Konwersja The Orange Box na PS3 poniżej oczekiwań?
LOL - gry ktora dziala PLYNNIE na kartach za 150zl nie mozna przepisac (krotko mowiac) na ps3 - LOL, LOL i jeszcze raz LOL - sory ale z PS3 wyszedl jakis straszny gniot.
edit.
pewnie jak juz dadza rade to w ogole zrobic to bedzie w modnym ostatnio trendzie w konsolach 600p albo i jeszcze lepiej - 480p.... jeszcze jeden LOL
Nooo... to jest akurat naprawdę dziwne... pamiętajmy ze konwersją na PS3 zajmuje się EA UK a nie Valve :)
To zła wiadomość dla Sony. Jakby nie patrzeć The Orange Box stał się produktem typu Must Have dla wszystkich graczy, niezależnie od używanej przez ich platformy. Schrzaniona wersja na PS3 to potężny cios dla tego koncernu.
Znów próba ośmieszania tej konsoli. Dlaczego znów pisza na nią gry amatorzy, wywodzący się ze światka PC. Jeżeli ta wersja będzie gorsza od wersji x360, to niech lepiej tego nie wydają wogóle -frajerstwo. Najpierw niech się naucza programować, dopiero później sprzedawać oprogramowanie.
sory ale z PS3 wyszedl jakis straszny gniot.
mózgu, gdzie ty tu widzisz winę PS3? Nie uważasz, że to wina programistów-pierdół a nie słabej mocy konsoli?
Znów próba ośmieszania tej konsoli.
Taaaa, EA zawiązała koalicję z Microsoftem, Nvidią, Ubisoftem i CNN by na każdym kroku ośmieszać PS3. Spisek!!!
<-------
Żadna zła wiadomość. Naprawdę nie jest za czym płakać.
chodzi o to, ze jakiś palant z Valve, krytykował kiedys PS3 straszliwie. I teraz wychodzi na to, ze to była przykrywka dla amatorskiej konwersji. Kiedyś się cieszyłem, ze konwersję robi kto inny, ale jak się dowiedziałem, że to ktoś od EA to ja już widze tą grę. Przeciez teamy EA nie mają pojęcia o programowaniu PS3-to widać po wszystkich przez nich wydawanych grach na tą platformę. Żeby HL2 nie trzymał framertu to jest kpina na PS3. Podejrzewam jeszcze, że tekstury też będą upodlone LoL. Fani PS3 znów musza się przygotowac na to, że dostana gorszą wersję z winy niedouczonych programistów.
Od razu powiem, ze do ps3 nic nie mam, ale troche śmieszą głosy, które mówią, że ktoś
nie potrafi programować bo na ps3 coś źle działa. Programowanie to nie czarna magia,
architektura sprzętu deweloperom jest napewno znana bo założę się, że w ciemno nie
robią. Więc albo rzeczywiście możliwości konsoli są trochę przesadzone lub poprostu
użyte algorytmy w silniku gry nie dają satysfakcjonujących wyników na platformie jaką
jest ps3. Cudów nie ma, albo się dostosuje progam do możliwości danego sprzętu albo
będzie kiepsko działał i tyle, ps3 nie posiada mitycznych mocy, które pozwolą na cudowne
działanie wszystkiego co się na nią napisze. Każdy sprzęt ma swoje ograniczenia, których
nawet najlepszy programista świata nie przeskoczy.
Schrzaniona wersja na PS3 to potężny cios dla tego koncernu.
No nie wiem czy to taki wielki cios. Większość, którzy już chcieli zagrać, to zagrali, czy na PC czy na X360.
W tej chwili już wyszło, że jak developer nie umie programować to wychodzi gniot. Cod4 wygląda identycznie na obu platformach, więc jak widać można coś dobrego stworzyć, a nie przysłaniać się "trudnościami w programowaniu".
neozes ....no dobra wiadomoscia tego nazwac nie mozna. HL2 z dodatkami dla niektorych to rzeczywiscie must have i moze zawazyc na wyborze konsoli wiec sony moze stracic na tym pare tysiecy potencjalnych klientow. Winy samego ps3 tu nie widze, pownien sie zabrac za konwersje ktos kto potrafi to robic bo jest kpina zeby tak malo wymagajaca na dzis gra dawala d... na przeciez dosc poteznym sprzecie.
Gruby Misiek, to nie czarna magia, ale nie tylko czarna magia wymaga wtajemniczenia. Specyfikacja PS3 jest nieco inna niż znana od lat PC/PP. Więc to tylko i wyłącznie od programistów zależy ja program będzie wyglądał-do ich umiejętniości, bo chyba nie chcesz powiedzieć, ze PS3 nie pociągnie czegoś takiego jak HL2? LOL
chodzi o to, ze jakiś palant z Valve, krytykował kiedys PS3 straszliwie. I teraz wychodzi na to, ze to była przykrywka dla amatorskiej konwersji.
Jaasne, ten palent to Gabe Newell, założyciel Valve i tak, wypowiadał się negatywnie o tej konsoli. No i żeby się zemścić postanawia wydać Orange Boxa na PS3 ze zwalonym framerate'em!!! Przecież to oczywista oczywistość!!!
W głowę sie puknij człowieku bo chyba sam nie wierzysz w te swoje bzdury.
McG_ -> nic takiego nie twierdzę, ale zakładam, że programista pisząc program
wybiera najbardziej wydajny algorytm, który daną funkcję realizuje. Jeżeli ten
algorytm jest zbyt skomplikowany dla powiedzmy np. procesora, wybiera się inny
może mniej wydajny, ale który zostanie bez problemów zrealizowany przez cpu.
programiści z EA się tylko ośmieszają... żenada
tak wyglądają gierki na PlayStation 3 --->>>
jeden warunek - developer musi UMIEĆ programować :)
jest cos na rzeczy, że ludzie którzy mają za sobą setki gier nie potrafią napisać gry na cudowną PS 3, oczywiście umiejętność tą posiedli wszyscy „fani” konsoli, lecz widocznie nie są doceniani przez developerów.
PS. Dlaczego UT 3 na PC wygląda słabo (w porównaniu np. do Gears of War), czyżby dlatego ze jest exclusive na PS 3.
_MaZZeo
ty chyba nierozumiesz o czym ja pisze. Koleś krytykowal PS3, dlatego, że zbyt odbiega od tego co znają. Można smiało wysunąć teorię o tym, że te słowa są przykrywką usprawiedliwiajacą słaby port, który wyjdzie na PS3. Bo to przeciez konsola jest do dupy, a nie programiści prawda? Jest kilka gier na PS3, które pokazują, na co stac ten sprzęt. I taki dziad, który nie wychylił łba poza PC/PP nie będzie gadał farmazonów tylko dlatego, że był współodpowiedzialny za kilka gierek na PC. Bo inżynierowie Sony w ciemie bici nie byli.
Szkoda sie wypowiadac juz rozpoczela sie kolejna klotnia mialem cos napisac ale sobie daruje bo nie chce juz nikogo urazac.
leze i kwicze jak czytam jak sie tlumaczy programistow. Kogo to obchodzi jakie kto ma umiejetnosci w programowaniu. Liczy sie efekt. I co mnie to obchodzi jak kto umie co pisac i na czym? Efekt jest taki ze co chwila tylko slychac o problemach z tym czy owym na PS3, a to z problem z terminami a to problem z jakoscia itp...
Jakos programisci EA umia pisac na klocka inni tez, tylko na PS3 kodu nie moga opanowac.
Tylko glupek by twierdzil ze to wina programistow. Badzmy szczerzy - to wina narzedzi programistycznych PS# lub samej PS3 - czy jednego czy drugiego? Gowno mnie to obchodzi, jak powiedzialem, liczy sie efekt koncowy....marny efekt koncowy....
@ m_freman
dobre sie czujesz ? może okład ci zrobić bo majaczysz. UT3 i na ps3 i na kompa wygląda duuuuuużo duuuuużo i jeszcze z 2 x duuuużo lepiej. Pomijając już sam fakt że mapy w UT3 są giiiiiiigantyczne w porównaniu do tych z GoW. Obejrzyj sobie jakiś filmik w Hi-resie i nie gadaj głupot..
BTW UT3 na ps3 jest portem ! Zawsze dla UT główną platformą będzie komp (jeśli chodzi o ut)
BTW 2 ;) Mysz+ klawa już czeka :)
@ hooded man
zgadza się liczy się najważniejsze efekt końcowy... Kto dał dupy ? Sony ? Sony robiło ten gówniany port ? nie , programiści EA, którzy poprostu nie umią się nauczyć jak programować na ps3 :] To sie nazywa komercha i myślą, że jak coś jest must have to mogą wypuścić niedopracowany produkt. Sory ja sobie gre wymienie i napewno nie kupie nówki
_Mazzeo, nie wiem czy wiesz, ale Gabe Newell jest byłym pracownikiem MS :] Jeżeli wciąż go co wiąże z tą firmą, to jego słowa można wsadzić bez przesady między bajki.
Dziwi mnie, że tak wiele osób podpiera się jego wypowiedzią w kontekście PS 3, kiedy to po drugiej stronie jasno widać, że da się zrobić coś porządnego na tę konsolę. Tymi słowami tylko pokazał, jak wielkim jest arogantem, bowiem wina nie leży po stronie konsoli.
Co jak co, ale Japończycy jednak wiedzą co robią, jeżeli chodzi o elektronikę. I wątpię, aby przy współpracy z takimi koncernami jak IBM i Toshiba stworzyli coś, co jest "totalną katastrofą" czy "marnotrawstwem czasu każdej osoby".
I naprawdę, mimo iż zawartość pomarańczowego pudełka jest udana, to nie będę płakał za produktami Gabe Newella. Jeżeli nie chce się interesować PS 3 to nie musi. On w tej wojnie wiele nie zmieni.
Z niektórych postów wynika, że Sony powinno wypuścić następnego po X360 PC klona paprajacego się w M$ kisielu, na którego wszyscy umieją programować. Żałośne. Żeby cos wdrożyć nowego trzeba ponieść pewne koszta. Brawa Sony za to, ze coś tworzą nowego, Baty dla leniwych programistów, którzy próbują wyciągnac kasę za badziew, nie zadajac sobie nawet trudu, by zrobic to co robią jak najlepiej, a zrobic to można, jak pokazuje coraz więcej firm. Ni emówię akurat o przypadku HL2. bo jeszcze niewiadomo jak będzie ale o tych wszystkich nieudacznikach co już pokazli jak potrafią skrzanić grę na PS3.
lustracja dla programistów! każdy pracownik na stanowisku w firmie programistycznej musi złożyć oświadczeniem czy w przeszłości nie pracował dla MS, oraz czy czasami nadal nie jest jej tajnym agentem! :D
jeżeli jest, należy zamieścić stosowne oznaczenia na pudełkach z grą: "jeżeli gra Ci chrupie, to przez agenturę Microsoftu". :D
McG_ ale prawda jest taka ze gdyby na ps3 programowalo sie rownie latwo to wiekszosc gier wizualnie zjadalaby xboxowe produkcje. Jak wiadomo ps3 w teori jest nawet dosc znacznie mocniejsze. Mimo to w tej chwili widzimy jak caly ten potencjal sie marnuje wlasnie dlatego ze napisanie porzadnie gry na ps3 jest trudniejsze niz na klocka/pieca. Oczywiscie to nie usprawiedliwa kiepskich gier na ta konsole, jezeli ktos sie zabiera do robienia gry/konwersji na ps3 to powinien zrobic to porzadnie. Wymowki z trudnoscia programowania sa zalosne. Mysle ze devom musi sie nie oplacac siedzenie i szlifowanie gry - zbyt duzy koszt wzgledem potencjalnego zarobku.
UWAGA! Ten komentarz został zrealizowany na poziomie "PS3 fanboj - M$ to dzieło szatana tak samo jak PC"
spoiler start
Brawa za to że Sony tworzy konsolę na którą nie można normalnie programować. Baty dla leniwych programistów którzy nie osiągneli odpowiedniego poziomu spokoju ducha i Zen aby mogli porgramować na PS3. Sony przecież jasno powiedziało "Ni u-da ci si prugra-mo-wać na Pi-eS-trii jeś-li ni roz-walasz cegły spojrze-niem. Niii".
spoiler stop
[19]Perkel---->nie musze oglądać filmików w "hi- resie", wystarczy ze włączę gre w "hi-resie" i mnie grafika w wersji PC nie przekonuje. Poza tym to przedstawiciel developera mówił ze na PS 3 UT 3 będzie wyglądał najlepiej.
Giiiiiiiiiiggggggaaaaaaannnnnnttttttyyyyyccccczzzzzzzznnnnnneeee mapy???? takie jak w demie?
po przeczytaniu Twojego postu okład na pewno mi sie przyda.
@ m_freman
czytałeś co napisałem ? nie twierdze że są gigantyczne w stosunku co do np Crysis albo nawet takiego HS, ale w stosunku co do GoW na x360 (bo takie było porównanie do wersji GoW'a)
Poza tym oceniać pełną na podstawie dema.. Np. W UT2004 jak wychodziło demko nie było tam można nawet włączyć najwyższych detali (ale to nie ważne).
Gdzie ty wyczytałeś takie głupoty o obniżania standardu w grafice na potrzeby konsol w UT? :> Sory, ale wersja PC była/jest/będzie podstawą i ewentualnie porty będą gorsze czy też lepsze. To co ty/ja mamy na PC to jest wypadkowa wydajności, a jakości (gdzie żaden dev nie miałby problemu w stawieniem gigantycznych tekstur tak aby sprzęt nie uciągnął) bo to gra do Online pykania i za wysokie wymagania zjadłyby ta grę (ut,ut2003 i ut2004 nie miały super wymagań i tak jest w przypadku ut3).
Ale i tak mogliby odświerzyć graficznie UT z 00 roku i byłoby gitez. Tamten gameplay.. ehh :)
[27]Perkel----> ok, Peace.
to chyba HL2 zostal przeniesiony bez poprawy z X1 chyba ze dziala jeszcze gorzej...
Racja HL 2 grałem tez na swoim xboxie starym fakt że detale były mniejsze ale wszystko inne pozostało.. Więc sory to programiści sie nie popisali jak nawet na xbox był przynajmniej w miarę stały framerate..
Chyba wiem dlaczego gry na PS3 działają w niskim framrate'cie.Nie jest tajemnicą że PS3 jest konsolą rewolucyjną która zmieniła spojrzenie na Świat gier o 180 stopni, grając na PS3 można odnieś niespotkane dotąd wrażenia obcowania z grami, to istny New Gaming Experience.I właśnie zmierzając do sedna, twórcy gier specjalnie robią gry z niskim framerate ponieważ dzięki temu gracze mogą jak najdokładniej kontrolować kluczowe elementy gry.Np. Grając w PES'a na PS3 wyjdzie nam każdy trik, w Colinie nigdy nie wypadniemy z zakrętu dzięki temu że framerate spada cały czas mamy szanse doskonałej kontroli nad autem.No i teraz przyszedł czas na OB w którym celowanie za pomocą pada nigdy nie było jeszcze tak dokładne.A to wszystko dzięki specyficznemu systemowi programowania wymyślonego przez (istnych geniuszy) inżynierów z Sony.Teraz każdy deweloper staje przed wyborem, robimy grę "Nowej Generacji" ze wspaniałym rozwiązaniem spowolnienia czy pozostajemy przy nudnych i przestarzałych 60 fps'ach.
HL TO CIENKI FPS(PRZYNAJMIEJ DLA MNIE)
jeden z gorszych w tym roku nie ma co rozpaczac.
mam wrzystkie platformy i ani na sekunde nie pszyszło mi przez myśl kupic the oragne box
Rafaleon, Tobie się należy ban za prowokacje. Mówię to zupełnie szczerze. Wystarczy powód, że wiesz, iż prowokujesz, i że robisz to z premedytacją.
"Get a life..."
Neozes, tyle że ja tego nie wymyśliłem, jest to przykład z życia wzięty.Po premierze PES'a co poniektórzy zaczęli tłumaczyć sobie klatkujący framerate, możliwością dokładnego dogrania piłki czy też możliwością bezbłędnego dryblingu, Serio :)
Poza tym gdzie Ty tu widzisz prowokację :), czyżbyś nie zgadzał się ze stwierdzeniem że PS3 jest rewolucyjną konsolą?
"Do you wanna..."
Przecież na PC również gry robi się bardzo trudno! Przykładem jest chociażby Fifa 08, która w konwersji na PC jest totalną katastrofą!
Przynajmniej EA nie wyróżniło samego PS3 względem schrzaniania gier :).
Wg. mnie po prostu Ps3 jest nadal zbyt mało, aby programistom opłacało się poświęcać czas na produkcje doskonałych gier na tą platformę - albo raczej niektórzy z nich wychodzą z takiego założenia :).
Już od wielu ludzi słyszałem, że PS3 podzieli losy Dreamcast'a. A co Wy o tym sądzicie?
Pewnie słyszałes to od tych ludzi, którzy twierdzili, ze x360 to najlepsza konsala na rynku-nie daj wiary, to mrzonki. PS3 to najlepsza konsola na rynku, to, że kilka firm nie ma pojecia o jej programowaniu o niczym nie świadczy. Tak było z PS2 i jest z PS3, która w odróżnieniu od Ps2 już teraz pokazuje power.
Rafaleon na swoim stałym poziomie. Tak trzymać.
Jakiś czas temu Gabe Nevell (właściciel Valve) mówił że PS3 to 'strata czasu wszystkich'. Trudno się dziwić jeżeli ma się firmę z kilkudziesięcioma pracownikami i nie ma się zwyczajnie zasobów do poświęcenia żeby się nauczyć architektury konsoli. Można od biedy zrobić to z X360 prz którym devsi mają klasyczny model wykorzystania HW - grafikę robi się w GPU i maxuje jego wykorzystanie a CPU jest do wszystkiego innego. Graficzny pipeline PS3 jest trochę inny - trzeba wykorzystać Cella. Inaczej wygląda to tak, że jest GPU z niższą teoretyczną wydajnością i procesor z jednym rdzeniem ogólnego przeznaczenia. Czyli wszystko gorsze niż w X360. I jak się poskłada assety do kupy to trudno się dziwić, że maszyna nie daje rady - a jak ma dawać jak wszystko na pałę jest przenoszone ze sprzętu o zupełnie innej charakterystyce ?? To cud że w ogóle daje radę. Jak Gabe Nevell mówił że Orange Box na PS3 jest identyczne jak na X360 i nie wykorzystuje w ogóle SPU to nie wiedziałem, czy EA jest tak dobre czy Nevell nie wie o czym mówi - najwyraźniej nie wiedział.
A jak powinna wyglądać gra robiona na PS3 - to chyba widać. Obśmiewana przez wszystkich F1 - radzę zobaczyć jak to śmiga. zrobienie tej gry poprzedziła praca koncepcyjna nad silnikiem. Silnik napisany jest tak że wszystkie podsystemy gry pracują na SPU, PPU steruje wykonaniem zadań. Czyli - jest kolejka zadań, jest wolne SPU i silnik wysyła dane do wolnego SPU które przetwarza informacje i wysyła rezultaty. Efekt - takiego wrażenia szybkości nie ma w żadnej konsolowej grze a wykorzystanie światła, deszcz czy fizyka jest na najwyższym poziomie (konia z rzędem temu kto pokaże mi grę z 22 pojazdami bez żadnych kompromisów w grafice - stałe framerate i wszystkie możliwe efekty graficzne)
Rozmawiałem niedawno z Logadinem, przygotowują teraz demo jakiejś nowej produkcji dla Epica i jeżeli demo mogą złożyć w UE3 animatorzy i graficy bez jednego programisty to dziwić się potem że gry na PS3 kuleją- bo do konwersji podchodzi się w taki sposób że na pałę przenosi się assety a potem zszywa i optymalizuje, podczas gdy problem leży u podstaw, u założeń.
PS3 jest teoretycznie o wiele mocniejsze od X360 i to powinno być widać w grach no ale jak ktoś do samolotu leje paliwo do motorowerów to nie powinno nikogo dziwić że ten samolot nie chce lecieć.
mcg- i kto to mówi... Osoba prowadząca prostacki i fanboyski sajt o konsolach sony. Wracaj do swojej piaskownicy...
Albz i tu jest właśnie pies (czy jak to woli Sony) pogrzeban(e)y.
Chciałem napisać coś (tak jak ty) mądrego ale wychodzą mi jakieś pseudointeligentne bzdury, więc napiszę to najprościej jak można.
Moim skromnym zdaniem nigdy nie dojdzie do sytuacji kiedy to gry będą tworzone najpierw na PS3 a dopiero potem na X360 i PC, wynika to właśnie z innej architektury konsolki Sony.Nikt nie będzie robił gier na PS3 tylko z powodu że nazywa się PlayStation, łączna liczba userów na PC i X360 jest dużo większa więc nie widzę powodu dlaczego konwersję na te platformy miałyby być gorsze tylko z powodu że gry miałyby być najpierw tworzone na PS3 bo to PS3.
A swoją drogą to chyba nie do końca tak jest że jak robi się grę od początku do końca na PS3 to wyjdzie z tego super gra z piękną grafiką i stałym nie spadającym nawet na ułamek sekundy frameretem, niepodważalnym przykładem jest tu Lair, gdzie framerate chrupie aż miło, więc wstrzymałbym się z tryumfalnym okrzykiem że PS3 jest o wiele mocniejsze od X360.
rafaleon- mógłbyś się chociaż postarać :)
Po primo polecam ci sesyjkę z Lair żebyś mógł się przekonać jak ta gra miło chrupie. Zdziwisz się mocno.
Po secundo nie wiem o jakiej bazie użytkowników mówisz, chyba o bazie graczy w FPSy. Tu się zgodzę, nikt nigdy nie kupował Playstation dla FPSów. Z czysto ekonomicznego punktu widzenia nie ma się czemu dziwić że nikt się do konwersji nie przykłada, po co skoro i tak baza userów jest mniejsza. Niemniej - z wyjątkiem USA gdzie PS3 dopiero zaczęlo się sprzedawać w ilościach porównywalnych z Xboxem (i jak sądzę, powoli zacznie go wyprzedzać w sprzedaży ze względu na szersze portfolio gier i porównywalną cenę przy nieporównywalnie lepszej jakości hardware) - baza zacznie się wyrównywać. Większa ilość userów- większy potencjał sprzedaży. Proste mechanizmy. A skoro developerzy twierdzą że łatwiej zaczynać produkcję na PS3 i potem portować na Xboxa to prędzej czy później ten sam mechanizm (koszty i zysk), który teraz powoduje że nikomu się nie chce teraz optymalizować spieprzonych u podstaw portów na PS3, spowoduje że producenci będą zaczynać development na PS3 i przenosić dalej. No chyba ze MS wpompuje kolejne miliardy w rynek, w takich okolicznościach mechanizmy ekonomiczne działają trochę inaczej.
Nie gwarantuje to oczywiście tego że gry będą dobre, ale nie przynajmniej będzie
ze względu na szersze portfolio gier ???
Wszystko co wychodzi na PS3 pojawia się również na X360 do tego na PS3 nie uświadczysz gier typu free roaming Saints Row i Crackdown, zresztą zachęcam do zapoznania się z statystykami na GOLu.
Ilość gier RPG na X360 12 PS3 5
Ilość gier familijnych X360 5 PS3 1
Ilość gier akcji X360 107 PS3 44
Ilość gier logicznych X360 23 PS3 2
Ilość gier przygodowych X360 8 PS3 2
Ilość gier sportowych X360 46 PS3 21
Ilość gier strategicznych X360 12 PS3 3
Ilość symulacji X360 5 PS3 0
Ilość gier wyścigowych X360 24 PS3 13
Ilość gier zręcznościowych X360 78 PS3 16
Fakty mój drogi nie kłamią.
Po primo polecam ci sesyjkę z Lair żebyś mógł się przekonać jak ta gra miło chrupie. Zdziwisz się mocno.
Dziękuje, zapoznałem się już i jednak pozostanę przy moim zdaniu.
Fakty są takie że jedna konsola jest 2x dłużej na rynku.
No tak tylko o jakim większym portfolio gier piszesz? O grach strategicznych których na PS3 właściwie nie ma, grach w stylu GTA, tu nie ma żadnego tytułu, managerch, tu również nic, więc nie za bardzo rozumiem o co chodzi.
spoiler start
Czyżby chodziło o symulację smoka? :)
Nie wiesz o jakim portfolio mówię ? Cóż...
Gry w stylu Eye of Judgement.. Nie widzę nie słyszę. Gry wykorzystujące kamerę- jedna sztuka....
Gry typu Buzz - jest !!!! Nawet kontroler tak samo wygląda.
Platformówki ? Szt. 1.
O takim portfolio mówię.
Ale co to za gierki, jakieś japońskie popierdułki. Nawet gdyby się dało to byś nie ukradł z torrentów bo to jakaś kicha straszna jak można w to grać.
"USA gdzie PS3 dopiero zaczęlo się sprzedawać w ilościach porównywalnych z Xboxem (i jak sądzę, powoli zacznie go wyprzedzać w sprzedaży"
O czym ty mówisz...
Wyniki NPD październik 2007 (cały świat):
Wii 519K
Xbox 360 366K
PlayStation 3 121K
(Vg charts) USA za tydzień kończący się 17 listopada:
X360 - 154,918
PS3 - 87,225
Jakie porównywalne wyniki sprzedaży tam widzisz?
I dla takich gier ludzie mają zacząć kupować PS3? Takie gry w późniejszym terminie mają się przełożyć na hegemonię Sony? No sorry a ja zawsze myślałem że gry tego typu są odpowiednikiem kina alternatywnego, czyli czegoś co ma swoją wierną, aczkolwiek wąską linię odbiorców.
Fakt jest faktem że można najeżdżać na Valve za słabą konwersje Orange Boxa na PS3 - tylko po co? Jakie to ma znaczenie ważne że Valve robi cały czas wspaniałe gry ze świata HL i ostatnio także inne (Portal) i za to powinniśmy być im wdzięczni. Co kogo interesuje ze schrzanili konwersje na jakieś tam PS3. O wiele wiekszą stratą byłoby bankructwo Valve niż zdechnięcie PS3 - prznajmniej dla mnie
Jarken - jakiś tydzień temu widziałem wyniki z pocz. listopada. Sprzedaż byłą porównywalna. Trudno mi powiedzieć jak to się przedstawia teraz bo nie sprawdzam co tydzień. Nie potrzebuję się upewniać czy - ufff !! - moja jedyna konsolka się ciągle najlepiej sprzedaje :D
Pierwsze słyszę żeby NPD zestawiało wyniki na cały świat.... IMO to co cytujesz jako NPD to sprzedaż w USA. Dane z Japonii ludzie biorą z MediaCreate, nie wiem skąd się biorą liczby EU.
rafaleon - tak się składa że gry takie jak Singstar czy EyeToye są bardzo popularne. W EU Singstar sprzedał straszne ilości kopii. Takie popierdułki bardzo dobrze uzupełniają portfolio.
Niestetu duzo istnieje zalosnych wypowiedzi,ktora konsola jest lepsza,mocniejsza itp.
Tak sie skalda,ze mam 3 konsole :WII ,PS3 ,XBOX 360, wiec moge cos powiedziec na ich temat.
Wg mnie PS3 jest o wiele ergonomiczniejsza konsola od klocka,jezeli chodzi o filmy ,zdjecia
to klockowi daleko do niej .Ps3 ma ATRAC cos takego jak mp3 tylko 100 razy lepsze(zgralem 70
plyt nie tracac specjalnie na jakosci i zajelo mi to ok 1gb)Jezelo chodzi o grafike to uwazam
ze z czasem przescignie xbox-a (demo uf),Rachet and clunk; ma mozliwosc polaczenia z PSP(rewelacja).Oczywiscie waznym nie dla kazdego jest to,ze pad jest lekki oraz jest cisza podczas pracy konsoli.Co do xbox-a to rzeczywiscie w ostatnim czasie jest wysyp rewelacyjnych gier HALO 3,Massive Efect, AC,wczesniej GW ,ktore sa poprostu rewalacyjne.Jescze jedno gry na PS3 sa innego typu np Folklore,a te na x-a przypominaja gry na PC oczywiscie z duzo lepsza grafika.
Na koniec wii,pod wzgledem grafiki na pewno slabsze,ale pod wzgledem zabawy,miodnosci,bije
ps3 i x360 na glowe,mozna ja zabrac wszedzie bo jest wielkosci DVD do pc.
Na dzien dzisiejszy najlepszym zakupem jest klocek w wersji ARCADE za niecaly 1000 zl
I na koniec niestety mieszkamy w kraju gdzie dystrybutorzy hier maja nas w d..
W ostatnim czasie wyszlo cale mnostwo rewalacyjnych gierek ale w MM lub Empiku ich nie kupisz,smutne to jest.