Turok Rebirth [360] - E3 2007 - gameplay #2
I ten filmik też obejrzany. ;) Podoba mi się obecność większych, nieagresywnych dinozaurów. Projekty poziomów z udostępnionych filmików (#2 i #3 to ten sam level, ale rozgrywany nieco inaczej) raczej nie zachwycają. Na pewno będzie większa swoboda niż w większości FPS-ów, ale już mniejsza od Far Cry'ów i tym podobnych. Jakoś nie zauważyłem też większych konstrukcji czy innych ciekawych rzeczy, na których można byłoby zawiesić oko. :) Podobnie jak na filmiku #3, elementy stealth słabiutkie. Do obu strażników grający właściwie podbiegł, a ci nie zaczęli się nawet obracać. Animacja dinozaura z pierwszego ataku IMO bardzo kuleje, np. nienaturalnie odrzuciło go do tyłu. Z AI też nienajlepiej - w ogóle nie zainteresował się strażnikiem po prawej. I na koniec ten sam zarzut, co w przypadku filmu #4 - BARDZO nieefekciarskie eksplozje granatów. ;)
Koniec narzekania na dziś (jutro ;)).
Jacuś, a ty nie jesteś za młody na takie gry? Może najpierw skończ gimnazjum a potem rządaj widoku flaków w grze komputerowej dozwolonej od 18 lat.
Ach typowy napalony na krew dzieciak, co najpierw zabija dinozaury w grze a potem swoich rodziców dlatego że nie kupili mu nowej brutalnej gry.
Stranger - Faktycznie przeciwnicy zachowują się momentami troszkę "nie naturalnie". Ale przecież do premiery jeszcze dobre pół roku, mają mnóstwo czasu aby dokonać wszystkich szlifów. Przynajmniej już teraz graficznie stoi wysoko, w końcu to Unreal Engine 3