Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - pierwsze wysokiej jakości screenshoty
To będzie pierwszy SC w którego nie zagram ze względu na wymagania sprzętowe czyli only vista, only dx10 :) A obrazki takie sobie, nie podoba mi się kierunek w jakim idzie seria, jedynka to była rasowa skradanka.
Skąd wiadomo że tylko pod Windows Vista™ i DirectX 10.0? Są już znane wymagania?
No na razie nie wiadomo ale założę się o skrzynkę wódki że tak będzie. Wczoraj wyciekło Halo 2 które tak właśnie ma jak napisałem. A Double Agent wymagał SM3 więc różnie może być.
a ja się nie przejmuje bo odpalę sobie Splintera na moim Xboxie :D
Mam podobne zdanie co CHESTER80. To była skradanka, nie ma zielonych lampek to nie ma Sama.
Comming Holidays 2007. Kolejny powód żeby czekać na wakacje :)))
Chester80---> I tak bys sobie nie pogral bo z tego co wiem gra jest Exclusivem na Xboxa 360 :)
rYś! --> To dlaczego w trailerze jest napisane Holidays 2007 on XBox360 and PC? :)
Chester---> zwracam honor :). Nie mniej jednak nie ma co gdybac, że gra bedzie tylko pod win vista i DX10, bo to wróżenie z fusów. Xbox 360 obsługuje DX9, wiec wersja na PCta też powinna
Patrząc na ten filmik, to gra bardziej będzie przypominać Assasin's Creed niż SC Double Agent.Ale skoro Assasin's Creed zapowiada się bardzo dobrze...to nowy SC też.
"Patrząc na ten filmik, to gra bardziej będzie przypominać Assasin's Creed niż SC Double Agent.Ale skoro Assasin's Creed zapowiada się bardzo dobrze...to nowy SC też." ====> jeśli się weźmie pod uwagę to, że i Assassin's Creed i Splinter Cell: ConViction jest robiony przez to samo studio (UbiSoft Montreal) to nic dziwnego :) W najnowszym CD-Action jest wywiad z twórcami SC: ConViction i sami przyznają, że w niektórych sprawach kontaktują się z ludźmi, którzy robią Assasssin's Creed.
Jak twierdzą - zamiast cienia elementem skrywającym będzie naturalnie zachowujący się tłum. Tłum ma też odbywać dużą rolę w Assassin's Creed, ale jak twierdzą twórcy SC: ConViction - w ich grze będzie on miał duże znaczenie dla rozgrywki, natomiast w Assassin's Creed tłum będzie raczej przyjemnym dodatkiem, a na pewno nie będzie miał takiego znaczenia jak w SC: ConViction. Czy tak będzie naprawdę nie wiem i przekonamy się dopiero wtedy, gdy obie gry ujrzą światło dzienne. Niemniej jednak fajnie, że twórcy coraz częściej "sięgają" po tłum opracowują coraz większe interakcje pomiędzy nim a bohaterem gry (SC: ConViction, Assassin's Creed, GTA IV) - dzięki temu takie gry są bardziej wiarygodne.
A co do samego SC: ConViction to dobrze, że tylko jedno studio robi tę grę a nie jak było to w przypadku SC: Double Agent - cztery studia. Choć twórcy SC: ConViction sami twierdzą, że SC: Double Agent był pewnego rodzaju eksperymentem.
I dobrze, że jest to Ubisoft Montreal bo według mnie jest to najlepsze studio UbiSoftu i on chyba najbardziej "czują" całą serię :)
Teraz już wiem o co chodzi z tymi "wspomnieniami" czy "genetycznymi urojeniami" czy czymś tam w Assassin's Creed! Biorąc pod uwagę to, co napisałem wyżej - działania Altaira z Assassin's Creed będą wspomnieniami Sama Fishera ze Splinter Cell: ConViction!!!!!! :)
Twórcy Assassin's Creed mówią, że ta gra będzie miała trzy części. Dwie już niedługo będą: Assassin's Creed i Scplinter Cell: ConViction. Tylko gdzie i kiedy będzie się rozgrywała akcja pozostałej części????? ;)
PS. Jakby co, to to jest żarcik... ;)
CHESTER80 -> to, że Halo 2 będzie wymagał Visty i DX 10 było wiadomo od dłuższego czasu :-)
Mam nadzieję, że Ubi nie popełni tego samego błędu.
A ja myślę, że Splinter Cell: ConViction będzie działał zarówno na Windows XP i DirectX 9.0c, jak i na Viście i DirectX 10. W każdym razie Vista nie będzie niezbędna, aby pograć w tę grę.
Nawet Crysis nie wymaga tylko Visty. Na razie nie ma gier, które działałyby tylko na Viście i DirectX 10 i w 2007 r. takie gry się nie pojawią.
Halo 2 nie liczę bo to jest tylko i wyłącznie prymitywna zagrywka Microsoftu, a nie wymóg, który narzuca ta gra sama w sobie.
Tribunal --> Shadowrun też chyba tylko na Viste. Fakt - brzydka zagrywka MS ale takowych będzie z czasem coraz więcej (Alan Wake), więc trzeba się z tą myślą oswoić ;).
Pilav ====> masz rację z tym Alan Wake, ale ta gra pojawi się dopiero w 2008 r., a ja pisałem o tym roku. Jednak w przypadku Alan Wake (choć też pojawi się na Xbox360=Directx 9.0c, a wersja PC ma chodzić podobno tylko pod DirectX 10) można to zrozumieć o tyle, że ta gra będzie zupełnie nowa, zrobiona od podstaw i dla PC i dla Xbox360, czyli tzw. next-gena. Natomiast Halo 2 było robione na konsolę Microsoftu poprzedniej generacji, a zkolei wersja PC tej gry jest robiona wyłącznie na "next-genowego" Windowsa i DirectX - to jest niepoważne!
Co do Shadowrun - rzeczywiście, wyleciało mi z głowy :) Ale to pewnie przez to, że Shadowrun według mnie nie będzie takim hitem jak swego czasu Halo 2 na Xbox. Jednak jedna (bez Halo 2 PC) jaskółka wiosny nie czyni ;)
I oczywiście liczę się z tym jak najbardziej, że Microsoft będzie miał takie zagrywki. Choć jednak za jakiś czas nie będzie tego już można nazywać "zagrywkami" bo za ok. dwa lata zaczną się pojawiać gry na PC, które będą chodziły tylko na Viście i DirectX 10, a będzie to spowodowane technologią zastosowaną w danej grze, a nie widzimisę producenta i wydawcy.
marcing805<---- po co nam 2razy AC (assasin) Splinter to splinter a śmieszne jest to
że w jednym budynku robią obie gry.....czyżby kolesie od SC ściągali ...mam nadzieję że nie choć wiadomo że i tak ryzykują robiąc innego sama!!
Co do Shadowrun: podobno MS wypuszcza developerów tej pozycji na wolność po tym jak skończyli robić grę. Ciekawe co to oznacza dla samej gry ....
standard dla gier od ubi - wymiana karty graf na ta z obsluga ps40 i dx10 - tak samo jak w double agent do tej pory nie gralem to i w to nie zagram - kompa dla gry nie bede zmienial
ładne :)
A mi się podoba to, że autorzy próbują troche zmienić grę. Jak dla mnie to ze wszystkich części to jedynie jedynka była naprawdę innowacyjna. Kolejne powielały ten sam schemat i były właściwie czymś w rodzaju mission-packa. Jedynie w SC4 nie grałem bo już nawet nie miałem chęci.
A na SC5 byc może się skusze.
świetne screeny, miodzik
szkoda tylko ze screeny nie obrazują w pełni tego co zobaczymy w grze