Premiera Killzon 2 wcześniej niż nam się wydaje?
zekke ===> no killzon, killzon, przeciez to kontynuacja hitu z PS2 a Killzone zadnym hitem nie byla. Wiec napewno chodzi o cos innego... to w koncu tylko GOL.
No, w koncu poprawione. Dziwne, bo nie byla to jedna literowka - w calym tekscie byl 'killzon', jak na serwis zajmujacy sie grami to niezly rotfl
3m - tak, tak.
Raczej KillŻon ;)
A co do nowej wersji KillZone to ostatnio zapodałem sobie fake'owaty filmik z E3 prezentujący hiper ultra grafikę, która miałaby być przetwarzana przez PS3. I jak się tak dobrze przyjrzycie to pewnie zauważycie, że nie odbiega ona zbytnio jakością od tego co prezentuje sobą Gears of Wars. Czyli jednak, moim zdaniem, możliwe jest pociągnięcie takiej grafy przez PS3.
Zapamiętajcie moje słowa hehe ;D
Grafika moze i jest do osiagniecia ale to co najbardziej zaskakiwalo w tamtym filmiku to animacje postaci.
Gears? Lol, z ktorej strony. Powiedzialbym raczej ze cod4 sie zblizyl dosc mocno do tego poziomu, ale raczej w pojedynczych fragmentach (np atak na moscie w nocy - przedstawione na ktoryms filmie) niz jako calosc.
Tak jak pisze foxx grafika nie jest juz tak nierealna jak wydawala sie w momencie publikacji tego rendera, patrzac np jak wyglada lair (do tego 1080p) z takim draw distance i wielkoscia lvli mysle ze spokojnie gfx w k2 moglby prezentowac sie na poziomie bliskim renderowi (720p + w fpp mozna zastosowac wiecej sztuczek niz w 'free-roamingowym symulatorze smoka' ;p). Animacja to tez nie problem, zamiast ladowac wszedzie ragdoll z havoka wystarczy zrobic kilka(nascie) presetowanych animacji dla roznych czynnosci (zgony etc) - wystarczy popatrzec jak poruszaja sie moby/main char w U czy jak animowana jest postac krola w HS (jeden z lepszych lipsyncow i ogolnie mocapu jaki widzialem w grze do tej pory).
zekke-> Jak na razie to CoD4 ma grafikę sporo gorszą od Gears of War.
Jedynka była dobrze wykonanym tytułem ale jednak hitem się nie stała. Nie rozumiem więc dlaczego o dwójce tak głośno. Mam tylko nadzieje że naprawde będzie to jakiś hit a nie wpadnie w zapomnienie i szybką obniżką w cenie jak poprzedniczka.
tak, mozliwe ze ps3 MOZE sie zblizyc graficznie do x360, zwlaszcza ze ma od niego 2x wieksza moc obliczeniowa... no ale nic pewnego.
PS3 jest szybsze 2x ale tylko teoretycznie. niech sobie ma te 2TFlopsy Ale co z tego jeśli developerzy narazie nie umieją tego wykrzystać i 1TFlops spokojnie wystarczy.
[6]zekke-----> "Tak jak pisze foxx grafika nie jest juz tak nierealna jak wydawala sie w momencie publikacji tego rendera, patrzac np jak wyglada lair (do tego 1080p) z takim draw distance i wielkoscia lvli mysle ze spokojnie gfx w k2 moglby prezentowac sie na poziomie bliskim renderowi..."
Tak samo jak gameplay z Lair prezentuje poziom bliski renderowi.
http://www.gametrailers.com/player/13323.html
http://www.gametrailers.com/player/19802.html
jak nauczysz sie gdzie jest roznica pomiedzy cg trailerem a renderem ktory mialbyc gameplayem to mozemy zaczac dyskutowac, juz pomijam to ze lair jest obecnie jedna z lepiej wygladajacych nextgenowych gier.
Killzon-->hahaha.
Tutaj dalej jest nie poprawione.
Zekke i to jest ta twoja wielka specjalistka od gier?
dziecko, gdzie ja mowilem ze o niej 'specjalistka od gier'? nie przypominam sobie abym w ogole cokolwiek napisal ad persona o autorce tego newsa, chyba od siedzenia przy pc pomylily ci sie posty.
zekke, kto tu jest dziecko, ja przynajmnie od dzisiaj moge legalnie wejść do kasyna w Monte Carlo a ty, na wagary dzisiaj poszedłeś?
Ale do błędu się przyznaje to nie ty to napisałeś tylko JohnR, pomyliłeś mi się z nim.
rafaleon 2.2 --> po raz kolejny wychodzi, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, wskaż mi w którym miejsu użyłem słowa "specjalistka"
btw "na wagary dzisiaj poszedłeś" - w jakim Ty świecie żyjesz? coś mi sie wydaje, że od kilku dni oficjalnie są wakacje
JohnR-->"w końcu mamy mamy do czynienia ze zdaniem ludzi, którzy grami zajmują sie na codzień"
Jeśli ktoś się zajmuje czymś na codzień to czy tego chce czy nie, jest swego rodzaju specjalistą.
Co do wagarów, to masz rację troche się zagalopowałem.Przeważnie koniec roku szkolnego przypada na 23-26 czerwca, a dzisiaj jest już 28.Mój błąd.
rafaleon 2.2 --> częściowo mógłbym się z Tobą zgadzić, jednak zdecydowanie ostrożniej używałbym słowa "specjalista" i na pewno nie definiowałbym go w sposób w jaki podałeś.
"taki szum bo pokazali dobry render", "Tak samo jak gameplay z Lair prezentuje poziom bliski renderowi. " , "jak nauczysz sie gdzie jest roznica pomiedzy cg trailerem a renderem ktory mialbyc gameplayem to mozemy zaczac dyskutowac,"
oraz
"Jeśli ktoś się zajmuje czymś na codzień to czy tego chce czy nie, jest swego rodzaju specjalistą. "
to pragnalbym uslyszec zdanie specjalistow jaka jest roznica miedzy grafika w gampelayu a renderem, czy tam renderingiem.