Zapoznaj się z wymaganiami sprzętowymi Unreal Tournament III!
I pomyslec, ze tylko moj procesor nie domaga. Niestety wymiana wiaze sie z zakupem nowej plyty, to zas ciagnie za soba kupno nowych kosci pamieci i zapewne zmiana karty grafiki z AGP na PCIE. Wymagania jak na U3 naprawde rozsadne...
Jestem miło zaskoczony, spodziewałem się czegoś znacznie gorszego. Epic zapewne chce trafić do jak największej liczby odbiorców.
w rekomendowanych X1300? ta, w rozdzialce 1600 z detalami na max...
Conath, no rekomendowane sa zazwyczaj podawane bys wiedzial jaki sprzet uciagnie grafe na maxa...
spodziewałem się wyższych, jestem zaskoczony na plus
Goozys[DEA] --- można podkręcić :P
Że przypomnę wymagania innej gry opublikowane nie tak całkiem dawno... :
https://www.gry-online.pl/newsroom/znamy-wymagania-sprzetowe-gry-wiedzmin/z48fdb
Nie spodziewałem się tak niskich wymagań :)
Gdyby nie karta pograłbym na najwyższych wymaganiach, a tak to pewnie będą gdzieś medium...ale i tak jest b. dobrze ;)
Minimalne wcale nie takie wielkie :)
Ja raczej obstawiam, że rekomendowany sprzęt pozwoli na grę w "normalnych" warunkach, a nie na maksymalnych ustawieniach.
Ech jaj zawsze ludzie nie wiedzą co oznaczają rekomendowane wymagani (to nie są najwyższe detale) i napewno będą wyższe (znając praktykę zakłamanych wymagań)
Wymagania naprawde niskie jak na UE III.
Ahahaha patrząc na wymagania Wiedźmina i UTIII chce się śmiać :P
Viva la optymalizacjaa koduu
Bedzie podobnie jak z Bioshockiem ! U mnie na max srednio
czem podaja tylko rekomendowane, bez optymalnych, rekomend sa dla detali medium high, optimum dla ultra i AA
hmm coś mi tu nie gra, te rekomendowane powinny chyba być jako minimalne albo najwyzej an srednie, zobaczymy...
I to właśnie jest Unreal Engine 3. Toż to na fulla mi pójdzie z wyjątkiem dx 10.
co to ma byc ja na swoim laptopie mam lepsze noty z wymaganiami a myslalem ze tutaj trzeba bedzie geforce 8800 i intel core 2 duo 3.l0 ghz a tutaj sie naprawde zdziwilem phiiiii
Coś mi tu "śmierdzi" ;) za niskie są te wymagania :) jeżeli rzeczywiście się takie okażą, to łapię się w rekomendowanych :D nie wierzę ;)
Wymaganie nie sa zle zwlaszcza ze to Unreal Engine 3.0 ale zeby grac w najwyzszych detalach to i tak trzeba bedzie miec mocna maszyne.
No i ciekawe jakie naprawde beda na viscie bo jakos mi sie nie chce wierzyc ze 1Gb pamieci starczy.
A gdzie wzmianka o DX 10?? Nie będzie??
Kolczes, znaczy ?
No niesamowite. Taka gra ma tak niskie wymagania. Spodziewałem się, że zaraz popatrze na mojego kompa i powiem, że pora już na emeryture, a tu wręcz przeciwnie, powiem raczej złota jesień.
yazz_aka_maish- chodzi o to, ze x1300 to low`endowa karta, nie wierze, zeby pociagnela ue3 nawet na medium. no ale zobaczymy...
Jest! Pogram sobie na full detalach! Brawo kochane Epic! Już się nie mogę doczekać, kiedy włożę płytę do paszczy mojego odtwarzacza defaude. A CDP może swojego Wiedźmina wsadzić sobie w.. każdy wie gdzie!
TRX- z taką grafą wątpie, że sobie pograsz na maxach- co by nie mówić, to GS'owi troche brakuje do GTX'a .
A wymagania bomba naprawde :D
Hmmm... Podkręcę procka tylko i będę mógł grać na minimum... te 80 FPS powinno być, zupełnie wystarczająco do gry w multi... :P
ale małe wymagania...jea przydał się ten mały upgrade i OC kompa
heh.. luuz... 4 rzdenie 2,4 GHz na kazdym 2 gb ram i GF 8600GT wystarczą spokooooooojnie na najwyższe detale
Naprawdę, jestem miło zaskoczony TAKĄ konfiguracją. Wychodzi na to, że silnik UE 3.0 będzie najlepiej zoptymalizowany od dawien dawna.
Ja mimo wszystko uwazam, ze z kartami gfx trochu przesadzili, ale jesli chodzi o cala reszte, to faktycznie przyznam, ze wymagania naprawde satysfakcjonujace.
Gry od epic od zawsze byly dobrze zoptymalizowane ;] . Z tymi wymaganiami jest cos nie tak ,pomijajac fakt ,ze mark Rein kiedys mowil o tym ,ze 7800 starczy spokojnie nie do high ,a do medium details ;] (z w pelni grywalnym framerate) .
hehe;D 4 lata jeden komp i nadal mnie wymagania nie strasza...;D
Kolczes, no rozumie, rozumie.
Pewnie jeszcze nie podali maximum, kiedys juz pisali 7900gt, c2d 6600, 2 gb .
GeForce 6200 lub ATI Radeon 9600... heh... już to widzę.
I znów posiadacze słabszych konfigów, zachęceni do kupna gry, będą mogli podziwiać tylko menu, bo te minimalne wymagania nijak się mają do grania.
ale ostatnio mozna zauwazyc ze celowo podaje sie takie niskie specy, bo potem okazuje sie ze nawet sami producenci rozczarowuja sie jak dany soft chodzi na ultra ustawiniach, wiec sami nie wiedza jakie dac optimum, wiec pozstaja przy rekomendowanych .Patrz FEAR, stalker, lost planet
od dawna mowiolech ze w grach ue3 przesadzaja z publikowanymi wymaganiami, ale nikt mnie nie chcial sluchac :p Dopiero w ut3 tworcy nie wypisuja kosmicznych pierdol. Na poczatku gier na ue3 epic chcialo zeby ludzie kupywali super sprzety, bo pewnie mieli jakies mniej lub bardziej formalne powiazania z menufacturerami, a teraz widza jaka sprzedawalnosc ma polityka quake wars i ida za ich pomyslem. No coz, wojna id vs epic jak widac dalej trwa :) Efekt: przy konkurencji zawsze najwiecej zyskuje odbiorca (nie to co monopolista microsoft z jego bungiem i halo 2) :D
dj pinata --> procek i ramy ok, ale karta, moze i dobra, ale watpie aby na tyle zebys se smigal ze wszystkim na hi w hd.
Albo ta gra jest zaj*biście zoptymalizowana, albo te wymagania to jedna wielka ściema...
Na pewno to pierwsze. Na swoim konfigu mogę bez problemu grać w BioShocka (gdzieś koło 30 FPS) a Medal of Honor: Airborne śmiga nawet 40 FPS. I to mi bez problemu wystarcza. I to w max detalach. Może dla niektórych to nie jest płynna rozgrywka, ale mi wystarcza.
Przecież UT był zawsze dobrze optymalizowany od początków swojego istnienia.
znajac zycie to wymagania minimalne beda takie zeby gra sie odpalila i dalo sie grac
Spełniam minimalne wymagania :) Myślałem , że ut 3 będzie miał większe wymagania .
nawet ze swoim laptopem kwalifikuje sie na rekomendowane :-) sweet
Posmigam sobie na high detalach yuuuuppppiiiii:D Nie sadzilem, ze beda takie niskie, ale wcale nie czuje sie rozczarowany;)
--
http://www.rozwiazania-systemowe.pl
Fajnie by było, żeby wymagania były takie niskie (nawet te rekomendowane). Jak znam życie rekomendowane nie oznaczają wcale maxa detali w wysokiej rozdzielczości. Ale tak naprawdę od podania wymagań wolałbym 100% pewny termin wydania tytułu, bo ostatnio jest problem z jego określeniem.
no to się postarali, do tej pory wszystkie gry na trzecim silniku Unreal'a wymagały SM 3.0 a tutaj miła niespodzianka i w minimalnych mamy SM 2.0.