Unreal Tournament 3 bez możliwości rozgrywek online między posiadaczami PC i PS3
dla zainteresowanych:
There will not be cross platform play at launch
This doesn't completely rule out adding this feature at some point in the future after the game has settled down and we've been through a few
a tutaj ten sam tekst w 'interpretacj'i metatrona:
"Rein przyznał, że być może w późniejszym terminie coś się w tej kwestii zmieni, jednak szybko dodał, że prawdopodobieństwo takiego rozwoju wypadków jest niewielkie."
_
http://www.beyondunreal.com/content/articles/203_1.php
Najpierw Team Fortress 2, teraz UT3 - zrobienie (dobrego) cross-platformowego multi musi być szalanie trudne.
Szkoda, takie pojedynki PC vs. PS3 mogłyby być szalenie ciekawe.
Swoją drogą - chciałbym kiedyś zagrać w meczu: PC vs. PS3 vs. X360; ehh marzenia.
Pozdrawiam.
@ zekke
Czasem warto zaglądnąć do więcej niż jednego źródła...
Rein was sure to note that the feature may see release later on, "after the game has settled down," but "even then the likelihood is small."
http://www.shacknews.com/onearticle.x/49146
KMM -> Nie wiadomo. Do premiery UT3 na X360 jeszcze jakieś pół roku. Wszystko może się wydarzyć.
emadewu:
Niestety jest szalenie trudne, ponieważ pad w dynamicznej grze bez wspomogania celowania nie ma szans z myszką i klawiaturą. I nie chodzi tutaj o żadne wojny między pecetowcami czy klockami, tak po prostu jest.. Polecam odpalić stareńkie Q3, wejsc na pierwszy serwer z brzegu i pobiegać sobie trochę - grając padem nie zdobędziecie nawet jednego fraga.
I tak, Shadowrun to bardzo zly przykład; kiepska gra o uproszczonym modelu walki.
maev -> Tylko, że w wersji na PS3 miała być możliwość korzystania z klawiatury i myszki.
CreaToN
Uh masz racje, pominalem ten fakt.
maev - nie chodzi tu o sterowanie ,a raczej o to ,ze dwie wersje roznia sie w jakis tam sposob na tle kodu ,ewentualnie grafika ,gdzie na tkaim ps3 mapy musialy byc optymalziowane pod katem tej maszyny i tez moga sie roznic kilkoma detalami z wersjami piecowskimi co czyni je niekompatybilnymi ;] ,inny ciutke kod sieicowy itd... . Owszem to tylko moje spekulacje na ten temat ;] .
maev:
Akurat w Quake3 byłem kiedyś całkiem niezły, więc może bym coś nabił padem :)
Miałem raczej na myśli to, o czym wspomniał już Mr_Hyde - a więc kłopoty z kompatybilnością map, kodem sieciowym i innymi pomniejszymi aspektami.
Wspomniałeś Shadowrun - wie ktoś może jak wyglądają mecze pc vs x360? Czy faktycznie konsolowcy dostają baty?
Pozdrawiam.
Mr_Hyde
Ano... Filmy w HD na gametrailers pokazują UT3 w wersji na PC i PS3. Ciekawe jest to, że na PS3 gra wygląda ładniej. Oświetlenie jest dużo lepsze, tekstury wydają się być bardziej wyraźne, a framerate zachowuje się podejrzanie stabilnie :)
No cóż, walki pecetowcy vs konsolowcy będą nadal toczone na tym forum.
Ano... Filmy w HD na gametrailers pokazują UT3 w wersji na PC i PS3. Ciekawe jest to, że na PS3 gra wygląda ładniej. Oświetlenie jest dużo lepsze, tekstury wydają się być bardziej wyraźne, a framerate zachowuje się podejrzanie stabilnie :)
To mnie akurat nie dziwi - Sony spuściło team 'spadochroniarzy' do Epica- najlepsi inżynierowie - którzy od paru miesięcy pomagają zoptymalizować UE3 na PS3.
nie chce nic mowic ale ten skreen powyzej sie manijak do ostatnich z gry, sztuczny marketing ?
@Koktajl Mrozacy Mozg [ Konsul ]: pewnie zekke sie msieje z tej idiotycznej prowokacji, jakiej sie probujesz dopuscic, byle tylko wzniecic wojne fanbojow. Ja takze sie z tegoz smieje.
Bo to zalosne.