Beautiful Katamari nie dla PS3
Paranoja- gra stworzona do sterowania SIXAXISEM nie do zrobienia na PS3. Namco strzela sobie w stopę bo wśród posiadaczy PS3 znalazłoby się parę osób które tą grę kupiłoby w ciemno nawet gdyby miała mieć grafikę na poziomie PS2.
Wersja na Wii jest bardziej niż pewna, wg tych samych źródeł developerzy muszą przemyśleć od początku koncept gry, sterowanie etc.
albz74 -> Takie życie, trudno nie pograją na PS3... Ale cóż, tak samo można powiedzieć że Quantic Dream strzela sobie w łeb jeśli nie wydadzą "Heavy Rain" na Xboxa bo na pewno DUŻO ludzi by ją kupiło... zapewne więcej niż Katamari na PS3 (choć kto wie, ludzie dziwni są i mogłoby być zupełnie odwrotnie :)
Prawdopodobnym powodem anulowania prac nad wersją na PS3 były problemy z opanowaniem architektury tegoż sprzętu.
rotfl, na czym te info jest oparte? na widzimisie autora? Katamari jest proste jak konstrukcja cepa (zarowno graficznie jak i pod wzgledem mechaniki) wiec zadne studio nie mialoby technicznych problemow z sportowaniem tej gry, tym bardzej namco.
To ze jak zwykle w stylu gola 20 razy podajedzie info typu bedzie/nie-bedzie to juz pomijam.
Thun - no tyle ze w przypadku heavy rain mozna byloby dyskutowac o jakis technicznych kwestiach, ale w przypadku katamari to chyba wiadomo o co chodzi (o to co zwykle gdy sytuacja jest niejasna ;) )
Sony musialo sobie poteznie nagrabic u tych developerow.
Nie wierze zeby wszystkie marki ktore do tej pory blisko wspolpracowaly z Sony olaly je nagle bez powodu.
Nie wierze rowniez, zeby MS pakowal tyle kasy w to wszystko - oni moga duzo ale nie sa bogami, jakby za kazdego tego exclusiva mieli dawac w lape ich dywizja przynosilaby znacznie wieksze straty..
Tak jak niedawno sadzilem, ze PS3 do konca roku juz bedzie chociaz staralo nawiazac sie konkurencje z klockiem tak teraz zaczynam watpic czy oni beda konkurencyjni w 2008..
Auxarius- straty MS na X360 są na tyle duże że może pomińmy to milczeniem bo zamieni się to w kolejną awanturę na 300 postów. Nikomu to niepotrzebne.
Ja nie widzę żadnego powodu dla którego developerzy omijają PS3 poza obecną bazą userów. To jest biznes i albo dostajesz w łapę pod stołem i robisz na jedną platformę, albo dostajesz na stole i robisz na jedną platformę, albo liczysz potencjalne zyski i koszty i podejmujesz decyzję czy wydać grę czy nie. Eidos podjął strategiczną decyzję że do 2008 póki baza użytkowników PS3 nie wzrośnie, nic nie wydadzą na tą konsolę. Trochę to dziwne, bo jak już zaczną robić gry za rok, to będą o 2 lata w plecy jeżeli chodzi o znajomość platformy i tego raczej nie odrobią do innych developerów (o studiach Sony nie wspomnę)
Co do nawiązywania konkurencji : CCC już działa ->
http://www.amazon.com/gp/movers-and-shakers/videogames/ref=pd_ts_mte/002-6947030-3192042
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/videogames/ref=sv_vg_1/002-6947030-3192042
albz --> Wzrost sprzedaży PS3 imponujący. U nas piszemy o tym w tym miejscu: https://www.gry-online.pl/newsroom/amazon-sprzedaz-ps3-w-gore-o-2600/z288a1
Gralem w katamari damancy i we love katamari i za kazdym razem swietnie sie bawilem :) Na poczatku myslalem ze to gra dla dzieci i nie da sie czegos "nie zrobic" na czas, ale jak kilka razy nie moglem uformowac metrowej kuli w katamari damancy to juz wiedzialem ze jest cos na rzeczy :) Te czesc na pewno lykne! :D
Dokladnie jest tak jak mowi zekke. Na poczatku myslalem ze to popierdolka a potem tak sie wkrecilem ze przeszedlem cala gre (a potem jeszcze cale we love katamari) :)
uwielbiam katamari :-)
i niestety kolejny powod, zeby w przyszlosci siegnac po ps3, zniknal :-(