Gears of War na PC w złocie
jezeli ktos odpalil R6 Vegas, MOHA i Bioshocka bez problemu to nie ma sie co martwic o wymagania GoWa ;]
PCtowa wersja chodzi na najnowszej wersji silnika Unreal III (powiedzmy, że 3,5). Dzięki temu w końcu gry na nim wyglądają świetnie i wymagania są niższe. Ale nie czarujmy się. By móc grać w wysokich rozdzielczościach ze wszystkimi bajerami trzeba mieć coś więcej niż przeciętnego kompa.
Szkoda, że nie będzie demka :(
Bioshock mial akurat dość niskie wymagania, w głównej mierze dlatego, ze gra wlasciwie odbywala sie w niewielkich pomieszczeniach i korytarzach. W GoW czegos takiego nie będzie
PCF obiecywalo ze GOW pojdzie na kompie (czyli pewnie ze 20-25fpsow by mial) z marketu wiec bedzie masa opcji do off/on lub dobrze zoptymalizuja gre
Coy2K gow za to odbywa sie na niewielkich przestrzeniach ktore w sumie nie sa wcale tak duzo wieksze od pomieszczen w bio xD . Wiec co za roznica ?? xD . Ci co gral iw demko ut3 i nie maja problemow z wydajnoscia maja poglad na to jak bedzie lazic gow +/- .
Coy2K - a gdzie w GoW wieeelkie otwarte przestrzenie ?:)
W porównaniu do Bio po prostu widać niebo zamiast sufitu :D
Cóż, patrząc na demo UT III o wymagania Gears of War się nie martwię... :)
Będzie demo?
Dema przed premierą gry nie będzie, czy będzie później - nie wiadomo.
Tak czy inaczej - musimy poczekać, skoro gra jest w złocie, to raczej nie będzie żadnych dodatkowych opóźnień przy pełnej wersji.
To ze gra jest na tym samym silniku nie znaczy ze bedzie chodzila na tych samych kompach tak samo dobrze. UE3 gqwarantuje jedynie ze jest ogolnie bardziej wydajny od reszty badziewii.
Np Dark Messiaha ma znacznie wieksze wymagania od Half-life'a 2 mimo ze to ten sam silnik. A o wydajnosci UT3 w porownaniu do CoD'a 4 ani nie wspomne... ten pierwszy mi na maksymalnych ustawieniach robi najgorzej 15 fps, ten drugi na low w najlepszym wypadku tyle nie wyrobi... Ten sam silnik, dwie rozne gry, to chyba zrozumiale.
Mimo tego mam nadzieje ze wymaganiom GoWa bedzie blizej do UT3 niz do CoDa 4
Chętnie przejde sobie jeszcze raz, bo na X360 już przeszedłem kilka razy. W sumie to jedynie te nowe poziomy do SP, a ten DX10 to hmm... nie spodziewam się wiele rewolucji po tym w porównaniu do wersji X360...
Gra jak gra, ale jak dowiedziałem się że polska firma People Can Fly zrobiła tą konwersję to o mało nie spadłem z krzesła.
Ta na ustawieniach sprzed 4 lat czyli np. filtrowanie blirinerowe (czy jak się to tam pisze)
Logadin nie mowilem o wielkich przestrzeniach pokroju Halo3, ale napewno są duzo wieksze niz pomieszczenia w Bioshocku, gdzie wlasciwie jedno dość wyrozniające sie to glowna hala gdzie spotykamy artyste fotografa :)
$aimon, jak zwykle jesteś w błędzie. Naprawdę często zdarza Ci się mówić rzeczy nieprawdziwe. COD4 nie ma nic wspólnego z UE3.
Game Engine
Call of Duty 4: Modern Warfare will run on a proprietary engine, and has next generation features such as true world-dynamic lighting, bloom effects, dynamic shadows and depth-of-field. "Bullet Penetration" is calculated by the engine, taking into account things such as surface type and entity thickness. Certain objects, such as cars, will be destructible (it should be noted that the environments are still indestructible). This makes distinguishing cover from concealment important, as meager protection such as wooden fences, thin walls and such will no longer provide sufficient protection. The bullet's speed and stopping power will be decreased after penetrating an object, and this decrease is calculated realistically depending on the thickness and surface of the object penetrated. The game also makes use of a physics engine, which was not implemented in previous Call of Duty titles for the PC. Death Animations are a combination of pre-set animations and ragdoll physics. Some mistook the game's graphics to be DirectX 10 based, but it is stated that the graphics use DirectX 9
@$saimon: do teh research, dude ;s
@Coy2K: z drugiej strony, odnosnie tej hali w Bioshocku, czy sa wieksze przestrzenie, niz to, w GoW? Chyba nie, a jesli komus Bio dzialal dobrze, to GoW nie powinno dzialac zbytnio gorzej.
Ogolnie mysle, ze bedzie dobrze.
@haszek: wha? ;o
@hansatan: co do dx10, to pewnie skonczy sie jak w przypadku bio - na cieniach, efektach dymu/mgly i tyle, bo wody, to zbytnio w GoW nie ma.. ;d
Drau tak jak napisal ktos wyżej, to że gry są na tym samym silniku nie oznacza wcale ze będą wymagaly takiego samego sprzętu. W Gow jest wiecej przeciwnikow na raz, są dużo bardziej szczegółowi, no i sama rozgrywka jest mysle bardziej dynamiczna, wiecej sie dzieje na ekranie, no i graficznie Gearsy przedstawiają sie znacznie lepiej niz Bioshock gdzie chyba jedyne wrazenie robiła woda :)
Dlaczego? Ja mam nadzieję, że będzie lepszy (a szanse są duże). Swoją drogą, właśnie ukończyłem pierwszy akt na Insane. Jeszcze tylko cztery... :)
Tołstoj a dlatego ze ten gostek wyzej to konsolowiec i huj go sciska ze na pc bedzie najlepsza gra z 360 lepiej wygladajaca
dhscośtam, jesteś idiotą i kompletnym kretynem jeśli wyciagasz takie wnioski :)
musisz miec prawdziwe kompleksy na punkcie konsol zeby pisac takie debilizmy :)
On zawsze mial problemy z samym soba.
dobra elfik, nie podniecaj sie. W kazdym razie sens wypowiedzi jest trafny wiec skoncz pieprzyc ze jak zwykle jestem w bledzie i czesto mi sie zdarza pisac rzeczy nieprawdziwe. Typowa nastolacko-pseudo-inteligencka mania - wytykanie ludziom bledow ktore nie maja nic wspolnego z przeslaniem wypowiedzi. Jak bym napisal 'niektóre' osobno albo 'pszczoła' prze rz to tez bys wyjechal z ryjem ze jak zwykle jestem w bledzie?
pathetic
Jesli jeszcze nie wcisnales przycisku 'Odpowiedz w tym Wątku' w przyplywie masakrzycznie ostrej ripostowej weny, to Cod4 pomylil mi sie z MoH:Airborne.
A tak na przyszlosc - jak cytujesz jakies wiarygodne zrodlo, to podaj co to za zrodlo. Bo ja tez se moge napisac 10 linijek tekstu o dupie marynie, przetlumaczyc na angielski i wstawic do forum GOLa w formie cytatu i mamy zrodlo informacji - nie dosc ze po angielsku i kursywa, to jeszcze w cudzyslowiu!!!
@saimon: uwazaj, zyla niebezpiecznie blisko pekniecia.
Nastepnym razem zrob research i podaj autenczyne info, zamiast miec pozniej jakies zale, ze ludzie wytykaja ci, ze piszesz bulsiet dosc czesto.
~~
Chodzilo o to, ze gry na silniki Unreala 3 nie maja antialiasingu pod vista i wyglada to srednio imo. Bioshock, Airborne przy rozdzielczosci 1680x1050, owszem widac szczegoly ale co z tego jak na pierwszy rzut oka widac kanciaste krawedzie. W porownaniu do Call of Duty 4, Airborne wypada kiepsko...
Nie wiem czy słyszeliście o takim czymś jak wymuszenie AA poprzez sterownik karty, w MOHA bardzo się to przydało i nie ukrywam, że w demku UT3 także...
Co do DX10 to Drau ma rację (a propo wody, to może nie ma jej za dużo, ale ten poziom w którym pada jest boski i pamiętam, że na X360 był lekki spadem FPS)...
$aimon
Oj panie nerwus.. Dzięki za nastolatka, miło jest się cofnąć w czasie o 10 lat nawet w takim miejscu jak to forum.
Wytknąłem Ci pomyłke w ten sposób ponieważ tknął mnie kolejny spec wniosek w Twoim wykonaniu. Przyznam się, że nadal najlepsze są Twoje bezpośrednie porównania architektur i wydajności konsol i pecetów przy jednoczesnym przełożeniu na daną gre. Poczytaj chociazby na gamastura jak bardzo różnią się od siebie platformy, w mig skumasz że twierdzenia typu "x360 to taki c2d" mogą conajwyżej łaskotać wąsy. A powtarzasz to wszędzie jak mantrę!
Źródło pierwsze lepsze z brzegu - wikipedia, nie chciało mi się przeklejać już kawałka wywiadu z developerami gry. Uwage przyjąłem, następnym razem odpowiednio skomentuje i nie chlusnę całością.
O dupie maryny lepiej nie pisz, nie jest to forum o charakterze erotycznym.
post scriptum: PEACE.
haszek - instalujesz nHancera, ustawiasz compatibility mode r6 vegas i dajesz antialiasing jaki ci sie podoba. Wszystko dziala pieknie.
Ciekawe jakie gra będzie miała wymagania. Jak pójdzie na moim sprzęcie to na pewno zagram. Szykuje się hit tego roku.
Mówisz o tym hit, jakby ta gra była nowa, nie zapominajmy, że posiadacze X360 przeszli ją 30 razy :)
I kogo to obchodzi że konsolowcy przeszli te gre 30 razy? PeCetowcy przeszli 30 razy World in conflict a wiem ze xboxowcy dalej czekaja na ta grę z wywieszonymi jęzormi. I co będa w nią grać jakby była nowa? Genialna logika hasa, gratulacjone.
Pójdzie mi na tym kompie ?
Asus P5LD2-VM (i945G)
Celeron 2.93GHz 321 s775
DDR 2 1,5 GB PC533
GF 8600 Palit
Czy będą problemy jakies ?
Rofl ja przeszedłem GOW 30x i World in conflict 30x :)
simian - wymiana karty graficznej by się przydała...
Pójdzie bez problemu, Adrian chmielarz wypowiadał się, że gra będzie chodziła na kompach za 700zł.
Dawid_maxim czyli na moim Laptopie za 4500 zł z Intelem 950 pójdzie? :)
Jakoś nie wierzę w komputery za 700 zł - w KARTĘ GRAFIKI ZA 700 ZŁ uwierzę. :) :) :) :)
Gears of War kupię od razu w dniu polskiej premiery z trzech powodów:
1. Bo to po prostu dobra gra jest :)
2. Dodatkową motywacją dla mnie jest to, aby dać zarobić krajanom :)
3. Będzie to kolejna z wielu gier na PC jakie kupię w tym roku (nie pamiętam kiedy w ciągu jednego roku kupiłem 16 tytułów w wersjach premierowych a nie żadnych tanich seriach oraz nie pamiętam kiedy ostatni raz cieszyłem się kiedy niektóre z głośnych gier przesuwali na następny rok - chyba nigdy) dzięki czemu dość znacząco przyczynię się do wzrostu sprzedaży gier na moją ulubioną "platformę" ;)
Teraz wszystko leży w rękach CD-Projektu - niech ją dobrze spolonizują!
Swoją drogą to bezmyślność (=zachłanność) Microsoftu - Halo 2 - 250 zł, Gears of War - 130 zł...
bo jak sie kupuje gre , to tylko HIT i zeby mial Multi