Sword of the New World [PC]
hm, takie lineage, tylko zamiast mordowac miliardy mobow jedna postacia robimy to trzema. zieeeew...
zgodzę sie z autorem tekstu z tym , że mocne strony gry to : grafika, muzyka,inny świat ( bez elfów itp), możliwość kierowania 3 postaciami
poza tym jednak gra staje się szybko nudna- oferuje możłiwość expienia w trybie afk- ustawia sie tryb gry np defend i można na pół godziny odejść od komputera- tank i elementalista zadawali obrażenia a scout ich leczył w razie potrzeby ( nie podnoszą jednak dropów)- efekt gra sie normalnie a po jakimś czasie żeby exp rósł korzysta z tego trybu ;p- coś co miało pomóc w sumie psuje tę grę
ogólnie grind , grind - dla ujrzenia czegos nowego na kilka dni
Crap jak dla mnie,fun jest jak człowiek bawi sie z real graczami itd ale nie w momencie gdy za pomoc ma sie 2 boty czy jak tam to sie zwie.
Mmo tu, mmo tam, a ja na mmo sram. (za przeproszeniem)
nie widzi mi sie to... wow jak narazie dalej nie do przebicia ach pamietam prawie rok w niego gralem i to na pirackim servie i mimo to na tak dlugo mnie wciagnal juz chyba nigdy nie zagram w rpg na singlu
Nieslyszalem by ktos porownywal gry do gta jako do gry wybitnej. Tak samo nie uwazam by gta byla liderem w jakiejkolwiek dziedzinie
ale wracajac
Pomysl z 3 postaciami jest zdecydownaie chybiony. MMORPG nie posiadaaj jako takiej fabuly czy wydumanych questow, zabawa polega na interakcji z innym graczem. Eliminujac lub zmniejszajac ten czynnik gra traci na atrakcyjnosci.