W jaki sposób będą działać modyfikacje Unreal Tournament III (PS3)?
Widzę podwójnie? -->
Mógłby mi ktoś grzecznie i bez bluzgów odpowiedzieć - dlaczego Epic nie zdecydował się na możliwość dystrybucji modyfikacji na konsoli Xbox360? Może byłoby to nieco ograniczone (np. Mody selekcjonowane przez MS) - ale jak najbardziej możliwe...
Nie śledzę newsów o grze. A jestem bardzo ciekaw jak sprawa wygląda.
mody na x0 to pomysl nie "nieco ograniczony", ale nierealny - proces certyfikacji jakiegokolwiek contentu do live! jest dlugi i kosztowny - zeby sie zwrocil wydawca musi pobierac za nie oplaty. tymczasem ps3 nie ma zadnych ograniczen ani oplat - gry moga korzystac z dowolnych zasobow sieciowych. dlatego w przypadku x0 mozna liczyc jedynie na platne dodatki stworzone przez tworcow, a na ps3 bedzie idealny system znany z pc.
Z tego co się orientuje, to to, czy za dodatek na live płacimy czy nie odpowiada sam MS. Tak bynajmniej wnioskuje na podstawie pewnej wiadomość odnośnie udostępnianych map do Gearsów przez Epic. Epic chciał je dać za darmo, ale MS zażądał za nie pieniędzy i Epic nie miało tutaj nic do gadania. Nie wiem ile w tym prawdy, ale skoro powstał news na ten temat, to widocznie coś sie za tym kryje.
A co do contentów na PSN, te również muszą przejść proces certyfikacji, ale tyczy się to wyłącznie patchy udostępnianych przez developerów danej gry oraz zawartości na PSN Store.
KrisK-> na pytanie czy w przyszłości Live będzie otwarty na więcej "user content" pracownicy MS odpowiadają -> we'll see in the future. anything's possible. :)
czy zwyczajowy bullsit. :P niemniej mam nadzieję (ostatnio zbyt często to piszę przy okazji xbox live), że wymagania rynku powinny ich zmusić do popuszczenia smyczy. przecież nie można pozwolić konkurencji zwiać za daleko. :) na razie jednak nic się nie zapowiada.
Koktajl Mrozacy Mozg prędzej jakiś "wędrujący w przestrzeni kawał skały" przywali w Ziemię ;-]