Need for Speed Pro Street [PC] - fizyka pojazdów
hehe.. fajnie, ale ciekawe co z tego wyjdzie
No moze wreszcie wyjdzie godny polecenia NFS... widac ze powaznie sie zabrali do roboty
(jestem za granica i nie mam polskich znakow ;) )
dobrze , że ostro wzięli się za fizykę , bo w poprzednich nfs'ach była dość słaba
Barcekfanek -> "dobrze , że ostro wzięli się za fizykę , bo w poprzednich nfs'ach była dość słaba"
Dość słaba? A to była ona tam w ogóle, bo jakoś tego nie zauważyłem :)
No jak bedzie dobrze to moze wreszcie sie skusze na moj pierwszy oryginalny NFS.
No i po co to wszystko. Przecietny gracz na klawiaturze czy padzie chyba nie moze mowic o realnym zachowaniu sie samochodu po wcisnieciu strzalki w prawo... A i kierownice do komputera nie umywaja sie do prawdziwej jazdy. Malo kto z nas (pewnie nawet nikt) i tak nie wie jak prowadzi sie porshe czy lamborghini i innych samochodow wysokiej klasy. Jak juz ktos wie, bo jezdzi, to bedzie mial wieksze emocje jadac porszakiem 90km za miastem niz 200 przy komputerze wiec jemu tez ta fizyka nie potrzebna. Reszta zna sie na fizyce tyle co uslyszy w programach typu top gear i im wystarczy w grze ustawic pare parametrow zamiast sie bawic w te wszystkie pierdoly...