Rockstar nie ma żadnych planów związanych z grą Grand Theft Auto: San Andreas Stories
Dysk UMD, to 1,8 GB, a SA zajmowała chyba... 9 GB. Raczej się by nie zmieściło, chyba że zrobią Lost Santos Stories ;-)
A powiedzcie, co za problem upchać grę na 2XUMD? Może to nie byłoby zbyt wygodne, ale na pewno tańsze w produkcji niż, dajmy na to, combo UMD plus bundlowany MemoryStick z plikami gry.
I co? jak chce przejechac z punktu a na poczatku, do pkt. b to w polowie drogi wyskakuje info: Wloz dysk no. 2 - i tak w kolko zonglerka plytami?
Gdyby sony wprowadzilo skutecznego drma do psp, to mogliby wydac skompresowany obraz iso (choc tutaj pojawia sie problem w takiej postaci, ze nie kazdy dysponuje karta 2gb+)
DLa przykladu:
Po wycieciu dummy files i skompresowaniu cso gta lcs wazy 500MB (czysty obraz 1,2gb)
Z vcs jest podobnie, z 1,7gb robi sie nieco ponad 700MB.
powodem raczej jest relatywnie słaba sprzedaż vice city stories a nie problem z miejscem na umd...