójkowy ma spory potencjał.
Tribunal ---> ID Tech 5 ma pokazac swoja moc dopiero przy grze Rage ktora sie ukaze w 2009 roku i nastepnych grach, licze na technologie Mega Tekstur bo ktos musi zatrzymac ekspansje Unreala bo ten silnik przynajmiej dla mnie staje sie juz monotonny po prostu za bardzo widac ze to unreal takie gry jak Bioschock, Rainbov Six Vegas czy demo Jericho wygladaja tak samo jedynie Medal of Honor: Airborne rozni sie od nich.
CryEngine 2 tej ekspansji nie zatrzyma bo to silnik ktory byl zrobiony do jednej gry czyli Crysisa i co najwyzej bedzie wykorzystany do jego kontynuacji a Tech 5 robiony jest na sprzedaz tak jak UE 3.0 i moze dzieki niemu dostaniemy otwarte przestrzenie z prawdziwego zdarzenia.
Co do gier to obecnych gier korzystajacych z Directx 10 to zgodze sie ze sa oszukane i nie korzystaja z prawdziwych mozliwosci tego api pewnie za rok czy dwa bedzie juz inaczej, chyba tworcy potrzebuja wiecej czasu zeby go okielznac.
no no, jak widać crytek porządnie wziął się za przebicie next-genów... ale taki sprzet to już trzeba mieć
kiedys byl id, teraz epic z crytek radzi i tyle
Chriso25 ====> ja też odczuwam już monotonię z Unreal Engine 3. Ale to zależy od tego, jak twórcy potrafią (bądź niepotrafią) wykorzystać engine'u. Frontlines: Fuel of War w ogóle już nie przypomina plastikowości Gears of War, Rainbow Six czy Unreal Tournament III. Brothers in Arms: Hell's Highway też już nie przypomina tych gier. Zobaczymy jak będzie dalej.
Nie zgodzę się, że CryEngine 2 był zrobiony tylko dla Crysisa. To silnik też na sprzedaż, a kupiło go już ok. 5 twórców. Niestety tylko pod gry MMO.
Co do DirectX 10 to moim zdaniem na razie żaden twórca nie zdecyduje się na rzeczywiście pełne i bezkompromisowe wykorzystanie tylko i wyłącznie tej wersji DirectX. Zaczną to robić dopiero z kolejną generacją Xbox. Choć chciałbym się mylić, i chciałbym, żeby to było wcześniej.
PS. Jericho chyba nie było robione na Unrel Engine 3 (ale mogę się mylić).
Tribunal ---> No i jeszcze Borderlands tez powinien sie roznic od gier ktore wczesniej powstaly na UE 3.0, dla mnie nie jest dobrze ze jeden silnik opanowal rynek i tworcy zamiast szukac innego rozwiazania to wola sprawdzony ale jednak dla mnie troche przereklamowany UE 3.0, wlasnie taka szanse widze w Id zeby odebrac Epicowi palme pierwszenstwa.
Moze kilka firm wykupilo CryEngine 2 ale suksesu nie odniesie bo w sumie byl robiony pod mozliwosci PC i konsole moga sobie z nim nie poradzic moze za duzo wysilku by to kosztowalo zeby dostosowac ten silnik pod ich mozliwosci ale pewnie bylo by to mozliwe.
Jezeli tworcy gier nie beda korzystac z pelnych mozliwosci Directx 10 to znaczy ze potencjal zostanie zmarnowany i okaze sie ze faktycznie nowe api nie bylo potrzebne bo Microsoft planuje dluzsze zycie X360 niz jego poprzednika mowi sie o 6-7 lat a nie cztery a jak wyjdzie nastepny Xbox to juz pewnie bedzie korzystal z Directx 11.
Jericho tez powstalo w oparciu o silnik unreala
może zamiast "poprawiać" już i tak kosmicznie zajebistą grafikę, popracowali by nad innymi elementami? :/
Po co, ta gra to tylko grafika, przecież nawet sami twórcy o niczym innym nie wspominają ;)
@Chriso25 [ Pretorianin ] (...) takie gry jak Bioschock, Rainbov Six Vegas czy demo Jericho wygladaja tak samo jedynie Medal of Honor: Airborne rozni sie od nich.
Kup okulary i przyjrzyj sie tym grom raz jeszcze. gdybys cos takiego powiedzial o Gears of War oraz UT3 - owszem, tutaj zgodzilbym sie jak najbardziej, bo designowo te gry sa prawie ze identyczne [a na pewno sa w identycznych klimatach]. Natomiast o wyzej przez ciebie wspomnianych grach akurat tego powiedziec na pewno nie mozna.
Poza tym, co jest zlego w U3E? Swego czasu kazda gra korzystala z engine'u Q3 i jakos nikt nie gadal takich bzdur :>
@jericho - prosto z wikipedii: "Engine - Proprietary game engine"; tyle o U3E.
@dx10 - dopoki framerate pod dx10 w viscie i kolejnych systemach bedzie taki, jaki jest obecnie, dopoty nikt nie bedzie robic gier dx10 only [no i zanim wiekszosc ludzi nie powymienia hardware'u na supportujacy dx10], imo.
Drau ---> jak nie widzisz roznicy to sam jestes slepy wejdz sobie do encyklopedii i porownaj screeny z tych gier MOHA wyglada inaczej moze dlatego ze to druga wojna swiatowa i otwarte choc ograniczone przestrzenie po prostu nie widac tak bardzo ze to UE 3.0 pozostale gry Bioschock, Rainbow Six Vegas maja ten sam styl graficzny.
Nie widze nic zlego w silniku Epica ale tworcy jak juz robia gre to powinni dorzucic swoje trzy grosze i zmodernizowac engine do swojej gry i moze teraz tak bedzie jak napisal Tribunal nie bedzie juz tak plastikowo Frontlines: Fuel of War czy Borderlands.
Fakt kiedys korzystano z silnika Queka czy Unreala ale tez niektorzy tworcy korzystali z wlasnych silnikow: Serious Sam, No One Lives Forever 2, Igi Cover Strike 1,2 czy tez rodzimy Painkiller, dzisiaj UE ma monopol i nie uwazasz zeby sie przydala jakas odskocznia.
Co do Jericho skoro uwarzasz ze to nie UE to moze masz racje bo sam juz nie wiem ale bardzo go przypomina a wyczytalem ze z niego korzysta chodzby tu http://www.miastogier.pl/recenzja,x360,638,s3.html
@Chriso25 [ Pretorianin ] Drau ---> jak nie widzisz roznicy to sam jestes slepy(...)
No wlasnie ja widze roznice, to ty twierdzisz, ze roznicy miedzy Bioshockiem, Rainbow 6: vegas a jericho nie ma...
Bioshock i Rainbow Six: Vegas jako ten sam styl graficzny? :O Jak mowilem - Gow oraz UT3 jak najbardziej, ale te dwie gry? :O Ze tak zapytam z ciekawosci... grales w ogole w nie, ze takie rzeczy opowiadasz? :>
U3E i monopol? A jericho ze swoim wlasnym? a AC ze swoim Sabre? A Timeshift czy Kane&Lynch ze swoimi wlasnymi? A Soldier of Fortune czy The Darkness [druga gra na enginie Riddicka: EFBB]? A co z Call of Duty wreszcie?! Czy ty nie widzisz mnogosci tych enginow czy tylko umyslnie zamykasz oczy? :O
Owszem, U3E to popularny silnik [i dobrze, zostal dobrze napisany, wiec ma wziecie], ale slowo monopol to tutaj "semantyczne naduzycie".
Ci idiocie niech najpierw wydadzą patcha , żeby inni , ze słabyszmy sprzętami mogli pograć. Właściwie to nawet ci z dobrymi kompami mają kłopoty , aby dobrze pograć!
Sebul za takie wypowiedzi powinienes dostac pernamentnego bana
Jeżli ktoś to ptrzeszedł i obejrzał flmik końcowy to można na 100% sie domyślac że będzie 2 i 3cześć tej super gierki!!
dla mnie w Grach liczy się Grafa, fizyka, i fabuła(jakieś 20%)!! CRYSIS jest super, fabuł, wszytsko realistyczne, i fajnie w lesie jak idziesz to spotykasz grupkę koreańców i fajnie zastawiasz "pułapki"!!
jakubskowronski - chcesz pograć to sobie załatw lepszego kompa a nie płacz o jakiegoś patcha, w dzisiejszych czasach już tylko takie gry będą wychodzić więc bez dobrego kompa lub konsoli sobie nie pograsz :X
Niech to zrobią na Play Station 3. Robienie czegoś takiego na PC to strata czasu.
IMO w Crysis 2 powinni się skoncentrować na fabule i klimacie, a nie wizualnych pierdołach. O ile w jedynce klimat od pewnego momentu mi się podobał to fabuła jest jak film klasy C o amerykańskich marines. Gorsze są już tylko opery mydlane i telenowele.
Ostach -----> bo sie nie sprzeda