Silnik gry Rage na obrazkach!
Fotorealistyczna twarz już niebawem :)
Przeca to stare screeny...
Nice ;)
Ale mówie wyłącznie o screenie z twarzycą ;) Dwa kolejne screeny w sumie nic nie ukazują :)
Mr BF --> to nie glebia na screenie jest zjebana... Radze kupic okulary, oczy sie szybko 'jebią'.
Tomas1987 --> jakos tego nie widze. CZyzby uraz do id po doomie3?
A ja powtarzam to co mowilem wczesniej: jeli to sa screeny z silnika, i bedzie chodzilo plynnie na dobrym kompie, to Crysis ma godnego rywala.
Saimon - z silnika. Jest kilkudziesięciominutowa prezentacja możliwości edytora w HD w którym są one zawarte.
Megatexture to jednak coś WIELKIEGO (i ten prosty i intuicyjny 3stopniowy edytor terenu).
''detale, nie przejmując się jednocześnie wymaganiami sprzętowymi'' - w końcu ktoś zaczyna myśleć aby nie robić ciągłego upgradu
Nieźle, nieźle. Ale mogliby dać inne mapowanie lub chociaż jakiś filtr obrazu, by zamaskować ten plastikowy lub metaliczny połysk. Rendering chyba wciąż z Doom 3.
$aimon -> Zanim gra się pojawi to Crysis będzie już miał co najmniej rok albo dwa, więc nie można tu mówić w tej chwili o jakiejkolwiek konkurencji.
emillo31 -> Bo jak przypieprzą wymagania to będą takie kosmiczne że faktycznie nie będzie trzeba robić upgrade sprzętu ;)
Za czasów Quake 3 engine-y id nie mialy sobie rownych. Po wielkim niewypale w postaci Doom 3 Carmack moze wrocic do gry za sprawa nowego silniczka. Twarz na pierwszym zdjeciu faktycznie wyglada sugestywnie jednak w real time prezentuje sie dosc przecietnie. Kibicuje id i po cichu licze na QA2( za "singla" niech sie chlopy lepiej nie biora, bo najwieksze doswiadczenie maja w strzelankach pod multi); )
Ps. Jestem chyba jedynym czlekiem dla ktorego grafika w Crysis wyglada plastikowo, sterylnie i kiczowato.
nie kumam co wy ludzie macie do dooma3!?!? Przeciez to jest i tak 1000x lepsza gra od motłochu jaki wychodzi co tydzien. Zraziliscie sie blaskiem HL2, oczekiwaliscie grafiki jak z filmu Final Fantasy i ogolnei zeby byl hit na miare Wrzechswiatowa. A do tego wspaniale propagandowe Gamerankings i rzesze slepo zapatzrzonych na ich ocene 'graczy'.
a ja myslalem, ze gamerankings zbiera oceny z innych serwisow i podaje srednia...
ale coz... noob ze mnie w tym biznesie
co za roznica? Propaganda i juz.
"pozwoli grafikom dowolnie wzbogacać świat gry w detale, nie przejmując się jednocześnie wymaganiami sprzętowymi."
takie rzeczy to chyba tylko w erze;)
co do realistycznych twarzy- juz sa, renderowane w czasie rzeczywistym, tyle ze potrzeba mocy 8800gtx zeby sama tylko twarz pokazac-> demo technologiczne nvidi:
http://www.nzone.com/object/nzone_humanhead_home.html
$aimon---> Grafika w Doom 3 zrobila na mnie ogromne wrazenie. Pochloniete w ciemnosciach industrialne otoczenie tworzylo niesamowity klimat dopuki....nie pojawili sie przeciwnicy. Zombie byli conajmniej smieszni, Impy i Hell Knighty glupie jak sprite-y w poprzedniej czesci a czare goryczy przelaly ordynarnie znikajace ciala potworkow. Jak pociagne niemilcowi ze strzelby to oczekuje gore a nie zamazywanych tekstur. Poza tym Carmack sam obiecywal cuda wszelakie prezentujac filmiki z gry ktore nie mialy nic wspolnego z faktyczna rozgrywka ( pamietasz scene w ktorej HK rozszarpywal glownego bohatera ?). Half Life 2 tez srednio mi sie podobal, a jestem zagorzalym fanem pierwszej czesci ,ktora uwazam za najlepszego fps-a wszechwag:P
Jak dla mnie plastikowo i sztucznie tj. miało to miejsce w D3... Carmack nie wiedzieć dlaczego, ale nie potrafi stworzyć dobre silnika na miarę 21 wieku :)
@ kloszard nadobny
Dla mnie Crysis też wygląda plastikowo i sterylnie, nie jesteś sam, ale nie mówmy tego na głos bo mogą nas ukrzyżować...
kloszard, hansatan --> bardzo chetnie uslysze, ktora wg was gra nie jest plastikowa i ktora wg was jest najlepsza graficznie - z tych co do tej pory wyszly.
[7]$aimon --> zanim napiszesz cos glupiego, przypatrz sie lepiej. Wychodzisz na glupka gdy piszesz mi o okularach, a nie dostrzegasz prostych bledow w glebi obrazu, w tym przypadku na galazkach przy kaktusie.
$aimon----> Nie rozumiem dlaczego pytasz mnie o jakas plastikowosc w grafice. Nie uzywam takiego argumentu. Poza tym chyba nie czytasz, ze zrozumieniem. Wyraznie podkreslilem, ze Doom 3 graficznie byl dobry, tylko znikajace postacie calkowicie psuly klimat ( cholera, jak tworcy brutalnych gier mogli wpasc na taki durny pomysl?). Przeciwnicy rozsmieszali swoja nieporadnoscia, a chyba o to autorom gry nie chodzilo. Poza tym nie jestem znawca engine-ow ale ten z D3 chyba nie zrobil sukcesu na miare Q3;). Jezeli masz na mysli Crysis-a to musze odniesc sie do grafiki w grach ktore dopiero doczekaja sie premiery. Zapoznaj sie z pokazowkami silniczka gry pod robocza nazwa Project Offset.
kloszard --> zaraz sie zapoznam, teraz ide na obiad :ppp
Mr BF glupka ty z siebie zrobiles bo krytykujesz rzeczy na ktorych kompletnie sie nie znasz. Pokaz mi dokladnie co jest zrabane w tym DoF-ie, bo ja nic takiego nie widze. Nie ma smuzen bocznych, nie ma przerwanych pikseli przy post-processingu jak w niektorych grach bywa. Pokaz i, wtedy ci uwierze
Gry ci nie wymienię, ale to co w niektórych jest piękne to foto-realistyczna grafika...
kloszard nadobny--> Dokladnie, zadny tam Crysis czy Rage nie pokazuje tak naprawde dobrej grafy, Project Offset jak narazie wymiata pod tym wzgledem ( Dla mnie osobisie, zeby nie bylo :p )
http://www.projectoffset.com/ Macie ludziska, sikajcie :p
Przykro mi Saimon, przypatrz się gałązkom i kaktusowi, widać tam ewidentne błędy.
[23]$aimon --> Saimon ciolku, czy znam sie na efektach postprocessingowych czy nie, to, ze galazki sa rozmazane na tle oddalonych skal a wyrazne na tle kaktusa moze dostrzec kazdy(nawet Ty powinienes). Pewnie depth mapy nie obejmuja malych obiektow, ktorych pixele sa cieniowane tak jak tlo za nimi. Reszte napisalem wczesniej... A Ty, o ile ta slepota, ignorancja nie wyznaczaja granic wiedzy, zamilcz juz.
Czy ja dobrze czytam? Oceniacie engine patrzac na... kaktusy?
Czym wy się podniecacie? Plastik nadal rządzi. I spójrzcie na te skały przy schodach. Ohyda
John Carmack stwierdził, że silnik Rage pozwoli grafikom dowolnie wzbogacać świat gry w detale, nie przejmując się jednocześnie wymaganiami sprzętowymi.
Jeśli to prawda, zrobi się dosyć ciekawie. Ale niestety takie gadki to przeważnie czcze przechwałki twórców. Mam nadzieję, że tym razem będzie jednak ciut inaczej. No cóż, poczekamy, zobaczymy.
Ja sie tylko zastanwiam po co komu te screeny, skoro lepiej obejrzec videos w hd ;d
A odnosnie D3 - graficznie moze i na swoj czas byl ok. Ale gra sama w sobie nie dorastala wspomnianemu HL2 do piet.
cienki bolo [ Generał ] --> z tego co zrozumiałem z prezentacji to brak wzrostu wymagań sprzśtowych tyczy się tekstur.
Po zrobieniu geometrii graficy będą mogli dodawać detale (textury z normalami i z czym tam jeszcze) w dowolnej rozdzielczości i gęstości. Jak im tam tylko się chce. Dzięki temu nie będą co chwilę krzyczec: "O k**wa!!! Muszę to przerobić bo takie tekstury nie przejdą" i w ten sposób nie będą się co chwilę cofać przez co zaoszczędzą na czasie i będą mogli wpełni pokazać swój talent. Na koniec program przekonwertuje tekstury (nieważne czy zajmują np. 80GB) i będą zajmowały tyle ile było założone na początku procesu tworzenia.
To mniej więcej tak jak z obrazem *.bmp - nie ważne czy jest to biała plama czy jakiś artysta namalował arcydzieło - w określonej rozdzielczości zajmuje tyle samo. Nie oznacza to że wymagania będą małe. Nie! Po prostu mapa z narzyganymi teksturami i teksturami z gazylionem detali będzie chodzić tak samo.
Na mnie to jakos wrażenia nie robi...
Andromalius, kloszard nadobny ---->
TO [Project Offfset) ma być lepsze od Cryssia? Chyba coś macie, Panowie, ze wzrokiem.....
UE 3.0 jest owszem świetny, ale Cry Engine zostawia go o lata świetlne z tyłu i to widać gołym okiem. Jak nie widzicie, to polecam okulary.
I też czekam na jakiś przykład gry która rzekomo wygląda lepiej od Crysisa....
Naprawdę łatwo jest narzekać dla samego narzekania, a kiedy przychodzi do konkretów to okazuje się że niektórych osób po prostu NIC, NIGDY nie zadowoli.
Ja w zapowiedziach ani na 2007, ani 2008, ani nawet 2009 nie widzę żadnej gry, która by się równała poziomem grafiki z Crysisem.
Nie wątpię, że takowa się pojawi, ale póki co nie ma nic nawet w zapowiedziach, co mogłoby się choć zbliżyć do poziomu dzieła Cryteka.
Oczywiście w modzie jest narzekanie, ale przekonywanie że prawie wszyscy gracze mają klapki na oczach i widzą świetną grafikę podczas gdy Wy widzicie nędzę i plastik jako jedyni "uświadomieni" to zwyczajnie śmieszne.....
Natomiast co do Id Tech 5 to na mnie również nie robi on żadnego wrażenia. Wizualnie wygląda na silnik Dooma III dopakowany teksturami Hi-res.
[34]NFSV fan-->Obejzyj filmiki z nadchodzacego resident evil 5. Graficznie rownac sie moze, na mnie nawet zrobil ciut wieksze wrazenie re ale to oczywiscie kwestia gustu. Az dziwi mnie, ze nie ma nic o nim na golu. Daje ponizej linka do filmiku, hd obowiazkowo ;)
http://www.gametrailers.com/player/22800.html
edit:
oczywiscie mowa o samej grafice bo mimo wszystko jestem zwolennikiem starych residentow.
Przepraszam, ale czy ten NFSV fan jest jakis nienormalny? Tak sie niezdrowo podniecil. Niestety chlopie, nie kazdy chce ogladac trawe i palmy przez wiekszosc rozgrywki. Nie mowiac juz o plastikowych postaciach, bez wyrazu. Nie interesuje mnie ile technicznych bajerow upchano do Crysisa. Od strony wizualnej jest mdly i nudny. Krzaki, palmy, krzaki, palmy, krzaki, palmy...w krzakach ukryci skosnoocy, a my ich cap z bioderka! Poza tym juz Far Cry prezentowal sie nijako, dlatego nie oczekuje po Crytek-u cudów;] Project Offset miazdzy Crysisa od strony artystycznej. W techniczne popierdulki nie chce wnikac.
Pokazcie mi scenki podobnej klasy w Crysis http://www.youtube.com/watch?v=3HulGLXco6g http://www.youtube.com/watch?v=I_xMWXrZZtg&mode=related&search= czekam na linki; )
kloszard nadobny ---> Właśnie zobaczyłem trailer tej gry na gametrailers.com, no i wygląda miażdżąco :) (może i crysis ma lepszą grafikę, ale tu się coś działo!)
kloszard nadobny ---->
To co pokazałeś trudno nawet nazwać "scenkami", nie mówiąc o jakiejkolwiek klasie - w pierwszym najpierw potwór na czarnym tle, potem koleś pare kroków przeszedł i ... koniec.
W drugim - kolejny potwór na ciemnym tle wydziera paszczę i znowu kilka s i koniec.
Kwestia artystyczna to kwestia gustu. Jeżeli Tobie to się podoba i tylko uznajesz kwestię artystyczną to nie jestem w stanie z tym polemizować, bo to nie jest dyskusja na argumenty tylko na "widzimisie" możemy tak sobie bez końca.
Równie dobrze możesz powiedzieć, że Tobie bardziej od Crysisa artystycznie podoba się Silent Hill 1 na PSX i wszystko inne uważasz za graficzny badziew. Z takich przypadkach dyskusja merytoryczna jest niemożliwa.
Jakość grafiki to przede wszystkim technika, a w drugim rzędzie - artyzm. Cry Engine oferuje zdecydowanie bardziej realistyczną grafikę niż Unreal Engine 3.
I także Crysis oparty o Cry Engine zostawia daleko w tyle pod względem jakości (w tym zwłaszcza realizmu) grafiki wszystkie zapowiedziane i obecne gry pod UE 3.0
Natomiast jeżeli Ty mi jako argument podajesz, że Tobie drzewka się nie podobają bo wolisz potwory, to sorry - z czymś takim nie da się dyskutować.
NFSV fan----> ty chyba jestes wyjatkowo uparty albo srednio rozgarniety. Przeciez prezentowane linki przedstawiaja scenki real time. Pokaz mi tak szczegolowo wymodelowane postacie w Crysis. Z tego co widzialem zoltki wygladaja jak plastikowe kukielki. Ich facjaty to maski bez wyrazu.
Wracajac do strony artystycznej. Nie interesuje mnie jakie bajerki kryje w sobie dany engine. Oceniam go z perspektywy czysto wizualnej. Albo pewna jakosc mi odpowiada, albo nie. Swiat prezentowany w PO jest pelen zycia. Przedstawia sie niczym interaktywny film. Pomijam tutaj realia obu FPS-ow. Plastikowe drzewa i krzaki w Crysis mi nie odpowiadaja. Proste?
Jak chcesz zobaczyc scenke bezposrednio z gry to odsylam do najnowszego trailera. Tam zobaczysz niewielki fragment z rozgrywki. Przestaniesz pie.... tzn jeczec.
"To co pokazałeś trudno nawet nazwać "scenkami", nie mówiąc o jakiejkolwiek klasie - w pierwszym najpierw potwór na czarnym tle, potem koleś pare kroków przeszedł i ... koniec."
Tu masz scenki z gry:
http://www.gametrailers.com/player/22926.html
Poza tym grafika ma przede wszystkim ładnie wyglądać, a nie być super duper realistyczna :)
kloszard nadobny ----->
Spójrz sobie na tekstury jakimi są te stworki obłożone. Np. ten z ten z pierwszego linka, co podałeś.
W Crysisie nie znajdziesz ani jednej tekstury tak nędznej jakości.
Tekstury na pozostałych filmiikach także są słabe, tyle, że w paru miejscach maskowane Bump mappingiem, albo paskudnym prześwietlonym pseudo-hdr-em.
Zresztą ilość polygonów także mizerna. Te potwory są "potwornie" kanciaste - nie wiem czy tego nie zauważyłeś zachwycając się "szczegółowością" ich wykonania.....
Graficznie to poziom Assasin's Creed.
Tutaj masz idealny przyklad plastiku z Crysis http://www.doupe.cz/Files/Obrazky/art2/c/crysis/crysis_03.jpg
http://www.fpsteam.it/img2006/cryisis/crysis_40.jpg na tym zdjeciu postacie wygladaja niewiele lepiej jak te z Quake 4; )
"W Crysisie nie znajdziesz ani jednej tekstury tak nędznej jakości. "
O cholera! Spiłem się bardziej niż myślałem, jeszcze wczoraj wydawało mi się, ze do premiery Crysisa kupa czasu!
dr. Acula----> Reklama zrobila swoje. Teraz chlopak dal by sie pociac za ta gre. Jednak stare, praslowianskie przyslowie powiada, ze w przypadku gier video fanatyzm jest dzwignia handlu!
kloszard nadobny ------>
Nigdzie nie napisałem, że dałbym się pociąć, uważam po prostu że Crysis ma znacznie lepszą grafikę od Project Offset.
Ty z kolei próbujesz tak ustawić dyskusję, aby pośrednio pokazać, że skoro mi się podoba to co BARDZO WIELU innym osobom, to ani chybi znak że wszyscy jesteśmy zmanipulowani przez machinę marketingową i poddani praniu mózgów.
A może to jakaś zbiorowa halucynacja - sam nie wiem.
Oczywiście w ten sposób to możesz powiedzieć, że PONG ma lepszą grafikę od Crysisa, bo Ty tak uważasz, a że większość uważa inaczej to tym gorzej dla większości, bo ta oczywiście jest zmanipulowana.
Sam mam wzrok dobry i nie potrzeba mi reklamówek abym miał WŁASNE zdanie. Co więcej tak jak ja widzę grafikę Crysisa widzi ją zdecydowana większość graczy, więc raczej to nie moje urojenia.
I nigdzie nawet nie pisałem czy to będzie dobra gra, bo to się okaże. Natomiast to JEST rewolucja w grafice czy Ci sie to podoba czy nie. To do Crysisa będzie się porównywać każdego FPS-a który po nim wyjdzie przez najbliższe pare lat.
I nie widzę w tym nic złego, że piszę entuzjastycznie o grafice Crysisa, skoro ona na to zasługuje.
To nie kwestia reklamy - oceniam co WIDZĘ. A to, że zawsze się znajdzie ktoś (tym razem Ty) który się czepnie nawet tego do czego przyczepić się nie można to już inna sprawa.....
A co do "pocięcia się" to proszę uprzejmie - na tej samej zasadzie Ty "dałbyś się pociąć za Project Offset". ;>
"I nigdzie nawet nie pisałem czy to będzie dobra gra, bo to się okaże. Natomiast to JEST rewolucja w grafice czy Ci sie to podoba czy nie. To do Crysisa będzie się porównywać każdego FPS-a który po nim wyjdzie przez najbliższe pare lat."
Zapomniałeś dodać, że pod względem graficznym :)
Choć z ciekawostek to Gametrailers podczas E3 oceniło pod tym względem Cod4 wyżej od Crysisa :)
dr. Acula ----->
Imho Crysis wygląda lepiej, ale uczciwie trzeba przyznać (po pokazach na E3, bo pierwsze screeny wyglądały średnio), że CoD 4 także ma naprawdę rewelacyjną grafikę i redaktorzy GT mogli taki werdykt wydać - nie mam powodu aby protestować. Również GameSpot nagrodę za grafikę przyznał właśnie CoD 4.
Narzekającym na przerysowanie grafiki Crysisa z pewnością wizualna strona CoD 4 bardziej przypadnie do gustu.
Pomijając oczywiście fakt, że obie gry reprezentują różne gatunki ;)
"Pomijając oczywiście fakt, że obie gry reprezentują różne gatunki ;)"
Oraz fakt, że w CoD4 będzie bardzo różnorodne środowisko ;)
NFSV fan---->
Ja natomiast uwazam, ze Crysis od strony wizualnej nie jest rewelacyjny. Nie wmowisz mi swoich racji argumentami w stylu "bo tak jest- bo ja tak uwazam". Jakos do mnie nie przemawiaja.
Ty natomiast starasz sie udowodnic, ze skoro komus grafika Crysis nie przypadla do gustu to, jak sam to ujales, jest slepy. Coraz bardziej potwiedza sie twoj fanatyzm.
Jednak, moje przypuszczenia sie potwierdzaja. Nadepnalem ci na odcisk krytykujac najnowszego Far C.... tzn. Crysisa. Gry to nie sztuka. Ich jakosc nie jest uniwersalna. Zeby mogly sie podobac musza spelniac okreslone standarty techniczne. Po cholere ten durnowaty przyklad z " PONG-iem"?
Przeprowadzales jakas ankiete?
To czy gra bedzie dobra czy zla to juz zupelnie inna bajka. Nie zamydlaj sensu tej rozmowy polemizujac z samym soba. Nikt tutaj nie krytykuje Crysis-a za grywalnosc. Chociaz po rozgrywce w Far Cry mam pewne obawy; ).
A ja nie widze nic zlego w krytykowaniu tej grafiki, skoro mi nie odpowiada.
Skoro oceniasz to co widzisz, to prawdopodobnie mamy zupelnie rozbiezne gusta.
Tak, dal bym sie jeszcze pokroic i zostac ministrem w koalicji.
Ta twarz wygląda realistycznie ale pozostałe screeny są słabe.
kloszard nadobny ---->
Ja natomiast uwazam, ze Crysis od strony wizualnej nie jest rewelacyjny. Nie wmowisz mi swoich racji argumentami w stylu "bo tak jest- bo ja tak uwazam". Jakos do mnie nie przemawiaja.
Tak jak Ty nie wmówisz mi swoich racji o wyższości grafiki Project Offset "bo ty tak uważasz". Zupełnie to do mnie nie przemawia zwłaszcza patrząc na materiały którymi poprarłeś swoje zdanie.
Ty natomiast starasz sie udowodnic, ze skoro komus grafika Crysis nie przypadla do gustu to, jak sam to ujales, jest slepy. Coraz bardziej potwiedza sie twoj fanatyzm.
Zachwycam się czymś co imho (i co ważne - nie tylko imo, ale także zdaniem ogromnej liczby graczy) jest znaczącym osiągnięciem w drodze do fororealizmu w grach. Możesz to nazwać fanatyzmem jak Ci się podoba - specjalnie o to nie dbam.
Jednak, moje przypuszczenia sie potwierdzaja. Nadepnalem ci na odcisk krytykujac najnowszego Far C.... tzn. Crysisa. Gry to nie sztuka. Ich jakosc nie jest uniwersalna. Zeby mogly sie podobac musza spelniac okreslone standarty techniczne. Po cholere ten durnowaty przyklad z " PONG-iem"?
Przykład z Pongiem był po to aby pokazać absurdalność Twojej argumentacji i jak widzę spełnił swoje zadanie, bo uznałeś go za "durny".
Far Cry i Crysis to dwa zupełnie odmienne projekty.
Odnośnie "nadeptywania na odcisk" to ja to traktuje jako celową prowokację z Twojej strony, aby się wyróżnić (cała "głupia masa" daje się temu zachwycić, a ja jeden właśnie wiem, że jest inaczej").
Zapewniam Cię, że gdybym ja gdzieś zaczął szerzyć przykładowo opinie o tym, że Unreal Tournament 3, ma gorszą grafikę od Quake-a III to też bym spotkał się z protestami....
Więc wychodząc z taką oceną grafiki Crysisa byłeś świadom jaką wywoła ona reakcje. I myślę, że o to właśnie Ci chodziło - aby stanąc w poprzek jako "jedyny oświecony".
Przeprowadzales jakas ankiete?
Odnośnie opinii o grafice Crysisa nie potrzeba mi ankiety. Zajrzyj sobie na fora największych serwisów o grach i tam sprawdź opinie....
A ja nie widze nic zlego w krytykowaniu tej grafiki, skoro mi nie odpowiada.
A ja w rozpisywaniu się o jej zaletach skoro mnie się podoba.....
Skoro oceniasz to co widzisz, to prawdopodobnie mamy zupelnie rozbiezne gusta. [i/]
I w tym właśnie rzecz :)
NFSV fan---->
"Tak jak Ty nie wmówisz mi swoich racji o wyższości grafiki Project Offset "bo ty tak uważasz". Zupełnie to do mnie nie przemawia zwłaszcza patrząc na materiały którymi poprarłeś swoje zdanie."
Wyrazam wlasna, subiektywna opinie i nie atakuje osob ktore sie z nia nie zgadzaja.
Zachwycam się czymś co imho (i co ważne - nie tylko imo, ale także zdaniem ogromnej liczby graczy) jest znaczącym osiągnięciem w drodze do fororealizmu w grach. Możesz to nazwać fanatyzmem jak Ci się podoba - specjalnie o to nie dbam.
http://www.fpsteam.it/img2006/cryisis/crysis_40.jpg -----> oto znaczace osiagniecie w drodze do fotorealizmu. Niech kazdy oceni sam.
"Przykład z Pongiem był po to aby pokazać absurdalność Twojej argumentacji i jak widzę spełnił swoje zadanie, bo uznałeś go za "durny"."
Jakiej argumentacji? Wyrazilem jedynie swoje zdanie, ktore podtrzymuje. Nikomu nic nie staram sie na sile udowodnic. Nie wykrzykuje na forum- Ludzie, jestescie slepi, albo niedorozowinieci skoro nie zaowazacie fotorealizmu i fenomentu Crysis-a!
"Zapewniam Cię, że gdybym ja gdzieś zaczął szerzyć przykładowo opinie o tym, że Unreal Tournament 3, ma gorszą grafikę od Quake-a III to też bym spotkał się z protestami.... "
W tym jednym zgadzam sie z toba w zupelnosci;).
"Więc wychodząc z taką oceną grafiki Crysisa byłeś świadom jaką wywoła ona reakcje. I myślę, że o to właśnie Ci chodziło - aby stanąc w poprzek jako "jedyny oświecony"."
Tak, chcialem wyrazic swoja opinie. Cieszymy sie wolnoscia slowa.
"Odnośnie opinii o grafice Crysisa nie potrzeba mi ankiety. Zajrzyj sobie na fora największych serwisów o grach i tam sprawdź opinie.... "
Mam rozumiec, ze liczyles pozytywne opinie i przyrownywales je do liczby pochlebstw pozostalych, przyszlych FPS-ow?
"A ja nie widze nic zlego w krytykowaniu tej grafiki, skoro mi nie odpowiada."
Nikt ci nie broni; )
W internecie jest juz tak ogromna masa screenow i filmików z Crysisa, ze ta gra zaczyna sie robic nudna, mimo, ze do premiery jeszcze iles tam miesiecy. W tym momencie to co najbradziej mnie pociaga w tej grze, to ilośc FPS jakie bede mogl osiagnac ;)
kloszard nadobny ----->
W ostatnich dwóch linijkach posta [54] najpierw zacytowałeś sam siebie, a potem sam sobie odpowiedziałeś.....
Jak ktoś chce się dowiedzieć czegoś więcej o silniku do "Rage'a" to tutaj jest obszerny artykuł po polsku: http://www.maposfera.org/node/480/