Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Konsolowe edycje Unreal Tournament 3 z pełnym wsparciem ze strony modderów?

05.06.2007 16:55
Piotr44
😁
1
Piotr44
209
Generał

Hehehehe prawie jak PC:-)

Będzie można kupić sobie moda na Xbox Live Marketplace i PlayStation Store, no bomba.
Zawsze lubiłem troszkę zmodować sobie grę, ile się nieraz nad tym namęczyłem, a tu proszę tylko zapłacę i dostane moda:-)

Pewnie usłyszymy rozmowy typu:
Konsolowiec: Też zmodowałam sobie Unreal Tournament 3.
PCtowiec: W jaki sposób?
Konsolowiec: Kupiłem sobie moda w PlayStation Store (ewentualnie Xbox Live Marketplace)
LOL

05.06.2007 17:02
2
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Gdzie wyczytałeś że za to trzeba będzie płacić ?

05.06.2007 17:20
Piotr44
3
odpowiedz
Piotr44
209
Generał

Nawet jak nie będzie trzeba płacić, to cały urok w tworzeniu modów, dopasowaniu gry do własnych widzimisie, a ci po prostu "...firma postara się przekonać niektóre z tych osób do tego, aby zainteresowali się również wspieraniem swymi działaniami konsolowych wersji UT 3...", a to da najwyżej płatne, lub darmowe dodatki do ściągnięcia, a nie możliwość modowania gry:-(

05.06.2007 17:23
Koktajl Mrozacy Mozg
4
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

ciekawe

05.06.2007 17:24
5
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

No, modowania gry na własną rękę raczej nie będzie. To by było nie do opanowania w zamkniętym środowisku jakim jest XBL czy PSN

05.06.2007 17:39
Piotr44
6
odpowiedz
Piotr44
209
Generał

albz74---> Tak generalnie to tego właśnie się czepiłem, spędziłem mnóstwo czasu nad modowaniem Rome TW i naprawdę dostarczało mi to mnóstwo frajdy. Siła wielu gier jak choćby Oblivion na PC jest ich modowalność. To jest powód dla którego gry na PC żyją latami, a na konsolach po przejściu lądują w śmietniku.
Powiem szczerze bardzo wiele PCtowych gier np. wspomniany Rome w wersji "out of the box" jest taka sobie, dopiero możliwość modowania ich, zapewnia im wieloletnie życie i setki godzin zabawy. Modowanie gier konsolowych jest dość trudne, a dla przeciętnego użytkownika niemożliwe i nie zanosi się aby to się szybko zmieniło. To jeden z powodów dla których zupełnie nie ciągnie mnie do gier konsolowych, ale monitoruję sytuację i kiedyś może to się zmieni:-)

05.06.2007 17:45
7
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Piotr44 - modowanie gier na konsole to toalna abstrakcja , trochę modowano poprzednie UT, ale poza tym nic. I raczej niewiele się zmieni- firmy zazdrośnie strzegą swojego kodu, devkity konsolowe kosztują 30k $ za sztukę (pardon, do Wii kosztuje tylko 1200$ no ale umówmy się, rozmawiamy o konsolach a nie zabawkach :P ) .
Pod linuchem na PS3 będą na pewno coś grzebali ale zapewne nigdy przenigdy nie dokopią się do oryginalnego kodu.

05.06.2007 18:06
Piotr44
8
odpowiedz
Piotr44
209
Generał

Pozostaje mieć nadzieje że coś się ruszy w tej sprawie, bo naprawdę mody potrafią czynić cuda i naprawdę szkoda że jak na razie nie ma możliwości modowania konsolowych gier.
Gracze bardzo wiele by na tym zyskali, problem niestety jest taki że producenci gier mogliby troszkę stracić, wiadomo jak ktoś siedzi rok nad jedną modowalną grą taką jak przykładowo Operation Flashpoint, to nie generuje wielkiego zysku, lepiej niech kupi w tym czasie 10 gier przejdzie je i wyrzuci.

Wiadomość Konsolowe edycje Unreal Tournament 3 z pełnym wsparciem ze strony modderów?