Unreal Tournament III wygląda lepiej od Gears of War
"jedną z najładniejszych gier jest bez wątpienia Gears of War" - pojęcie mocno względne.
Zresztą pod względem grafy to raczej mówi się, że CoD4 zdeklasował wszystkie dotychczasowe produkcje - jeżeli chodzi o względny obiektywizm.
To nie dziwne. Mieli przecież rok, aby jeszcze lepiej nauczyć się swojego silnika.
Poza tym - jak napisał Triber - wygląd to pojęcie względne. Można oczywiście - "bardziej obiektywnie" - powiedzieć, że gry zrobione na Unreal Engine 3 wyglądają ładniej niż gry zrobione na Unreal Engine 2, ale mi np. wizualnie bardziej się podoba to, co oferuje Crysis niż Gears of War i Unreal Tournament III i dotychczasowe gry zrobione na Unreal Engine 3.
Ale na pewno Unreal Tournament III będzie jedną z najładniej wyglądających gier tego roku.
Wygląd, wyglądem jest jeszcze wydajność. Crysis na dobrym sprzęcie ze wszystkim na high w 1280x1024 osiąga ledwo, ledwo 30FPS, gdzie CoD4(średnia 50fps), GoW(60fps) i UT3(60fps) chodzą jak głupie i to nawet na gorszym sprzęcie.
Czemu te gry oparte na silniku UE3 mają takie ubogie opcje graficzne i nie można włączyć antialiasingu?
Nie wiem jak na kartach radeona ale na GF tak jest.
Wszystko fajnie, ale wydajność swą Unreal 3 zawdzięcza w dużej mierze brakiem wygładzania krawędzi. Brak AA w next-genowym silniku?
aa da się wymusić w sterownikach , ale zgadzam się z opinia opcje graficzne w demie byly biedne oby full byl lepszy, ale szczytem idiotyzmu był układ menu w stylu- zeby znalezc jakąś opcje - kliknij najpierw u góry potem kliknij na dole potem kliknij z ugory i przesun suwak - porażka
Ijon -->
W Bioshocku i MoAirborne nie da sie wymusić antialiasingu w sterownikach, mam GF 8800GTX i w w ustawieniach karty graficznej w panelu zmiana dotycząca antialiasingu "zastąp ustawienia dla aplikacji" na "rozszerz" czy jak to tam dokładnie jest, nie daje żadnych efektów.
Brak AA w next-genowym silniku
a co ma piernik do wiatraka?
g40st UT3 na ps3 ukaze sie w grudniu w usa i nie wiadomo czy w europie w tym roku wiec jak cos piszesz pisz prawde
http://www.psu.com/Rein--UT3-PS3-may-not-make-Europe-in-2007-News--a0001828-p0.php
Pl@ski --> juz jakis czas temu Epic mowilo ze m.in. dlatego nie bedzie multi-platformowego multi bo bedzie roznica w grafice z przewaga pc. Chyba ze do tego czasu sie cos zmienilo.
To chyba normalne, że UT III będzie wyglądać lepiej w końcu to nowsza gra niż Gears of War. Mam nadzieję, że wersja z PeCetów nie będzie graficznie odbiegać od konsolowych wersji.
Azuredragon ====> jeżeli wersja PC Unreal Tournament III będzie odbiegać graficznie od wersji konsolowych to tylko na plus dla wersji PC.
Doom III - instalujesz nHancera i dajesz tryb kompatybilności z R6 Vegas i boom, UT3 z AA.
@Triber [ Konsul ]: lol :> CoD4 jest ladne, owszem, ale na pewno nie jest ladniejsze, niz GoW/UT3.
WITAJCIE ALE PRZECIEZ TO BYLO DO PRZEWIDZENIA ZE BEDZIE LEPIEJ WYGLADAC NIZ GEARSY WKONCU TROSZKE CZASU MINELO JA TAM MAM PS3 I XBOXA360 ALE PS3 POKAZE CO POTRAFI I TO CIESZE PS STORE PL JUZ JEST!!
Z tego co widziałem w demku ut3 na pc to grafika wygląda bardziej ubogo niż GOW na x360, a ponoc wersja na pc ma lepsza grafe, wiec nie wiem tak naprawde w czym obiawia sie ta "lepszosc" graficzna...
hansatan
Beta demo UT3 na PC bylo domyslnie pozbawione tekstur wysokiej rozdzielczosci.
[13]Tribunal [ Generał ]
Azuredragon ====> jeżeli wersja PC Unreal Tournament III będzie odbiegać graficznie od wersji konsolowych to tylko na plus dla wersji PC.
Taa ale moze odbiegac graficznie na niekorzysc, kto wie byc moze wersja na ps3 bedzie gorzej wygldac niz na pc.
Faktycznie, w UT3 różnica w teksturach była widoczna tylko na poziomach od 1 do 3, 4(high) i 5(v.high) nie powodowały żadnych zmian w wyglądzie. Co do aa da się włączyć, ale tylko na Wiście i DX10. Inna sprawa to taka, że przy rozdzielczościach powyżej 1024x768 brak wygładzania to nie tragedia.
ja zawsze wylanczam AA by nieobciazak karty i jakos zyje (czyt jak sie gra to sie skupia na grze a nie czy widac zabki czy nie)