Call of Duty 4: Modern Warfare [PC] - Pierwsze wrażenia
aż strach sie bać wymagań sprzętowych :(. Chyba wreście trzeba będzie zrobić ten krok i kupić tą zakichaną konsole.
OBAWY:
czy gra będzie czymś więcej, niż ślicznym shooterem?
mi wystarczy śliczny FPS!!!!
Zaprezentowano wersję na XBOX 360, która chodziła bez zarzutów. To by było na tyle, jeśli idzie o teksty zaślepionych PC-towców, w stylu: "Jak next-geny pociągną taką grafikę?". Teraz pozostaje już tylko czekać...
zgadzam się z tobom zgadzam a to dopiero początek możliwości zobaczyćie
Jedyny minus jaki jest to czekanie do października :) dobrze,że zmienili na współczesną wojnę bo za dużo tej II a na dodatek w tv lecą 4 ej pancerni i jamnik..
teraz tylko czekać na pazdziernik...
No i ja nie wiem co robic - kupic na PC czy konsole?
Wersja konsolowa:
+ świetna grafika
- gorsze sterowanie niz na PC
- cena
- nie wiadomo jak to z multi bedzie
Wersja PC:
+ dużo tańsza
+ jeśli będzie rozbudowany tryb multi, to może zagrozić Battlefield 2
+ wiadomo, mysz + wsad...
- grafika, mam 7600GT i na więcej niż low/medium nie licze.
Trzeba czekać na demko - jeśli multi będzie gorsze niż BF2, to oszczedzam na wersję konsolową.
Zapowiada się gorąca druga połowa roku; MoH:Airborne, GTA IV, Assasin's Creed, no i CoD...
Jestem szczęśliwy że Infinity Ward dali sobie spokój z Drugą Wojną...
robia wspólczesne bo wiedza ze z medal of honor nie maja szans :D:D
RadekTheGreat --> Dodaj do tego jeszcze Crysis ;)
daboo -> gdybyś poczytał wywiady z twórcami to wiedział byś, że zamierzeniem Infinity nie jest konkurowanie z serią MoH
Byle do października- powinienem mieć wtedy więcej kasy, więc fundnę sobie upgrade... i tak końcówka roku będzie baaaardzo gorąca więc inaczej się nie da :-)
zauważ ze CoD3 nie zrobiło Infinity Wards. Wiec mozna smialo w miejsce czworki przy CoD wstawić trójkę.
"zauważ ze CoD3 nie zrobiło Infinity Wards. Wiec mozna smialo w miejsce czworki przy CoD wstawić trójkę."
Hehe, w sumie dość śmieszne tłumaczenie dlaczego Cod3 nie wyszło na PC...:)
Dobrze, że od jakiegoś czasu nie mam z tym problemu.
Nie ma co żałować "trójki". To najsłabsza odsłona cyklu (nie wliczając Finest Hour).
Mazzeo - raczej wątpię, żeby BF2 coś zagroziło, jeśli chodzi o poziom miodności i odpowiednio dobrane zasady rozgrywki. Jak na razie chyba nikt z innych twórców nie próbował rozwinąć pomysłów zawartych w tej grze. Crysis ma szansę wnieść trochę świeżości, ale myślę, że nie każdemu, kto zagrywa się w BF2 będą takie klimaty odpowiadały. Moim zdaniem panowie z IW decydując się na umiejscowienie nowego CoD w takich realiach, automatycznie podnoszą sobie poprzeczkę bardzo wysoko do góry, kto wie czy nie za wysoko... (no ale nie bawmy się w proroków, tylko czekajmy)
Oj czekam, czekam :D. Zamierzam specjalnie do tej gry dokupic ramu bo te 512 co teraz mam to już troszku wstyd dzisiaj. Ale czy mój Radek X1950 Pro Agp (HIS, 512 MB) da rade pociągnąc to cudenko, mam co prawda Core-ka E4400 i podkrecę go do ok 3 GHz, narazie mam ponad 9k w 3DMarku'05 ale to na standardowych setach no i ta pamiec żałosna. Myśle że jak wsacdze ramu do 2 giga i OC proca do 3 Ghz do bedzie ponad 10k w benchmarku 05. Jak myslicie mam szanse pograc w to na high-u tak zeby było płynnie?. Czy zmiana platformy nieunikniona. Co prawda zapowiedziano juz że podkoniec lipca ma pokazac sie HD 2600 XT pod AGP. Tylko czy to coś pomoże. Gdyby tak producent zdecydował sie na 2900 XT pod AGP, ale chyba niema co marzyc bo pod AGP niema płyt z dobrymi procami poza Asrock-iem który obsługuje core2duo no chyba że ktoś ma naprawde mocne procesory na AM2 ale i tak niema co liczyc. Ach no i czy ta gra bedzie pod dx10 czy 9 bo może wogóle narazie zapomniec o graniu [:((]. Gra to bajaka. Ten dym!!!! Bardzo chciałbym zagrac. Tym bardziej że od dawna juz meczę Multi CoD-a UO, bo 2 niepasi mi cos. A tu zapowiada sie bomba. Te wszystkie patenciki jak w artykule napisali gwarantuja godziny dobrej rozgrywki. Hmmmm... :D mozliwos podsłuchiwania druzyny przeciwnej, całkiem fajny pomysł. No licze na to gierke... Pozdro dla wszystkich fanów sreiiiiii!!!!!!
Siła CoD od zawsze (pomijajac 3) tkwila we wrazeniach z singla. Stworzona zostala jako singiel. Porwnanie z CoD z BF ktory , mozna smialo powiedziec nie ma singla, jest jakby niecelne. Stalker tez ma multipleja ale nikt go nie porownuje z BF2.
OK nie było słabe. Ale w stosunku do poprzednich części nic nie wnosiła. Była wręcz krokiem wstecz. A wiadomo, że kto się nie rozwija...
podam przyklad. zastanawiam sie przy tym czy ktos to bedzie jeszcze pamietal. Need for Speed. Pamieta ktos jeszcze ta gre? Gra ze wszechmiar genialna. Tak genialna ze prawa do niej zakupila od razu od niezaleznego studia electronic "arts" (no dobra po ostatnich zapowiedziach wierze ze znowu zacznie "wspierać" nowe ) i dala jakims głąbom do zrobienia sequel - z drugiej czesci - jak wszyscy wiemy wyszla wielka brązowa kupa ktora poza tytulem nie nawiazywala w zaden sposob to tego do czego miala nawiazywać. to samo z CoD3 z tym ze "tworcze rozwijanie" czyichś pomyslow wychodzi coraz lepiej - co nie oznacza ze dobrze - niemniej jednak tylko w stosunku do kupy z NFS część druga.
Swoja drogą EA zasilili homo sapiens bo z serią BF tego błędu nie popełnili.
"Need for Speed. Pamieta ktos jeszcze ta gre? " ja i bardzo szanuje :) a im wyżej tym gorzej....
a Carbon już jakoś wogóle mi nie podchodził.
chociaż z NFS najbardziej lubie Hot pursuit czy jakos tak ;)
Może gra będzie fajna :) Szczerze mówiąc nie wiem czego oczekiwać, bo nie grałem w Call of Duty 3 z tego co czytałem o czwórce akcja nie rozgrywa się już jak w trzech poprzednich, w czasie drugiej wojny światowej lecz współcześnie.
JOY --> zgadzam sie z Tobą, im wyżej tym gorzej, a w ten PRO STREET to juz nawet nie bde zaczynał grać.
fajna gra
Brdzo dobrze ze odeszli od klimatu IIWW, przynajmniej bedzie mozna wpełni cieszyc sie z zaimplementowanych w grze patencików a nie porównywac odrazu do innych np Medal of Honor Airborn który juz tuż, tuz i też wiąze z grą wielkie nadzieje i chyba w 99% sie nie zawiodę. Bardzo podoba mi sie ta możliwos definiowania kalsy bohatera, poczawszy od uzbrojenia do funkcji pełnionej w zespole, wszystko bedzie predefiniowane wiec kazdy bedzie mógł cos zmienic i znaleśc cos dla siebie. Oj czuje że to bedzie to na co czekam od kilku lat. Wielkie nadzieje wiąze z multiplayer-em. Ciekawe czy bedzie mozna podsłuchwac (a bedzie mozna bo napisali) za pomoca np. urzadzenia do nasłuchu. Oczywiscie zmina akcji, nieoczekiwane zwroty, przyspieszenia, zwolnienia o to wszystko sie nie martwie bo chłopaki z Infinity przyzwyczaili nas do tego i napewno o tym nie zapomna, zreszta napisane w art. że to podstawa. Rozgrywka, sterowanie napewno jesli nie skopia to bedzie sie działo, ale juz widze ze bedzie bardzo dobrze. No i grafika-słów mi brak. Oj wreszcie sporo dobrych gierek sie ukaże.
Ciekawe kiedy będzie można zobaczyć screeny (nie concept arty, czy filmy przerywnikowe, tylko właśnie screeny zrobione podczas rozgrywki) prezentujące tą "ŚWIETNĄ" grafikę. Na obecnych jest bardzo słabo. Kanciaste modele, jeszcze bardziej kanciaste obiekty otoczenia + paskudne tekstury low res w większości przypadków (np. mundury żołnierzy).
NFSV fan- w nowym CDA są screeny wprost z gry.
pooh_5 ----> Choćby ostatni w galerii GOL-a. 2 i 3 plan wygląda ładnie, ale to co najbliżej - już nie. Zwróć uwagę zwłaszcza na jakość tekstur (ziemia, samochód, mundury).
Rewelacyjnie wygląda dym i ogień, ale to trochę za mało;/
To no super! I juz nie ma ii wojny swiatowej jak chcieli zrobic shootera w czasach wspolczesncyh to mohli to nazwac inaczej ale nie uzywajac CoD CoD kojarzy mi sie tylko z ii wojna swiatowa wiec tak powinno zostac :/
na trójce dokładnie widać mundury żołnierzy nie wiem w czym widzisz problem NFSV fan... a i tak na koniec będziesz najgłośniej krzyczał że gra nie odpala Ci sie plynnie w max detalach :)
Coy2K ---> Albo gram na max detalach, albo nie gram wcale. Do czasu premiery CoD4 już powinienem mieć nowego PC (gdyby nie AMD przesuwające ciągle premierę K10 to już bym miał;/) więc raczej pogram;)
@NFSV fan:
Zgadzam się! Gra oddaje w pełni to co chcieli nam dać twórcy TYLKO na max detalach.
To chyba oczywiste, że Infinity Ward pokazuje tylko te najładniejsze shooty? Chcą pokazać swój produkt od jak najlepszej strony. A grafika w Modern Warfare na pewno będzie świetna. Twórcy mają zbyt wiele do stracenia, by tego elementu nie dopracować.
gra jest fajna i bodra ale droga
oby tylko nie przesadzili z wymaganiami!!
Xbox 360 RULEZ !!!! Nie chce zaczynać kolejnej wojny fanboyów (pragnę zaznaczyć że takowym nie jestem bo posiadam też konsole konkurencji :P ) ale jak dla mnie PC jako maszyna do grania powoli zaczyna przegrywać.
czemu nie wyjdzie na ps2
To może ja ci powiem. bo ps2 to już przeżytek i jest poprostu za słabe.
Windows XP 16 ----> popieram cię całkowicie. Od kiedy kupiłem iksa ani razu nie grałem na piecu. Teraz to tylko odtwarzacz mp3 i internet. Teraz nie ma problemu "czy uciagnie na max detalach" i to bez żadnych inwestycji :)
MaZZeo -----> Ze sterowaniem sie mylisz tak jak ja kiedyś:)
a ja mam taki problem
---- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 2x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Setting initial state...
DirectX reports 256 MB of video memory and 555 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB.
Texture detail is set automatically.
Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 3 on specular maps
Waited 6 msec for asset \\\\\\\'$white\\\\\\\' of type \\\\\\\'image\\\\\\\'.
Waited 31 msec for asset \\\\\\\'$default\\\\\\\' of type \\\\\\\'material\\\\\\\'.
Waited 8 msec for asset \\\\\\\'$additive\\\\\\\' of type \\\\\\\'material\\\\\\\'.
Waited 2 msec for asset \\\\\\\'clear_alpha_stencil\\\\\\\' of type \\\\\\\'material\\\\\\\'.
Waited 2 msec for asset \\\\\\\'shadowcookieoverlay\\\\\\\' of type \\\\\\\'material\\\\\\\'.
Waited 67 msec for asset \\\\\\\'shadowcaster\\\\\\\' of type \\\\\\\'material\\\\\\\'.
Waited 2 msec for asset \\\\\\\'shadowoverlay\\\\\\\' of type \\\\\\\'material\\\\\\\'.
Waited 2 msec for asset \\\\\\\'stencilshadow\\\\\\\' of type \\\\\\\'material\\\\\\\'.
Waited 7 msec for asset \\\\\\\'cinematic\\\\\\\' of type \\\\\\\'material\\\\\\\'.
Loaded zone \\\\\\\'code_post_gfx\\\\\\\'
Fastfile for zone \\\\\\\'ui\\\\\\\' is corrupt or unreadable.
ma ktos jakis pomysl??
dodam tylo ze odpalam to na Q6600 2.40GHz DDR2 4x2GB GF8600gt