Twórcy FPS-a THEY zamierzają podbić Games Convention
Prawie jak half-life2 ;)
No wygląda nieźle! Pierwszy to chyba screen z gameplaya, ale drugi to na pewno tylko artwork. Ale właśnie ta wieża robi niezłe wrażenie.
Jednak czy debiutujące studio zapowiadające "doświadczenie zupełnie nowych wrażeń w dziedzinie grafiki i fizyki" się nie przeliczy? Na razie za mało wiadomo. Ale trzeba trzymać kciuki :)
TRibunal --> tez mis e wydaje ze to artwork. No ale jakby tak gierka wygladala, to smiem twierdzic ze crysis sie schowa :) Tez trzymam kciuki. Kolejna gra, w ktorej mam nadzieje ta fizyka nie bedzie przechwalka - licze na rozwalane sciany, fruwajace odlamki itd, i mam nadzieje bedzie mozna gibbowac przeciwnikow :p
No nieźle może być. Ale taka grafika na przełom 2008/2009? Troche słabo.
Fear2 -> Ten pierwszy screen to na pewno jest bardzo bardzo wczesna alfa, grafika pewnie ulegnie zmianie (choć nawet teraz wygląda niczego sobie). Tak na marginesie, to opowiedz mi coś o grafice z przełomu 2008/2009, bo widzę, że masz jakieś przecieki. ;) Mniejsza jednak o grafikę, bardziej liczyłbym tutaj na jakiś Half-lifo-alienowy klimacik. Kolejna gierka na którą warto czekać... bardzo długo.
Ladnie wyglada :)
zekke --> :] ------------------------------------------------->
na czerwono - argumenty za "screen z gameplaya"
1.(odwolanie do nr. 3 w 'zielonych') - choc to zaden argument - widac ze poprostu jpeg jest kipeskiej jakosci/ ewentualnie jakis shader jest walniety tylko na niebo
2.poswiata wyglada jak zwykly efekt blur/ motion blur
3.widac ze kolo nie jest idealnie okragle, jak to w conceptartach bywa, tylko jest 'spoligonowane' :) tak samo ta (chyba) plyta betonowa tez nie ma okraglych dziur, tylko piecokaty
3b) mozna dostrzec poszarpane krawedzie - czyzby brak fsaa?
4. trawa - ewidentny zalfowany billboard - taki jak w grach.
5. nie ma odbicia swiatla w wodzie, tego z samochodu - moze to oznaczac ze jest to jeden z obiektow, ktore nie odbijaja sie w wodzie
6. ewidentnie widac, ze budynek sklada sie zarowno z czesci 'bardziej dokladnej(nizej), jak z gorszymi mipmapami - wyzej.
7. hdr?
8. cala skarpa wyglada jakby byla walnieta mala tekstura na duza powierzchnie - powtarzajace sie fragmenty
Zadne to dowody, ale moga zasiac watpliwosci :)
na zielono - przeciw "screenowi z gamplaya":
1.Te chmury... nachodza na twierdze? Wyglada jakby w tym miejscy twierdza byla lekko przezroczysta - zabieg w photoshopie?
2.Cala ta woda jakas taka... 'nie z gry'
3.efekt albo kiepskiego jpg'a albo filtru w photoshopie
4.te poprzeczne i pionowe linie na tym statku wygladaja, jakby ktos je w paint'cie zrobil :)
Wiec zekke, dla optymistow screen moze byc z gameplaya, dla pesymistow nie ... no coz, ja sie mimo wszystko podpisuje do tych drugich :ppp
acha, jeszcze jeden argument przeciw - wymiary obrazka. Nie slyszalem o monitorach stojacych w pionie ;p
Trzymam kciuki, ale wątpie ze bedzie to hicior, chociazby z tego względu, ze to debiutujące studio.
btw. bardziej skopiować Cytadeli z Half-life 2 sie nie dało? :|
kto jest wogule twórcą tej gry
Twórcy chyba za bardzo naoglądali się filmu Final Fantasy.
saimon - chcialo ci sie? jak dla mnie to artwork bez dwoch zdan. sharpen, glow, chmury przetworzone z jakiejs foty etc etc.
zekke -> rar mi sie rozpakowywal to mialem chwilke ;)
Pożyjemy, zobaczymy. Już kilka fajnych projektów przez debiutantów było zapowiedzianych i kilka z nich gryzie już ziemię.
$aimon ====> według mnie to jest jednak artwor bo jak dla mnie jest zbyt matowy, nawet w porównaniu do tego pierwszego obrazka (screena).
Ale mniejsza z tym, nie będziemy się przecież jarać jednym zdjęciem. Grunt, że założenie jest fajne ;)
@$aimon: nudzi ci sie czlowieku ? :D
przeciez to widac jak na dloni, ze 2 pic to definitywnie artwork, a ty dojebales cala liste argumentow za i przeciw :D ahahahahaha :D
Ja od siebie dodam tyle, ze przeswitujacy mob z pierwszego pica kojarzy mi sie cholernie mocno z duchami z FF: The Spirits Within [ktore zreszta uwazam za udane, jako film :>].
Chyba jedynie mi się to kojarzy z Final Fantasy: Spirits Within. "Duchowaci" kosmici (w dodatku w tym samym kolorze), budynek owinięty taką samą siatką.
Widać, że nawet nie przeczytałeś topicu.
@$aimon - powiem ci jako grafik - sam zajmuje sie matte painting'iem - to jest concept art zrobiony w matte painting - dlatego czesc jest malowana a czesc to zdjecia - to standard jesli chcesz pokazac art director'owi i ekipie jakie tekstury maja gdzie dac. stad niedociagniecia z grafice bo to speed p.
Tak się czepiacie tego "początkującego studia" jakbyście zapomnieli, że Crytek też nie był za bardzo znany przed powstaniem Far Cry'a. Może być dobrze :)