Gears of War [PC]
Mało treściwa zapowiedź - właściwie to podsumowanie tego co do tej pory już było wiadomo...
Ciekawe, zaskoczył mnie ostatni akapit. Przyznam się, że niespecjalnie śledziłem losy konwersji, więc nie wiedziałem, ze odpowiedzialne jest za to studio Adriana Chmielarza.
Czytałem i tym wczesniej i byłem troszkę w szoku...bo to jest w sumie "największa" gra gdzie swoje łapki będą maczać Polacy! I bardzo dobrze, i to od razu cała konwersja. A akurat to studio i ten człowiek znają się na rzeczy.
Znają się na rzeczy ? Zrobili do tej pory tylko jednego nieskomplikowanego fps-a i już znają się na rzeczy. Lol
Mam takie ciekawe pytanie, jak będzie dokładnie wyklądał tryb multi od strony technicznej - będzie istniała możliwość zakładania dedyków jak np. w UT, CS, BF, etc.?
Szykuje się pecetowy hit. Wspaniała grafika, ciekawy system walki z wykorzystaniem chowania się za przeszkodami, nowy epizod i Brumak. No i za gierkę odpowiada Epic.
peter123456 --> Jednego nieskomplikowanego FPS-a? Painkiller był świetną grą. Przemyślane bronie, niesamowici bossi i przeciwnicy, doskonale wykonane poziomy. Oni na pewno znają się na rzeczy. Zresztą sam Epic wystawił opinię że multiplayerowe poziomy wykonane przez PCF są równie dobre jeśli nie lepsze od tych stworzonych przez nich samych.
peter1234 --> gadasz bzdury, bo epic wybral studio Polakow nie po obejrzeniu Painkillera, tylko najnowszego autorskiego ich projektu, wiec najpierw zasiegnij wiedzy, potem wywijaj jezorem.
peter1234 ---> Epic postanowił, by PCF wykonało nowe poziomy do multiplayer'a, ponieważ efekty pracy Polaków na silniku U3 tak jak $aimon mówi wzbudziły u nich podziw. I to dosyć spory, bo nawet nie tak dawno była wiadomość o tym, iż Polacy pracują dla Epic nad jakimś 'tajemniczym' projektem. I to mnie bardzo cieszy, Polska ma wielu bardzo zdolnych ludzi - trzeba tylko dać im szansę.
Cytat:
"Gears of War PC powstaje w Polsce. Za jej konwersję odpowiedzialna jest firma People Can Fly, czyli twórcy Painkillera."
Hmm... Z tego co ja słyszałem to polacy są odpowiedzialni jedynie za projektowanie map do multiplayera, a nie za całą konwersję gry. Jak to z tym jest?
Ale sie pośpieszyli z tą zapowiedzią
Ja już to czytałem dawno temu że GOW wychodzi na PC
"Ja już to czytałem dawno temu że GOW wychodzi na PC" ====> no to być może już niedługo przeczytamy prawdziwego newsa o tym, że Mass Effect wychodzi na PC (jeszcze tego nie przesądzam bo jak napisałem - "być może przeczytamy", a więc nie jest to pewne i że przeczytamy i że wyjdzie na PC, więc na razie bez specjalnych skoków ciśnienia z jednej i drugiej strony proszę). W każdym razie "coś" na to wskazuje, ale na razie cicho sza... :)
na screenach te światła emitujące błękitne i czerwone promienie to jakieś nieporozumienie - wyglądają koszmarnie, poza tym odnosze wrazenie, ze GoW na peceta troche ma przesadzone rozmycia, ale dla tych dodatkowych epizodow chetnie bym zagral :)
a wiadomo cos o wersji demo na PC?
@Coy2K [ Veteran ]: rozmycia sa pewnie fotoszopowane [nie, nie podwazam tu jakosci GoW PC, fakt jest po prostu taki, ze takie podrasowywanie screenshotow to dosc czesty zabieg marketingowy w wiekszosci produkcji].
Ponawiam swoje pytanie:
Jak będzie dokładnie wyklądał tryb multi od strony technicznej - będzie istniała możliwość zakładania dedyków jak np. w UT, CS, BF, etc.?
Panowie na razie dajcie sobie spokój z Gears of War!!!!!!!Na www.fileplanet.com dostępne Demo MP Crysis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wkońcu jest dostępne dla wszystkich!!!!!I to Demko z pewnością jest w tym momencie najważniejsze dla wszystkich fanów Fps-ów,których serdecznie pozdrawiam.KALI
kali@pmi--> dopuki nie ma sie wypasionego sprzetu mowie tu o 8800 gtx sli, core quad, 4gb ram to nie warto w to grac nie mowie ze na dx 9 bedzie to wygladac mizernie lecz wydaje mi sie ze nie bedzie to cos czego nie widzielismy w innych grach poczekajmy az dx 10 pozadnie sie zadomowi i w tedy zobaczymy co to malenstwo potrafi
Dema ja chcę DEMA.