Project Origin - pierwszy zwiastun kontynuacji gry F.E.A.R. już dostępny!
Powinni zmienić nazwę na PROJECT C.R.A.P... serio.
Trailer niczego dobrego sobą nie reprezentuje i bardziej odrzuca niż zachęca.
Thun ---> Co Cię w nim odrzuca, bo nie bardzo rozumiem?
Adrian Werner ---> Taki wygląd interfejsu wynika z tego, że w Project Origin wskaźniki znajdują się na szybce hełmu noszonego przez głównego bohatera. Widać to zresztą w samej grze, bo na początku zabawy komandos ten hełm ubiera.
Monolith zwykle robi niezłe gry, ale tutaj jestem trochę rozczarowany bo właściwie nie widzę żadnych istotnych innowacji. To wygląda jak kolejny dodatek, ewentualnie F.E.A.R. 1.1. Blood 2, NOLF2 to były pełnoprawne kontynuacje. Oczywiście nie oznacza to, że się źle będzie grało.
U.V. Impaler ->No własnie, ja nie znosze tych helmowych Hudow. Ja rozumiem, ze gracza konsolowym moze sie to podobac, ale niech przynajmniej dadza opcje wylaczenia tego w wersji PCtowej.
Sam FEAR nigdy mi się nie podobał próbowałem to przejść kilka razy na PC i na X360, ale nigdy mi się nie udało za każdym razem po 3 misji odechciewało mi się grać - te sterylne pomieszczenia ech...
Ten hud rzeczywiście jest trochę kiczowaty :)
Tak z trailera wygląda, że to kolejny dodatek do F.E.A.R. :P
Też jakoś nigdy nie mogłem przekonać się do FEARa, pograłem bez wielkiego entuzjazmu, przeszedłem i sprzedałem na allego. Co do teailera to wielkich zmian w stosunku do pierwowzoru nie widzę, oczywiście po za obrzydliwym hud'em. Wyświetlany na szybce hełmu, czy gdzie indziej nie ma znaczenia, po prostu brzydki. Nie mam pojęcia czemu w tym hud'zie ma służyć ta niebieska ramka, no oczywiście po za psuciem widoku. Jak już coś chcą zerżnąć z Halo, to niech to chociaż dobrze zrobią.
Ten serwis ma speeda. Ten trailer jest od 3 dni w necie dostępny.
Adrian Werner --> dlaczego "hełmowego huda" kojarzysz tylko i wyłącznie z konsolami?
ale fajny trailer HUD JEST SUPER !!! to będzie świetna kontynuacja tej gry :)
Mam podobne odczucia co kolega hansatan. Jakoś nigdy F.E.A.R. mi nie mógł podejść. Niby jest fajna rozwałka niby jakiś klimat, ale ta sterylność pomieszczeń i aranżacja poziomów jakaś taka wykastrowana.
U.V. Impaler ,ja ci napsize . Jak na kontynuacje nie widac wogole poprawy w grafice . Levele to nadal gole brushe ,widac ubogosc i box'owatosc otoczenia ;] (sterylnie ,prosto ,biednie). Ogolem jak na te czasy ,shadery i filtry to za malo przy tak ubogiej geometrii . Myslalem ,ze poprawia ten silnik pdo wzgledem geometrii (wprowadzic jakies static meshe czy cokolwiek),a tu nic ;]. Nadal mapa opiera sie w 100% o staromodne brushe z ktorych za duzo wycisnac sie nie da . Mam nadzieje ,ze nie bedzie tez tak malo zroznicowana jak poprzednik . Nudne sie troche robilo lazenie po tych samych lokacjach i strzelanie do tych samych kolesi przez cala gre ;] . Zero zroznicowania .
A mi tam się podoba, pamiętam jak fantastycznie mi się grało w pierwszą część gry, w prawdzie, była to gra dosłownie na jedną noc, bo tyle w nią grałem, aby ją ukończyć, ale zabawa była przednia. Liczę na to, że grając w Project Origin będę miał tyle samo dobrej/szybkiej zabawy. Oby tylko było jej więcej...
Mr_Hyde ---> Poprawa w grafice jest widoczna, a kwestia czy jest to dużo czy mało "jak na kontynuację" to inna para kaloszy. Mnie się podoba choćby z tego względu, że jest bardziej kolorowo.
Dla mnie FEAR był i jest idealny. Cieszę się więc, że Project Origin wygląda tak samo - to gwarancja płynnego działania gry. Natomiast dzięki sterylnym pomiesczeniom w FEAR możemy skupić się na tym co w tej grze najważniejsze - na walce z inteligentnymi przeciwnikami.
tgolik ----> Zauważ, że pomimo tej sterylności gra wcale nie była demonem szybkości. Kiedy wyszła trzeba było mieć niezłą kartę aby odpalić na max detalach. Z tego wynika, że albo wszystko szło w AI, albo cała para szła w gwizdek. Kiedy np taki Doom 3 wyglądał ślicznie generował różne efekty (ach ta gorąca para) i chodził wcale nie gorzej a wyszedł rok wcześniej !
HUD - ujdzie :P
Faktycznie jest bardziej kolorowa od poprzedniej wersji.
W połowie trailer'a występuje mega szybki i zwinny przeciwnik (który biegnie po ścianie) - to lubię.
Ogólnie nic nowego, gra przeznaczona dla fanów oryginalnego FEAR'a, a że fanów było nie mało to twórcy postanowili nie ryzykować, i nie zmienili jej zbytnio.
Już zmiana HUD'a wywołała wielkie poruszenie.
Ale wychodząc z założenia jeśli coś się dobrze sprzedaje to po co to zmieniać.
Faktycznie takie traktowanie graczy FEAR jest nie FAIR :P
Demolka otoczenia (choć kontrolowana) robi wrażenie. Plus należy się też za fajny patent z przeskakiwaniem przez niższe przeszkody.
Ktos tu ma chyba jest pctowym fanbojem. Mnie sie ten HUD srednio widzi, ale zeby od razu rzucac "to wina konsol" i tupac nozka? LOL
Wyglada jak dodatek do FEAR, nic nowego. :(
niestety Stranger BiA bedzie mial takie (w takim stylu) pokonywanie przeszkod wiec to zadna nowosc.
co do kontrolowanego zniszczenia to niestety po Stranglehold kazda gra bedzie wygladala sterylnie, moze S. nie jest jakims przebojem, ale interakcje popchnal bardzo do przodu, a to samo ma byc w Blacksite.
a mi sie podoba trailer. Widze ze bedzie taka sama rozpierducha jak w jedynce, a to jest jedyne co wymagam od shootera.
Średnio mi sie spodobał ten trailer.Przede wszystkim wygląda bardziej na dodatek do F.E.A.R.No ale rozwałka jest i to sie liczy.Będą pewnie nowi przeciwnicy, zarówno żołnierzy jak i tych paranormalnych.No ale spodziewałem się czegoś więcej.Tylko, ze to na razie trailer, anie sama gra.
MaZZeo- bo praktycznie w zadnym pozadnym PC-only FPSesie tego nie ma, za to w konsolowych FPSsach jest on na porzadku dziennym. Zreszta cala ta checa zaczela sie na dobre of Metroid Prime'a
HUD podobny do tego z GRAW, mnie sie nie podoba zbytnio, jednak akcja superancka
Gra wymiata podobnie jak pierwsza część F.E.A.R mam nadzieję że multi będzie tak samo dobre www.fear.org.pl
Po trailerze wyglada na to, ze na nowosci w gameplayu sie nie zapowiada. Generalnie gra wydaje sie byc taka sama, jak pierwsza czesc/dodatek i podobnie jak tamte gry - atmosfera tejze wcale nie zapowiada sie strasznie.
Gram w Fear combat codziennie i musze powiedziec, ze te gra wyglada jak fear z nowymi giwerami i przeciwnikami. Nie widze duzych zmian, nawet shottgun brzmi tak samo.
Pierwszy trailer danej gry zawsze powinien "wgniatać w ziemię". Niestety nie czuję się wgnieciony. O ile przedpremierowe filmiki z FEAR-a robiły na mnie tak duże wrażenie, że musiałem zbierać szczęke z podłogi, tak teraz jestem raczej rozczarowany. Oczywiście gra na pewno będzie trzymała poziom i kupię na 100% ale na razie wygląda raczej jak dodatek aniżeli pełnoprawny sequel.
A czego wy się tak naprawdę spodziewacie po sequelu co? Nagle główny bohater ma zacząć fruwać, ciskać ogniem, teleportować się a może jeszcze walczyć mieczem albo maczugą? Zastanówcie się trochę. Jakoś wtórność innych sequelów Wam nie przeszkadzała... Project Origin ma być mroczny, widowiskowy i wciągający. Mówicie, że na filmiku nic takiego nie widać. To sobie wyobraźcie, że w trailerze FEARa macie ukazany motyw z drabinką i almą - sytuacja, która na większości osób zrobiła wrażenie. No i co? Podczas gry już nie ma tego efektu bo wiesz co będzie za chwilę.
Mi się trailer b. podoba - jest to co było w FEAR w lepszej oprawie, gra zapowiada sięjeszcze bardziej dynamiczna. Co do szczegółowości pomieszczeń, muzyki i dźwięków radziłbym się powstrzymać z ocenami, ta gra jest dopiero w produkcji! Ona nie ma nawet statusu alfa i podanej daty premiery. Zresztą porównajcie sobie 1 trailer FEARa z tym co się znalazło w ostatecznej wersji - inne odgłosy strzałów, zmienione trochę lokacje oraz fabuła.
Co do HUDa to ani mnie on nie wprawia w zachwyt ani irytuje, ot może być. A teraz pytanie do was: co w takim razie oczekiwalibyście po kontynuacji Strachu huh?
P.S.
Ktoś mówił, że grafika jest identyczna jak w 1 części gry... chyba ta osoba powinna bardziej się przyjrzeć bo nie przypominam sobie blooma, hdr tudzież zupełnie innego efektu ognia...
dobrze neoxs mowisz jak ja widze te ich komenty to mi sie srac chce oni to by chcieli calkiem inna gre
tylko żeby fabuła i multi fabuła tak samo rewelacyjne jak grafika. co wy macie z tym hud-em? żywcem ściągnięty z advenced warfighter, ale ładny.
marder --> przedewszystkim moc szla w cienie - nie wiem czy jest jakas gra w ktorej tak genialnie sa zrobione cienie (oczywiscie gdy wlaczane na max). A po wylaczeniu cieni od razu podnosi sie wydajnosc. Ja pierwszy raz feara przechodzilem na kompie duron800, 384 sdr i r9550 128/128, i coprawda wszystko bylo na low a gra sie wczytywala dluzej niz herbata zaparzala, to robilo 25fps, a wiec silnik jest dobrze zoptymalizowany.
neoxs --> racja, zwlaszcza ogien. Ten motyw jak cos tam wybucha widac jak podnmuch ognia omiata sufit - to wyglada genialnie
co do huda - za 1szym razem wogole go nie zauwazylem, dopiero po tym co tu pisaliscie skapnołem sie ze jest hud.
neoxs- spodziewam sie takiego skoku jakosciowego do jakiego Monolith nas przywyczail. Od Shogo do NOLF1, od NOLF1 do NOLF2 czy tez od Tron 2.0 do FEAR. Raptem dwa lata a nastepne gry oferowaly ogromny skok jakosciowy. A tutaj Origin wyjdzie grubo ponad dwa lata po FEAR a ulepszenia sa minimalne. Moze Monolith mnie rozpiescil, ale spodziewalem sie wiecej.
$aimon ----> Masz rację. Wyłączenie cieni zwiększało znacząco fps, ale mistrzami optymalizacji kodu to oni nie są. Pewnie lepiej można było to zrobić. Nie ważne. Dzisiaj to już nie ma znaczenia. Chyba, że ktoś posiada jeszcze sprzęt kilkuletni :)
Marder- to zalezy od gry. FEAR byl slabo zoptymalizowany, ale z kolei NOLF2 to arcydzielo optymalizacji
Adrian Werner -> to zależy o ile shogo było dla mnie boskie i jest moją ulubioną grą to nolf 1 do mnie nie przemówił, dopiero jego kontunuacja mi się b. spodobała. Tron 2.0 jakoś oprócz ciekawej grafiki był grą dobrą.
Hmm ulepszenia są minimalne mówisz: a co masz na myśli?
Mi tam się podoba ten trailer i czekam aż wyjdzie ;)
Trane ---> Ściągnij sobie 1 trailer F.E.A.R.. W nim dźwięk shotguna brzmi zupełnie inaczej niż ten z gry. Więc jestem pewny iż shotgun z PO będzie miał inny dźwięk.
neoxs-chodzi mi glownie o grafike. Porownaj o ile lepiej wygladal NOLF2 of NOLF1, a teraz zobacz ta minimalna roznice miedzy FEAR and Project Origin, nie ma porownania.
Adrian Werner -> jak dla mnie grafika jest lepsza i to może nie w gigantycznym stopniu ale na standardy jakie teraz zaczynają panować jest w sam raz. Np. różnica w grafice q4 a et: qw jest jak dla mnie praktycznie żadna.
Czy to nie jest engine z fear 1? jesli tak gra mimo hdr bedzie wygladac brzydko w porownaniu do crysisa czy np. bioshocka