Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Symulatory okrętów podwodnych - Część III

02.08.2007 12:51
1
zanonimizowany1329
50
Pretorianin

Swietnie sie to czyta, gratuluje pomyslu na cykl!

PS. Znalazlem mala literowke:

TMA (Target Morion Analysis) -> TMA (Target Motion Analysis)

02.08.2007 14:29
Mr.B-F
2
odpowiedz
Mr.B-F
107
Generał

No i nie bylo o wolf packu. Szkoda, bardzo fajna gra.

02.08.2007 14:42
3
odpowiedz
Tzymische_3
0
Konsul

marketingowa firmy (tfu, tfu) Microsoft.
Trzeba byc niezlym idiota zeby napisac cos takiego...

03.08.2007 09:12
4
odpowiedz
zanonimizowany101
23
Senator

Takie tam uzupełnienie tekstu artykułu :)...

Chociaż autor zastrzegł dowolność wyboru tytułów warto jednak wspomnieć o dwóch pozycjach:

1. Grey Wolf Hunter of the North Atlantic, który to oferował wirtualną podróż pomiędzy poszczególnymi pomieszczeniami okrętu. Nnic specjalnego, przypominało to sposób poruszania się po lochach dokładnie jak w Eye of Beholder, czyli kliknij strzałkę/rączkę i kamera przechodzi o " krok dalej, klik o 90 stopni i obrót, klik o 90 stopni i zrobiliśmy obrót o 180 stopni i możemy wracać :)". Niemniej zastosowano takie poruszanie sie po OP po raz pierwszy i było to znacznie więcej niż kliknięcie pomiędzy statycznymi ekranami Silent Service lub Silent Hunter, ale mniej niż w SH III :).

http://www.subsim.com/ssr/greywolf.html (niestety w encyklopedii gry-online brak opisu tego tytułu).

2. Silent Steel - to nie symulator a raczej interaktywny film (thriller) lub w dużym uproszczeniu gra przygodowa, którego akcja dzieje się na pokładzie atomowego okrętu podwodnego. Gracz wybierał jedną z kilku możliwych wariantów odpowiedzi i tym samym "posuwał" akcję do "szczęśliwego zakończenia" lub też "marnego końca".

http://www.subsim.com/ssr/steel.html (niestety w encyklopedii gry-online brak opisu tego tytułu)

Pozdrawiam

03.08.2007 12:23
squallu
5
odpowiedz
squallu
62
saikano

świetny artykul, ale z tych gier akurat zadna mnie na jakos dluzej nie przyciagla:(

03.08.2007 12:34
6
odpowiedz
Goomich
102
Konsul

Zanim komputery PC przekształciły się w multimedialne monstra wyposażone w mnóstwo cytrynowa siła gigaherców

"Rze" co?

04.08.2007 01:09
7
odpowiedz
zanonimizowany436726
6
Chorąży

"Przełom nastąpił dopiero w roku pańskim 1994, za sprawą tytułu o nazwie Aces of The Deep firmy Sierra On-Line, w którym to mogłeś wcielić się kapitana niemieckiego U-boota. Głównym przełomem w grafice, stało się wprowadzenie teksturowania trójwymiarowych obiektów, wraz z dodaniem takich efektów jak ogień i dym."

Z której to strony autor widzi tam "teksturowane trójwymiarowe obiekty"? Ja tam widzę tylko prosty model statku złożony z wektorów, które były już używane w grach przed 1990. :|
A ogień i dym, to dużo lepsze widziałem w niektórych grach na amidze:)

Wiadomość Symulatory okrętów podwodnych - Część III