Supreme Commander bez obsługi DirectX 10
Po prostu okazuje sie ze "wielkie" maszyny pod dx10 jednak sa malutkie :) ? Problem i sprzetowy i co za tym idzie programowy.Poczekamy jeszcze....:)
Pshemeck
To nie do konca tak jest. Nie ma "cudownych" algorytmow do optymalizacji kodu i wydajnosci programu. Supreme Commander slicznie wyglada na starszej generacji biblotek i potrafi zatkac najszybsza maszyne przy naprawde wielkich bitwach. Gdyby do tego doszly efekty DX 10, typu ladniejsze swiatelka czy motion blur - Gas Powered Games strzeliłoby sobie samobója robiac update gry, ktory czyni ja zupelnie niegrywalna.
DX10 miał być podobno po prostu szybszy (jeżeli by nie stosować dodatkowych efektów), ale może to była po prostu bajeczka promocyjna.
Cóż, te trzy osoby, które kupiły Vistę do grania, będą jednak musiały się pogodzić z tą smutną wiadomością.
Bardzo ciekawe...
Nie wiem przypadkiem, czy tworcy gry nie byli zobligowani do implementacji obslugi dx10 w SupComie ze wzgledu na haslo, pod ktorym sprzedawano gre (Games For Windows). Tak twierdzi Relic ze swoim Company of Heroes - nowy patch 1.7 ma dodawac wylacznie obsluge dx10 wlasnie ze wzgledu na haselko na pudelku.
_Luke_ ---> To chyba nie ma nic do rzeczy. W Age of Empires III o implementacji DX10 nikt nie mówi.
Zeby nie bylo, ze sciemniam:
http://www.gamereplays.org/community/index.php?s=&showtopic=236544&view=findpost&p=2867388
"_Luke_ ---> To chyba nie ma nic do rzeczy. W Age of Empires III o implementacji DX10 nikt nie mówi." ====> podobnie z Tomb Raider: Anniversary.
Po prostu Relic jest solidnieszą firmą niż GPG :)
Akurat Luke dał dowód, że Relic robi nakładkę, gdyż ma tak nakazane. Chodziło mi o to, że nie wszystkie gry wchodzące w skład rodziny Games for Windows muszą mieć takie łaty.
nakladki nie bedzie tylko nowe campanie w oposing front w oprawie dx10
szkoda, mialem nadzieje na poprawde fps (pal licho nowe efekty). zbieram wiec dalej na 4jajowca (a moze juz 8?)..
jura80 --> mozesz juz odwolac co wypisywales, patch 1.7 dx10 do CoHa wlasnie sie pojawil