Rage nową grą autorów serii Doom oraz Quake!
Kangoo pychota!!! Tego mi bylo trzeba :p
Takie sobie...
2 płyty DVD? To jak to na konsole wyjdzie?
Ta cała "Furia" ma całkiem ładną grafikę na tym trailerze, oby cała gra była taka dobra jak ją opisują.
Na PC 2 DVD to nie problem, PS3 ma Bluray a co z Xboxem?? A poza tym gierka zapowiada się świetnie.
John Carmack to jeden z najlepszych programistów na świecie. Wierzę w sukces Rage :)
Heh, no to zaczyna się brak miejsca na płytkach DVD heheh, ale już na ps2 było kilka takich tytułów, min. Onimusha. Ale to nie istotne, najważniejsze żeby id się postarało, bo ostatnie ich produkcje nie były jakoś wyjątkowo odbiegające od standardu :/ http://www.gram.com.pl
@MaZZeo [ LoL AttAcK ]
Jak to jak? Wyjdzie na 2 dvd, proste chyba, nie?
~~
Jakiś czas temu (2-3 lata temu) prowadziłem największy serwis o Doom 3 w Polsce (pod innym nickiem). Pamiętam wtedy jak wszyscy zachwycali się Doom 3, Carmack obiecywał, a co wyszło to sami wiemy, produkt średni, co prawda na jeden raz bardzo ciekawy, jednak na kolejne zbyt nużący gracza.
Moim skromnym zdaniem id Software nie potrafi się odnaleźć w realiach nowoczesnej firmy komputerowej - tworzącej gry, nie skupiają się na ważnych elementach (niektórzy pewnie to zauważyli), być może Carmack jest Guru 3D, ale z lat 90-tych (Doom 1 i 2, które były świetne i po dziś dzień są).
Nie mówię, że Rage jest skazany na niepowodzenie, ale widzę już kilka elementów które mogą do tego doprowadzić po pierwsze, ten cały pomysł z "wyścigami" samochodowymi - co to ma być? Rasowy FPS, czy teletubisie na skuterkach? Po drugie klasyfikacja wiekowa na T tzn., że nie będzie latających głów itd., a gra ograniczy się do strzelania gumowymi pociskami? Co tyczy się trybu MP to piszecie głupoty, że id przywiązuje uwagę do multiplayera, po pierwszy to tylko w Q3, bo np. w Doom 3 to taki "smaczek" nie tryb MP...
Cały pomysł wygląda dość śmiesznie, i sprawia wrażenie, gdyby chłopcy z id Soft. sami nie wiedzieli co chcą osiągnąć i stworzyć...
hansatan
Rage z definicji będzie pokazówką świetnego engine.
pc potrzebuje 2 plyt dvd a X360 bedzie potrzebowal 1 dvd9 :D, nie zapominajcie ze w grach na konsole nie ma ustawien rozdzialki textur,itp wiec sie zmiesci bez problemow
Drau --> no jaki ty mądry jesteś! I co, w trakcie gry będziesz płytkami żonglował? No chyba ze ID zrobi tak, ze jedna połowa gry bedzie na pierwszej płycie, a druga połowa na drugiej...
a czym ten engine rozni sie od tego z d3? renderer wyglada na pierwszy rzut oka tak samo jak d3 i q4. fizyka z q4, przynajmiej ja odnioslem takie wrazenie. byc moze liczy wiecej trojkatow, ale to generalnie wynika z rosnacej wydajnosci sprzetu. co do tej megatextury to chyba taki mega bump+disp, wiec nie ma srania tym bardziej, ze to nei bedzie mmo tylko wyscigi po jakichs kanionach.
carmack tworzy szybki kod, ale to chyba powoli przestaje miec pierwszorzedne znaczenie bo poziom technologiczny sie wyrownal (a komu sie pisac nie chce od zera, kupuje u3;). carmack to inzynier, a zeby zrobic cos naprawde fajnego potrzeba artysty, ktorego w id juz chyba od dawna brakuje.
jak dla mnie rage zapowiada sie na kiche pokroju fallout3 od bethesdy. poszczelac, pojezdzic, popaczec na grafike i odisntalowac po 8h grania. tak jak d3 tudziez q4.
Wygląda mocno fazowo, i może mieć niezły klimacik. Na pewno kupie, choć pewnie zanim wyjdzie, to będą już szykować Crisisa 2.
Edit. peanut --> Nie sraj ogniem, Kwak 4 był (i jest) świetny.
Verminus --> ale to inny rodzaj gry.
UltRafaga: Quake 4 single był kiepski i nudny. Multi dawał radę po użyciu modów typu Q4max i najnowszego patcha. Zgadzam się w reszcie z peanut i hansatan.
Logadin: nikt nie zaprzecza. Id dostarczył tylko silnik Tech4 i nadzorował prace, a teraz robią patche i mają pełny support gry.
Zresztą, rozgrywka Quake 4 prawie niczym sie nie rozni od Dooma 3, sa tylko inne postacie. A Doom3 od id to była kompletna porażka. Q4 to to samo co D3, tylko z rozbudowanym i wspieranym multi. Technicznie również to samo. Więc pośrednio Quake4 to dzieło id. Jestem pewien, że gdyby zajęli się nim modelerzy, leveldesignerzy i missioncoderzy (bo na tym opierał się developing Ravena) od Id software, wyszłoby prawie to samo.
jak wam sie nie podoba to se zagrajcie w kapsle,to bedzie w sam raz na wasz poziom
Mondeo, może twoi bracia i koledzy cię słuchają, ale proszę nie zarzucaj tego forum zbędnymi wypowiedziami...
Gra może być bardzo ciekawa, ładnie się prezentuje...
Pragnę przedstawić ...
... Left 4 Dead Gameplay prosto z Quakecon 2007 ;)
GP: http://www.youtube.com/watch?v=qiPwk8KtzzU
(http://www.youtube.com/watch?v=K1TgufaRaak)
Ogólnie średnio to wygląda ... O.O
Filmik całkiem całkiem, jak nie spieprzą wielu rzeczy, to gra może być bardzo przyjemna :> Szkoda, że będę mógł zagrać w to za jakieś 10 lat jak wreszcie komputer będzie nowy ;)
No, a co do daty to też nie wyjdzie szybciej niż w 2010, bo id lubi tak długo gierki klecić ;)
W końcu robią coś co nie jest kontynuacją ich wcześniejszych gier. Powoli mdli mnie na myśl o kolejnej części, kolejnej gry...
Wygląda jakby ta gra była oparta na filmach "28 godzin później" i "28 tygodni później". ID na pewno w jakimś stopniu się nimi inspirowało.
28 godzin pozniej? To nowy film? :>
A na powaznie: ogladalem oba filmy i jakos nie widze w filmie id inspiracji z zadnego z nich.
Idea szybkiej, dynamicznej strzelanki w stylu Carmacka odniosla olbrzymi sukces w latach 90tych, jednak dosc szybko zaczela odchodzic do lamusa. Juz w czasach Quake 2 na rynku pojawil sie Half Life , ktory dalece wybiegal poza ramy sztampowej, prostolijnej strzelanki. Quake 3 stanowil pewnego rodzaju asekuracje (strzelanki strikte multi dopiero raczkowaly). Jednym zdaniem ujmujac gry ID byly zawasze pokazowkami debiutanckiego engine-u. Nie ukrywam, wspomniane reklamowki odznaczaly sie wysokim standartem wykonania, jednak z biegiem lat kolejne tytuly Carmacka prezentowaly idealny przyklad przerostu formy nad trescia ( apogeum wspomnianego procesu byl Doom 3). Przyszedl czas na radykalne zmiany. W czasach gier multiplatformowych i presji ze strony mediow dotyczacej przemocy w grach Id musieli osiagnac pewien kompromis. Najwyrazniej zrezygnowali z otoczki gore i postanowili zaserowac graczom ugrzecniona rozgrywke. Chociaz poczynania Carmacka wydaja sie byc zrozumiale, pozostawiaja u mnie pewien niesmak. Wyscigi samochodowe? Kolekcjonowanie pojazdow? Walka pozbawiona nadmiernej przemocy? Brzmi jak zly sen Quake-owego nerda...a jednak sen sie ziscil. Nie chce tutaj bawic sie w proroka i oceniach gre po teaserze i tech- demie engine-u jednak wolal bym, zeby Id pozostalo przy ciezkich, industrialnych klimatach for mature only.
kloszard nadobny -> idealnie żeś to ujął. Szkoda że Blizzard nie zapowidział Diablo III. Wtedy to już wszyscy by zapomnieli o czymś takim jak Rage ;p
Drau -> Racja, dni a nie godzin. A pisałem o "Left 4 Dead", która to gra też była prezentowana na Quakecon 2007. Linki do filmików z niej podał Dawidv. Z tym że ta gra chyba nie jest autorstw ID a jedynie przez nich doglądana.
O ile opis jakos nie specjalnie mnie przekonal, o tyle zwiastun narobil mi cholernego smaka na te gierke.