Turok Rebirth [360] - E3 2007 - gameplay #4
Szczerze mówiąc marnie trochę się to prezentuje... jakieś zabawy w chowanego za niewielkim głazem, idiotyczny pomysł ze zmianą widoku przy stealth killach z nożem. Wychodzi na to, że prościej jest każdego zadźgać, a nie bawić się z giwerami.
I jeszcze przeciwnicy przy tej skale wstrzymujący się pół godziny z otwarciem ognia. ;)
Verminus --> Ze zmiany widoku byłby IMO jakiś pożytek gdyby np. w niektórych sytuacjach dochodziło do szamotaniny, np. gdy nie stoisz bezpośrednio za ofiarą. A tu widzę mach-ciach i po sprawie. Zero frajdy. :)
Z minusów dodałbym jeszcze słabiutkie eksplozje granatów... i w ogóle cały filmik był monotonny, zaraz obejrzę pozostałe... może to przez grającego. Jakim [cenzura] trzeba być żeby na otwartej przestrzeni walić do poukrywanych ludzi z shotguna. ;]
Mi się zmiana widoku nawet podoba.. nie podoba mi się za to wykonanie leveli. Jakieś takie pustawe. Liczyłem na bardziej zalesione obszary
Zmiana widoku to dobry pomysł , ale.......
zmiana widoku jest fajnym pomyslem. Jednak ten shoutgun z duzej odleglosci to naprawde kiepski pomysl.
Ogolne wrazenie : takie sobie.
To ile tych filmików z Turoka na tym E3 w końcu było? (co jak co to, promować to się oni umieją nie gorzej od naszych wicepremierów:), na Golu już są 4 wątki na ten temat, a ja swoją opinie już wyraziłem w tym wątku (link poniżej) , kto ciekawy niech przeczyta.
https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=6644012&N=1
Grafika całkiem nieźle się prezentuje, fajnie wygląda to zabijanie nożem, ale level jest monotonny i takie strzelanie robi się nudne. Myślałem że shotguna używa się na krótkie dystanse. No i skąd on tyle amunicji wytrzasnął?