Midnight Club: Los Angeles | PS3
Data Premiery:
Europa (PAL): maj 2008
Polska: kwiecień 2008
widze ze poprawiono date
Przynajmniej twarze kierowców widać.
Jak zwykle PRZESUNELI datę premiery.
Ta gra będzie wyczesana w kosmos. To ewidentnie rok Rockstara.
1080p w tak dobrej oprawie graficznej (może grafika w GTA IV nadal robi wrażenie gry, a nie realii, to takie efekty jak poruszająca sie mgła, błyski piorunów, efektowne wybuchy i dym, przepiękny system dnia/nocy sprawia, że bez wahania zasługuje w tej kwestii na 10/10). Tylko jedna sprawa mnie martwi, czy Amerykanie nie przesadzą z amerykańskimi furami? Tu Ford Mustang, tu Shelby z 68' albo 70', Chevrolet Camaro Concept, Dodge Challanger (2007), Saleen S7, Cadillac (tej marki w ogóle nie znam więc nie będę ryzykował szczegółowej nazwy). Dobrze, ze są chociaż Kawassaki a nie Harley-Davidsony :|
Ciekawe, czy problem przejeżdżania ludzi rozwiążą w taki sposób jak w L.A. RUSH (nawet miasta te same), czyli że człowiek będzie ''duchem''. Ahh, n ie mogę się już doczekać. Szkoda, że po wakacjach :(
Październik, 10 Październik!!! Znów przesunęli premierę :]
Speedraid widze ze oczekujesz na tą gierke...No ja myśle ze gierka będzie oparta na tym co widzieliśmy w td:u tylko ze będzie więcej, piękniej, lepiej i miodniej...No i będzie tunning a jak wiemy w mc:3 bł wypasiony :D
O poprzedniczkach nic nie wiem, więc tym bardziej oczekuję MC, ponieważ z tego co słyszałem zabawa +tuning + klimat + superwózki. Nie porównuj tylko do TDU, otwarta przestrzeń była, pościgi też, no i super wozy też. No chyba, że dom też bedziemy prowadzić, w ciucholandzie buty kupować i samochody w salonach kupować. Ale tego już nie wiem, bo zapowiedzi nei chce mi sie czytac.
czy opłaca sie kupić Mc czy NFS nowego jak myślicie
Ale gol znowu daje ciała...Na psp wychodzi Midnight Club:Los Angeles Remix...
Nie ma info nawet o tym...Żal...
na screenach wygląda zajebiście
Midnight Club Los Angeles na PS3 jest zarąbista : fajne samochody też tragiczne wypadki na ścigaczach
super gra, tylko ta cena odstrasza
Proszę mi koledzy odpowiedzieć czy jest opcja gry na split scrn na konsolce jednej?
Z goory dziękuwa, pozdrawiam!
niesety nie ma takiej opcji i za jej brak kapke zjechano ta gre
Ale ogólnie MCLA zbiera całkiem wysokie oceny w reckach... IMHO zasłuzenie.
Panowie jaka cena tego cudeńka?
cena 129.90, jak na nasze warunki wysoka, ale uważam że i tak warto ją kupić.
bambis posiadam MC:LA i nowego NFS-a, ale lepsze notowania ma u mnie MC. No ale to juz kwestia gustu.
przychylam sie do MCLA z oboma miałem do czynienia.
Ej jak zdobyc ten dodatek south central on wyszedł w pudle?
MiEcHoM4 poszukaj na pss
Powie mi ktoś czy opłaca się kupić tą grę? Proszę o odpowiedz......
Nie, lepiej poczekać aż stanieje
ludzie...
Nareszcie Midnight Club z kamerą z kabiny kierowcy ^.^
Widze ze nie ma tutaj informacji o tym ze w USA wyszla gra z nowymi samochodami i z nową częścią mapy (south central) pod nazwą Midnight Club Los Angeles Complete edition
Gra fajna bez rewelacji
/\ dodatek na mapę można pobrać z psn za darmo.
gra fajna 8/10 moim zdaniem lepsza od nfs
Gra nawet fajna 7/10, będzie się podobać ludziom, którzy lubią gry samochodowe.
gutexo---> ja też bym chciał Midnight Club: Los Angeles na PC. Lecz nadzieja matką głupich.
Complete Edition jest dostępna w PSS za 89zł. Polecam, świetna gra. Jak dla mnie to duchowy następca serii Underground. :)
Ja bym wolał pudełkową wersję i właśnie na taką poluję. Może w tym tygodniu będzie...
fajna gra i ciesze sie ze jestem posiadaczem ps3 , ale jednak jezyk polski moglby byc , to gra bylaby jeszcze lepsza
Genialna gra, lepsza od serii NFS - nie to że nie lubie serii NFS, bo spędziłem z nią wiele godzin świetnie się bawiąc, ale podam powody dla których ta gra jest po prostu lepsza:
- bardziej realistyczna; realistyczny model jazdy, auto zachowuje sie jak prawdziwe, czuc jak zarzuca na zakretach, jak pracuje zawieszenie, kazde auto zachowuje sie inaczej, ręczny naprawde zachpowuje sie jak ręczny, genialnie to zrobili
- widok z kokpitu czego brakuje w prawie wszystkich NFS-ach, przypomne że widok z kokpitu to nie widok z nad maski, tylko ze srodka auta, czyli widac zegary, kierownice, cała deske rozdzielczą itd itp. Nie rozumie dzieciaków którzy lubią grac w gry wyścigowe w trybie TPP, to tak jak byłem mały i sie bawiłem resorakami - przesuwając autko po dywanie tez widziałem je z góry - dziecinada, zero realizmu, ja wiem że gra wyścigowa to nie ma byc symulator, ale jakaś doza realizmu musi byc, więc jeśli się mam wczuć że naprawde prowadze auto TO JAK MOGE WIDZIEC GO Z GÓRY ? NFS oferuje tylko widok albo TPP, algo FPP bez widoku kokpitu, albo widok znad maski.....kiepsko
- otwarte, prawdziwe miasto, z prawdziwymi ulicami, skrzyzowaniami, wąskimi uliczkami i wyscigi tez dzieją sie po prawdziwych ulicach , nie ma zadnych sztucznych, na wpół widzialnych scian po bokach, które dbają o to zebysmy nie wypadli z toru, tu nie ma toru, jesli skrece w zła ulice i pobładzę to wyscig przegrany
- LUDZIE !!! Żywi chodzący przechodnie. Czy grając w NFS po pewnym czasie nie przyszlo wam do głowy "czemu to miasto jest wymarłe ??? gdzie jego mieszkancy ?" czy to nie wplywa ujemnie na stopień wczucia sie w grę. Jak moge zmusic sie do tego zeby "uwierzyc" ze to co dzieje sie na ekranie jest prawdziwe jesli jeżdże po mieście jak z filmu "Jestem legendą" ? W NFS U2 np. moglismy to sobie wytlumaczyc bo jest noc, choc i w nocy zdarzaja sie ludzie na mieście, prawda ? Ale jak wytlumaczymy to w Most Wanted 2005 ?
- nie w każdym NFS byla taka gama aut. A w MC LA mamy nie tylko typowe tunery, ale także muscle cary, luxury, nawet motory i wiele innych a w wersji z South Central premium uprgade mamy także zarąbiste lowridery.
- dynamiczne pory dnia i pogody. W niektórych NFS mielismy albo tylko noc albo tylko dzień.
Jedną maleńką wadą gry jest to że fabuła była słabo zarysowana (nie to że jej nie było, bo była), mało scenek przerywnikowych. W Most Wanted 2005 było to lepiej zrobione. Jedyną wadą gry może sie wydawać, ale tylko wydawać, zawyżony poziom trudności. Gdy ja kupiłem tą grę po raz pierwszy w 2009 roku, pograłem kilka dni i wkurzony rzuciłem w kąt. Pierwsze wyscigi to łatwizna ale poźniej nagle robi się ciężko....
Okazuje się że grę bardzo łatwo przejść jeśli stosuje sie odpowiednią taktyke, umiejętności mają tu mniejszy wpływ. Tak wiec kilka tygodni temu ponownie dałem grze szansę i przeszedłem karierą cała kariere (100%) bez większych problemów. Dla zainteresowanych podam klika tych najwązniejszych wskazówek, po resztę prosze pytać:
- tak jak ktoś juz zauwazył, jeśli widzisz ze przegrywasz wyścig to nieszkodzi, dokończ go, nie restartuj, tylko przegraj, bo jesli masz najnowszy uprgade ściagniety (nie mam tu na mysli south central) a na ps3 gra akutalizuje sie sama, to po każdej klęsce w serii wyścigów gra dostosowuje stopień truności do twoich umiejętności. Grając na przegranej pozycji ucz sie trasy, poznawaj skróty. A za drugiem lub trzecim podejściem powinno by łatwiej.
- zauważ że w całej grze na poziomie hard, fabuła zmusza ci zebys wygrał tylko około 5 wyścigów, zdecydowana większośc gry to poziom easy (easiest) i medium. Na poziomie hardest nigdy nie musisz grać , chyba ze chcesz.
- zauważ również że wszyskie (albo prawie wszystkie) Tournamenty ktore musisz zaliczyc w ramach fabuły (kariery) są ustawione domyślnie na poziom hard, ale przeciez nie musisz ich przejśc na tym poziomie zeby je zaliczyc, możesz ustawić na easy. To samo z Wagner Races. Zarobisz mniej kasy, ale i tak przyjdzie taki czas ze będziesz mial jej tylko ze nie bedziesz wiedzial co z nią zrobić. Jesli wyścig musi byc zaliczony na poziomie hard, to w opisie misji jest to wyraźnie zaznaczone, jesli nie to daj na easy, nie bąz zbyt ambitny :D
- teraz bardzo ważna wskazówka. Wyścigi typu "Dub" które musisz przejśc na poziomie hard.....masz z nimi problem ? Próbujesz je przejść w exotic'u i to do tego super stuningowanym, albo motorze ktory owszem super szybki ale rozbijasz sie co chwile ? Błąd ! Zalicz ten wyścig w w najgorszym mozliwym aucie ! Jednym z tych 3 ktore dostajesz na samym początku, np. Golfie lub Scirocco, i co ważne NIE TUNINGUJ go, za wyjątkiej nitro - daj mu maksymalne nitro. Powinienes przejśc wyscig bez problemu. Pamiętaj, że w większości gry (chyba ze z góry masz ustalone ze przeciwnik jedzie konkretnym autem) AI dostosowuje auta przeciwnikoów do Twojego auta. Jesli pojedziesz exoticem, AI też wystawi przeciwko Tobie exoticy, albo co gorsza motory, bo to ta sama klasa A. Zauważ ze exoticy i motory są tak szybkie że masz bardzo mało czasu na rekacje i minimalny bład kończy się kraksą którą wykorzystuje przeciwnik. W Golfie albo Scirocco bedziesz miał mnóstwo czasu na manewry i zastanawianie się :D
- tunig czasem nie popłaca !! Też bardzo ważna wskazówka. Nie tuninguj auta zbyt mocno (przynajmniej nie do wyscigów a którymi masz problem), tzn. tak by przekroczyło swoją oryginalna klasę. Jesli masz auto klasy B, i stuningujesz je tak ze przeskoczy do klasy A, to w wyscigu AI wystawi przeciwko tobie auta ktore normalnie, oryginalnie są w klasie A (np. exotic'ki) i do tego jeszcze nawet stuningowane na maxa, bo nie da sie juz przeskoczyc klasy A, a to oznacza ze AI bedzie mialo atua o oczko wyzej od ciebie w hierarchii i powąchasz tylko spaliny. Nawet jeśli bedziesz miał klase D, i stuningujesz do klasy C, to AI wystawi przeciwko Tobie auta oryginalnie z klasy C z lekkim tunigiem tak by nie przeskoczyły wyzej - ten sam efekt, nie masz szans. Wiec tuninguj tak, aby nie przeskakiwać do kasy wyżej, chyba ze wyscig jest prosty. Nitro NIE wpływa na zmiane klasy, więc ten uprgade zawsze rób jako pierwszy, to podstawa. Sa auta które sie fajnie tuningują , tzn są jak by na dnie swojej klasy, czyli mozesz zrobic wiele modów zanim przeskoczy to wyzej klasy. A są takie które sa u góry danej klasy, tzn jeden, dwa mody i juz sa w klasie wyżej - zwracaj na to uwagę.
- jak już wczesniej pisałem, jesli wyścig nie wymaga od Ciebie konkretnej klasy auta a masz problem z szybkimi furami typu exotic i motory, to raczej wybieraj auta z klasy niższej np. C lub nawet D, bedzie Ci łatwiej wygrac, wiecej czasu do namysłu. Fakt, że zeby ukonczyc grę na 100% to każdą klasą trzeba wygrać określoną ilość wyscigów, ale w takim przypadku jesli masz broblem z exoticami, to scigaj sie nimi w wyscigach z poza misji fabularnych, poprostu wybierz z mapy pierwszy lepszy wyscig zaznaczony na zielono (easy) albo nawet przejdź w Arcade Mode, wybierz najprostszy i najkrótszy wyscig (np. jakis Ladmark), ustaw na easy, wyłacz ruch uliczny, daj jednego oponenta i załatwione. Wygrana w tym wyściugu te sie bedzie liczyc do ogólnego rozrachunku. Wiec staraj sie scigac autami z ktorymi nie masz problemu, chyba ze nie masz wyboru, bo zostało to narzucone.
- rozwijaj na maksa specjalne zdolności, szczególnie Zone (spowalnianie czasu) - bardzo przydatne w rajdach w szybkich samochodach i motorach. Tak wec od samego zaczęcia gry uzywaj to ile sie tylko da, nawet jak nie potrzebujesz, bo im czesciej uzywasz tech zdolnosci tym bardziej rozwijasz.
- jeździj czysto, staraj sie nie wypadac z zakrętów, nie robic stłuczek z innymi autami - to co z tego ze przeciwnik Cie wyprzedził, zachowaj spokój, jedź ostrożnie gdyz jest duże prawdopodobieństwo że przeciwnik zaraz zrobi kraksę a ty wysuniesz sie na prowadzenie.
Midnight Club Loas Angeles to gra z której inne gry wyścigowe powinny sie uczyć.
Wiele lat minęło od Twojego wpisu ale ja dopiero teraz gram w tą grę , świetnie się gra na kierownicy. Wspaniale opisałeś tą grę.
Fajna gra. Osobiście jest to moja jedna z faworytów wśród wyścigów, ma ona mianowicie trzecie miejsce. 1. NFS 2. Gran Turismo 3. Właśnie ta gra. :D Moja ocena to: 9,3/10