Electronic Arts broni gry Madden NFL 08 w wersji na PS3
Przeciez jakis tam szef EA odszedl do M$ wiec juz wiadomo dlaczego gozej dziala i nie ma na Wii :)
^^ Słuchajcie tego pana. To najmądrzejsza wypowiedź na tym forum co najmniej od 14.33
No rzeczywiście...lepiej popatrzeć na czerwone kółko w X360 niż grać na PS3, czyż nie ?
a co gra nie działa w stałych 60 fps tylko 30? :o łojezuuu
Tylko ze na PS3 jak narazie to nie ma zabardzo w co grac. :-)
mons- jest gorzej - spada poniżej 30.
Wersja na Wii- ponadsekundowe lagi w grze online przy stosowaniu jakichś tam ruchów specjalnych Wiimotem.
A wszystko za promocyjną cenę 59.99$
Wygląda na to, że podczas robienia ubiegłorocznej edycji Maddena na PS3 EA miało dev-kity od 3 miesięcy ale udało im się jakoś wyciągnąć 30fps.
"...podczas gdy wydawcy zajmują się tworzeniem gier na maszynę Microsoftu już od ponad trzech lat, ich znajomość z PS3 trwa zaledwie rok, co może niestety zaowocować technicznymi niedociągnięciami."
to znaczy, że XBOX360 pojawił się ponad dwa lata wczesniej niż PS3?
Jakie problemy z płynnością? Po prostu tam 30fps, a na Xie 60fps... ja na tym filmiku spadków nie widze.
Tytus --> co to ma do rzeczy? Argumentów brak to i głupoty sie pisze? :|
Nie rozumeim tych 30 klatek na PS3... jak zwykle, niedorobiona gra by EA. No chyba ze Madden NFL 06 na Xboxa 360 tez miał 30 klatki.
to znaczy, że XBOX360 pojawił się ponad dwa lata wczesniej niż PS3?
Prawie :D Ale tak naprawdę oznacza to że programiści mieli sprzęt 2 lata wcześniej. Co nie jest do końca zgodne z prawdą, bo niektóre firmy produkowały gry na X360 i PS3 zanim dostali sprzęt. Najczęściej wykorzystywano pecety i emulatory oraz dostępne wersje narzędzi developerskich.
MaZZEo - Madden 07 miał 30fps zarówno na X360 jak na PS3. Sprawa jest prosta - jest termin, trzeba grę wydać, skasować kapustę i przejść do następnej edycji. A optymizacja framerate jest zazwyczaj robiona na samiutkim końcu (w Lair- ostatnie 3 tygodnie developerki, która trwała 3 lata). Tak więc w przypadku gier w których termin premiery rządzi całym projektem, może się okazać że kropki nad i zabraknie najzwyczajniej w świecie z braku czasu.
Znów czepianie się PS3 na siłę, zaraz pewnie jakiś fanboy MS wyskoczy z tekstem typu: "PS3 - najgorsza konsola świata". Prawda jest jednak inna, a winni całej sytuacji są programiści. XBOX 360 w swej architekturze przypomina PC, gry na tę platformę tworzy się dość łatwo. Natomiast PS3 to kompletna nowość, zwłaszcza jeśli idzie procesor, który w gruncie rzeczy jest sercem i mózgiem tej maszynki. Analogicznie do sytuacji z PlayStation2, prędzej czy później, programiści nauczą się tworzyć genialne gry na tę platformę, a tym samym wykorzystywać jej zalety, w coraz mniejszym stopniu czepiając się wad.
Ten news utwierdza mnie także w przekonaniu, że Army of Two na PS3 może faktycznie chodzić w 30 fps, a na X360 w 60 fps. Czego jednak spodziewać się po EA, które wyznacza termin wydania danej pozycji, nawet kosztem jej jakości? Kto grał w ostatnie edycje Need for Speed na PS2, wie co mam na myśli.
albz74-> nie wprowadzaj ludzi w błąd!
xbox 360 to 22 listopada 2005 w USA / Europa i Japonia - grudzień.
ps3 to 11 listopada 2006 - Japonia / 17 listopada 2006 w USA.
nie wiem, jak u Ciebie z matmą, ale mi za cholerę nie wychodzi 2 lata :D
nie wiem na ile w tym prawdy, ale słyszałem, że Sony miało jakiś problem z dostarczeniem programistom narzędzi na czas. MS dostarczył wcześniej, stąd też mięli oni więcej czasu na opanowanie maszyn przed premierą. to może być właśnie 2 lata różnicy w pracy ze sprzętem.
Ja tam żadnych wielkich różnic graficznych pomiędzy X'em a Stacją(oprócz trochę większej gammy na PS) w tym filmiku nie widziałem. Nie wiem o jakim lagu mowa.
uQuad - mam zły dzień za sobą i nie chce mi się odpisywać, ale na pewno nauczą się prędzej niż myślisz. W przypadku PS2 problemów było więcej, a jednak parę wspaniałych gier ukazało się na tę platformę. Tak samo będzie z PLAYSTATION 3, to tylko kwestia czasu.
Swoją drogą, jestem posiadaczem X360, do niedawna byłem fanboyem, ale mi się znudziło. Ile można jechać po sprzęcie wyprodukowanym przez Sony, nie używając żadnych sensownych argumentów? No właśnie...
uQuad odpowiem CI nie wprost, ale wyjasniajaco - polowa gier na X360 / Wii wyglada gorzej niz God of War1/2 na PS2. Teraz pomysl o czym ja napisalem.
Swoją drogą, jestem posiadaczem X360, do niedawna byłem fanboyem, ale mi się znudziło.
ROTFL. nie mam pytań. po tym tekście, nikt już na poważnie nie weźmie Twojej wypowiedzi.
zagraj w The Sims 2
Na tym filmiku za bardzo nie widać żeby na PS3 gra chodziła gorzej, za to widać że tekstury są mnijeszej rozdzielczości (napisy i numery na koszulkach).
Wygląda jakby PS3 miało jakiś problem z obsługą dużych tekstur bo już wcześniej były obrazki porównawcze z PS3 i X360, na których tekstury były
mniej wyraźne na PS3 (ale większość gier była od EA i to może oni nie potrafią sobie z tym poradzić).
Haron - albz74-> nie wprowadzaj ludzi w błąd!
xbox 360 to 22 listopada 2005 w USA / Europa i Japonia - grudzień.
ps3 to 11 listopada 2006 - Japonia / 17 listopada 2006 w USA.
nie wiem, jak u Ciebie z matmą, ale mi za cholerę nie wychodzi 2 lata :D
Doczytaj do końca moją wypowiedź :) Chodziło o devkity.
Słówko w sprawie programowania na PS3 : https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=6751898&N=1 post [118]
A gracze powinni zrobić to, co należy w takich wypadkach. Czyli olać grę. Większość posiadaczy PS3 w USA (gdzie to tak naprawdę ma znaczenie) ma również wersję X360 i taką kupują. A jak ktoś nie ma to kupi NFL 2K8.