Losowe mapy w Team Fortress 2
To już było w CS:S. Moim zdaniem Bardzo fajna żecz. Sprawia, że każda rozgrywka może wyglądać inaczej.
było w css? A w jaki kurde sposób, he? Od czasu do czasu długa na dust2 była niedostępna?
@MaZZeo
było w CSS i jest nadal. Losowe zmiany dostępności części mapy są na mapie cs_havana
I dlatego havana ssie. :)
Nietrafiony pomysł według mnie.
Martin Valdez --> Jest to jedyna taka mapa spośród podstawowych w CSS, w dodatku nikt na tej mapie nie gra na poważnie ;p
Spędzam przed CSSem parę godzin dziennie i mimo, że CT ma na tej mapie przechlapane to właśnie wybieram tą drużynę, bo jest ciekawie atakować przy różnych wariantach mapy. Oczywiście szlag może trafić jeśli kilka rund z rzędu dostaje się najmniej korzystny układ mapy:P Ja tam lubię havanę.
Jedna mapa ale ważne, że jest i rozwiązanie z TF2 nie będzie żadną innowacją jeśli chodzi o pomysł. Natomiast będzie innowacją zastosowanie tego rozwiązania na wszystkich mapach.