Gra Need for Speed: ProStreet oficjalnie zapowiedziana!
Widze że pokazują ciągle te same obraski :] A szansa żę NFS powtórzy sukces SIMS-ów..są marne :]
NFS to za dużo komercji za mało uciechy dla graczy - ten tytuł umiera ..coraz szybciej :/
jest jest jest wyjdzie na Wii a tak przy okazji na ds i psp nie będzie sie tak nazywało tylko jeszcze z jakimś podtytułem bo na konsole przenośne treba pamiętać!
hmm... w sumie nawet fajnie to wygląda.
Ten filmik to render jak nic, nie wierzez ze NFS będzie tak wyglądac.
I cieszę się przynajmniej po wyjściu NFS`a wszyscy zapomną marną produkcję nowego Colina Drift
uuuuuu ładnie wygląda <szczęka opada>
render!? hahaha <płacze ze śmiechu>
w każdym bądź razie, grafika jest i tak słaba jak na 'render'
ale klimacik fajny ;]
Łał, bedzie mozna na kazde kolo zamontowac inna felge!!!! ...tylko po co?!
A tak powaznie, mnie sie to podoba, napewno zagram.
btw. co do tego screena --> chyba tlo wzieli z ingame'a, popatrzcie na kanciaste swiatla startowe. Ale auto wstawione z rendera.
żeby nie powtórzylo sie to co z carbonem czyli gra na 5 minut bo mi sie carbon znudził w 5 minut ale most wanted dalej żądzi
Myślę, ze EA odrobiło lekcje i gra będzie na dobrym poziomie. Co prawda zawsze znajdzie się ktoś, kto pojedzie po niej, ale tak już jest niestety... Jestem fanem serii i na pewno zagram, a ile razy, to się okaże w listopadzie :)
Carbon graficznie był słaby i do tego potwornie nudny. ProStreet graficznie zapowiada się lepiej, ale ciągle słabo (samochody wyglądają gorzej niż te z TDU i znacznie gorzej od tych nowego Colina). Pozostaje liczyć, że chociaż pod względem grywalności przewyższy swojego poprzednika.
Tak czy inaczej TDU może być spokojny o swoją pozycję.
Nie tyle samochody, co otoczenie. Choćby tu:
https://www.gry-online.pl/galeria/html/wiadomosci/bigphotos/690070656.jpg
A jeśli moc kompa ma iść na takie pierdółki jak tu:
https://www.gry-online.pl/galeria/html/wiadomosci/bigphotos/690070140.jpg
to ja już teraz podziękuję, bo pewnie gra znowu będzie miała stosunkowo wysokie wymagania (dla wszystkiego max) a ludzie będą zastanawiali się na co te wszystkie stracone fpsy poszły ;)
OMG, po co ten badziewny tuning? Znając życie znów jadąc w Fiacie Punto będę mógł prześcignąć Forda GT, jeśli tylko odpowiednio je podrasuję. Ech...
Amadeusz ----> Wsadzasz do Punto silnik od Bugatti Veron i nie ma mocnych:P
Stranger ----> O otoczeniu nawet nie wspominałem, bo to u EA standard.... Tradycyjnie będziemy mieli wszystko pokryte teksturami super low res nawet przy ustawieniu na max wszystkiego.
Zresztą to samo jest w seriach sportowych EA. Do grafiki się kompletnie nie przykładają. Żeby jeszcze inne elementy trzymały poziom to można by przymknąć oko na niedoróbki graficzne, ale niestety resztą zazwyczaj wypada równie słabo.
ja tam czekam na nowego NFS'a będzie naprawdę lepszy od MW i na pewno Carbona, już tyle czasu przed premierą sie mówi dobrze o tej grze, a nigdy sie na niej nie zawiodłem
mi tam Carbon się podobał, ale zgodzę sie z większością że NFS MW był lepszy
NFSV fan - Tak, i na pierwszym zakręcie przy 220 km/h lądujesz na drzewie. Silnik to nie wszystko. A aerodynamika? Ciężar? Rozstaw osi? Szerokość opon? itd.
Szerokość opon?
Gdzies kiedys czytalem ze pierwszy Mercedes, ktory osiagnal 300km/h mial opony szerokosci 155 na profilu 80. Auto z lat 50tych chyba.
Jeszcze odnośnie grafiki. W ProStreet na jeden samochód ma przypadać 21 000 wielokątów [IGN]. Niestety na nieszczęście twórców tę "oszczędność" widać na screenach. "Pudełkowate" samochody z nałożoną jedną tekturą na całą karoserię. Całość sprytnie maskowana przez dodanie efektu odbicia światła przez lakier.
Ale skoro sam producent podał tą informacje to znaczy, że EA uważa te nowe modele za osiągnięcie. Autorzy PGR 3 na wieść o tej zatrważającej liczbie polygonów w ProStreet na pewno już trzęsą portkami:D
Obiekty sa z gry, jedynie calosc jest renderowana - jaki jest sens tworzenia nowych obiektow pod czolowki (nawet subdivide) skoro i tak dobrze wyglada (z pewnoscia lepiej niz ingame) a "cwaniaki" daja sie robic na ten "polygonal look" i utwierdzaja sie w przekonaniu ze to zrzuty z engine.
Serię Need for Speed zastąpiła - moim zdaniem - seria Project Gotham Racing. Tam nie dość, że grafika jest ładna (samochody w trzeciej części, wyglądają fenomenalnie), nie ma modnego ostatnio (mocno przereklamowanego) tuningu, to na dodatek model jazdy jest idealny skrzyżowaniem symulatora z arcade.
Jeśli idzie o TDU, widziałem demo i przyznać muszę, że gra także ma coś w sobie. Mi jednak PGR3 bardziej przypadł do gustu, co za tym idzie, sukcesu Project Gotham Racing 4 jestem pewny w stu procentach.
Użytkownikom PC polecam ściągnięcie któregoś z emulatorów Dreamcasta, obrazu płyty gry Metropolis Street Racing (namawiam do złych rzeczy - wiem) i zapoznanie się z tym tytułem (wcześniejsza gra autorów PGR'a). Jestem pewny, że większość - rozsądnych - graczy będzie się przy niej bawić lepiej niż przy jakimkolwiek nowym Need for Speed.
To tyle mojego zdania.
niektórzy mają rację. Żeby nie było tak jak z Carbonem. Grafika super, ale reszta straszna jak diabli.Coś mi się wydaje, że NfS-y wracają do tego stylu z NfS: Most Wanted
Tyle, że grafika w Carbonie była słaba...
Odnośnie PGR3 to imho jak do tej pory gra ze zdecydowanie najładniej wykonanymi samochodami jaka dotąd się ukazała na jakąkolwiek platformę. Podejrzewam, że ładniejsze auta ujrzymy najwcześniej w PGR4 po nic nie zapowiada, aby inni producenci zamierzali się chociaż zbliżyć do poziomu Bizzare w tym względzie.
Swoją drogą na PC to dobija. Przez ostatnie lata jest totalny graficzny zastój. Ciągle słabe tekstury i proste geometrycznie modele. Jedyne co usiłuje się robić to maskować tą graficzną biedę różnymi efektami głównie z wykorzystaniem shaderów. Ale ile tak można?!
Jaki to jest postęp jeżeli w CMR 3 samochody mają 13 000 polygonów, a w wydanym 4 lata później NFS PS - 21 000? Przez ten czas karty graficzne zdążyły przyspieszyć 8 krotnie co zatem stoi na przeszkodzie aby grafika była lepsza?
Co za problem zoptymalizować grę pod GF 8800GTX i Radeona X2900XT, a co najwyżej posiadacze słabszego sprzętu obniżą rozdzielczość albo ilość szczegółów.
Skoro i tak w najładniejsze gry na max detalach można grać praktycznie tylko na najszybszych kartach to dlaczego nie zoptymalizować gry tak aby wykorzystywała 100% możliwości najnowszego Ge-Force-a czy Radeona? Chodziłoby znacznie szybciej wyglądało znacznie ładniej, problem w tym, że producenci przejawiają wyraźną niechęć do bardziej intensywnej pracy....
extra, nie mogę się doczekać, według mnie i wymagania nie będą takie duże
Carbon to jedna z najgorszych samochodówek w jakie grałem. Ładna grafika i tyle. Krótka a poza tym nic nowego w stosunku do poprzedników. ProStrret będzie na pewno o niebo leszy. Choćby ze względu na porę dnia. Nie lubię zbytnio jazdy w nocy. W dzień lepiej dostrzega się detale przez co gra staje się bardziej realistyczna. Co do wymagań to moim zdaniem nie będą zbyt duże . Seria NfS nigdy nie mała wielkich wymagań. Na Pro Street sądzę że wystarczy procesor 2.0 GHz, 1 GB RAM i karta graficzna 128 MB. Jeśli nie to już zbieram na podrasowanie kompa:-)
fajna gierka tylko wymagania pewnie duże
miejmy nadzieje że wymagania takie jak w carbonie