StarCraft II [PC]
Zapowiada się smakowicie. Zastanawia mnie tylko dlaczego, skoro mają już gotowy engine i całą otoczkę - gra wyjdzie dopiero za rok/dwa. Generalnie wizualnie SII niewiele się póki co róźni od SI.
czekam z niecierpliowscia:) zapowiada sie wybitna gra.
Szaku --> Bo jest jeszcze mnostwo do zrobienia, chociazby balans stron. A i tak znajac Blizzarda gra wyjdzie za lat 5 ;)
do want ? dewiant ?
Jakos nie podchodzą mi gry Blizzarda (dlatego, że strategie to nie to, co lubię najbardziej), choć dość długo grałem w DiabloII i WoW. Ale szacunek do tej firmy mam olbrzymi. Oni są jak SquareEnix - wydają grę, kiedy chcą (będzie jak będzie gotowa:) ale jakość gwarantowana.
Podobnie jak bobrock nie przepadam za grami Blizzarda. Do wielu tytulow wspomnianej firmy staralem sie przekonac niejako na sile. Jednak trzeba przyznac, ze posiadaja wysoki profesjonalizm w wykonywaniu i promocji swoich programow. Starcraft jako jedyny przemowil do mnie pod wzgledem klimatu i grywalnosci. Mam cicha nadzieje, ze po premierze S2 przypomne sobie stare dobre czasy sprzed 7 lat i zagoszcze na battlenecie przez conajmniej kilka miesiecy.
Także nie przepadam za grami Blizzarda jak poprzednicy , jedyna jaka ich produkcja mnie ciekawi to Hellgate: Londona ale zobaczymy co z tego wyniknie ;-)
"Być może strategie na konsole to nie jest zły pomysł, ale musiałyby być projektowane z myślą o konsolach i ich kontrolerach. "
Do konsoli tak jak i do peceta można podłączyć dowolny kontroler, nawet dopiero co wymyślony, trzeba tylko chcieć.
Kolotek, zekke --> Hellgate: London jest tworzony przez bylych pracownikow Blizzarda, ale jest to inna firma.
Pan Dzikus---> Mozna tez podlaczyc komputer do telewizora, dokupic pad-y i mowic, ze masz w domu doskonala platforme pod Tekken-a. Wszystko mozna, jednak docelowo pc-ta kontrolujemy przy pomocy myszy i klawiatury, a konsole przy pomocy wspomnianych pad-ow. Malo komu oplaca sie tworzyc gre ktora na standartowej platformie sprawiala by trudnosci kwestii manualnej i wymagala do konfrontowej zabawy gadzetow ( klawiatura, mysz, itp. w przypadku konsol).
@Szaku25 [ Centurion ]: przyjrzyj ty sie tej grze raz jeszcze, jesli nei widzisz roznic wizualnych.
Roznice wizualne są ale w jakości tekstur oraz palecie barw,szczegółowości,animacji, rozdziałce bla bla bla ... :) Ale koncepcja, wygląd jednostek, oraz interfejs są niezmienione więc generalnie odnosi się wrażenie, że za dużo tam się nie napracowali :) i bardzo dobrze imho - nowy - lepszy "stary" Starcraft :)
ale dostrzegasz, ze cala grafika jest w 3d? do tego shadery, animacja... to oznacza, ze wszystko trzeba bylo robic od poczaku, wiec mysle, ze jednak sie napracowali... a ze desgin ogolny jest taki sam to chyba normalne?
a Ty dostrzegasz co napisałem ? "odnosi się wrażenie, że za dużo tam się nie napracowali" :) Odnosi ... right ? :) kumasz ? to nie znaczy, że ja odniosłem, to znaczy, że taki np. Szaku25 widzi to w ten sposób :) Na pewno się napracowali - ale "przeciętny" gracz może tego nie rozumieć - stąd teksty typu "Generalnie wizualnie SII niewiele się póki co róźni od SI" :)
kloszard nadobny -> Oczywiście, że można podłączyć komputer do telewizora. Ja tak zrobiłem kilka lat temu i przeszedłem sobie Quake. Oczywiste jest również, że można dokupić do kompa pady a nawet joysticki czy kierownice. Ja na pececie we wszystkie platformówki, wyścigi, TPP i Mortal Kombat 4 gram na padzie. Gdybym był większym miłośnikiem samochodówek to bym dokupił jeszcze kierownicę a gdybym był większym miłośnikiem bijatyk dokupiłbym arcade stick. Po co mam się męczyć w tego typu grach z myszą i klawiaturą, skoro mogę grać padem? Dlaczego zatem w grach na konsole nie ma wyboru i jedyny słuszny kontroler to joypad? Granie w FPP a szczególnie TPP na joypadzie jest bardzo niewygodne.
ja miałem rok temu na okreś świąt bożego narodzenia kompa podłączonego do bravi 32" i grałem word of warcraft , super sprwa.
kultowa wersja powraca ze zdwojoną siłą!!!!