The Orange Box na PS3 z kilkutygodniowym poślizgiem
Współczuję, bo to chyba najbardziej opłacalny pakiet gier w tym roku. Gdyby nie H2 i CoD4 sam pewnie bym go kupił.
Jarken - H3 chyba masz na myśli. Współczuć to można by spóźnienia UT3, w HL2 już chyba wszyscy grali.
Ja nie gralem w HL2 ;)
albz74-> No nie wiem. Ja co prawda grałem, ale pewnie dużo graczy co przesiadali się z PS2 prosto na PS3, nie poznało tego tytułu.
No, nie wiem jak Wy ale ja po przeczytaniu tego tekstu upewniam się coraz bardziej że wersji na PS3 nawet kijem nie warto dotykać :P
Valve: "HL2 Orange uses 94% of Xbox 360's power, No use of PS3's SPU's"
Link: PSU.com
Quote:
PSU: What is the primary advantage with the technologies for next-gen? Are there differences between the 360 and PS3 that you found aided you in the game?
Valve: We defintiely feel next-gen technology aided truly in our development process. You know---you have complexer AI, you have more characters to work with, an enhanced ability to work with the animations on a higher scale--all that stuff. The only difference between the 360 and PS3--which both as a collective helped us develop The Orange Box is definitely there. For the 360 version of the game, we can probably say we are using around 93-94% of the console's power given our current optimization. With the PS3, we can't exactly say what power cap we reached, since no developer really knows where the boundary is for the PS3. We can tell you that in terms of the whole game together on the PS3, we are not even using the SPU's and it is purely built on the graphics card and Cell. We're still optimizing for PS3 more because we can, which can explain the slight delay to you. But no worries, everything is going smoothly to put down any rumors.
Kurde, nawet XMB używa SPE a ta gra nie :D To są spece od developingu :D
Ja z tego tekstu rozumiem tyle, że Valve wniskuje, że gra wyciska ok. 92-94% mocy x360, w przypadku PS3 nie jest to tak oczywise, gdyż jej moc nie jest oszacowana, a archtektura nie dokońca poznana i podczas developingu HL2 niewykorzystują nawet układów wspomagających cell'a SPU. Czyli znaczyć to może, że PS3 ma taki zasób mocy, że nie jest potrzebne wykorzystywanie tych zasobów. Opóźnienie bierze się z tego, że chcą bardziej dopasowac kod do PS3-całkiem logiczne i zrzomiałe. Niech się chłopaki uczą PS3.
COVS to zaluj bo do tej pory nie powstal lepszy FPS