Twórca Bioshock opowiada o początkach prac nad grą
Nie od razu Kraków zbudowano ;)
Ale swoja droga to ciekawe jak mozna odejsc od pierwszego pomyslu w trakcie prac :)
Covs - zapytaj ludzi odpowiedzialnych za Resident Evil 4.
Coś czuję, że Bioshock będzie moją najlepszą grą w tym roku. Gdyby GTA IV nie zaliczyło poślizgu, miałbym wątpliwości.
Covs - to byly prace koncepcyjne. Nikt przeciez nie napisal ze mieli polowe dzialacej gry i nagle to zmienili :)
Old news. Pamietam jeszcze grafiki koncepcyjne z jakism labem rozwalonym nazistow i rozbalami lazacymi po scianie.
Ale nie ma sie co dziwic, jesli pomysl jest do dupy, to przeciez nie kontynuuje sie go na sile [choc i tu sa wyjatki...], tylko wyrzuca do kosza/przerabia, co teamowi z Irrational, sadzac po ocenach, udalo sie to znakomicie. Moze otworzy to furtke dla nieco ambitniejszych i dluzszych gier, niz standardowe 8-10h.
www.google.pl :P
Ho, a to Ci numer - Nie powiem że nie jestem zaskoczony, myślałem że prace nad grą zaczynają się od pełnego rozpisanego pomysłu - następnie informatyki biorą się do roboty, a tu klops : )
Właściwie to troszkę się zawiodłem, że w grach też taka improwizacja jest.
Hydro2-> Tak się dziwnie składa że znalazłem bez googli, co nie zmienia faktu, że profesjonalny serwis o grach powinien tego linka podać. Swoją drogą post 2/10 i wcale nie jesteś fajny.
jozef911 --> Wystarczyło żebyś lepiej sformułował swoje pytanie. Myślałem, że ci chodzi o link do źródła, co do tej wypowiedzi Drau: "Pamietam jeszcze grafiki koncepcyjne z jakism labem rozwalonym nazistow i rozbalami lazacymi po scianie."
Źródło do newsa? Np. tutaj:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=170201