Pierwsze obrazki z gry Virtua Fighter 5 w wersji na konsolę Xbox 360
Są jakieś różnice? grafika, gameplay?
a tak BTW. to nie przepadam za virtua fighter ;]
nie chcialo mi sie zbytnio szukac porownan na tych samych arenach, znalazlem jedno:
PS3 - http://images.gry-online.pl/galeria%5Cgaleria_duze%5C659430859.jpg
360 - https://www.gry-online.pl/galeria/html/wiadomosci/bigphotos/1287047593.jpg
mons- mówi się, że wersja X360 ma mieć online.
Spodziewam się że to będzie taka VF5 Evo- poprawki zgłoszonych przez ludzi błędów, zbalansowanie postaci etc.
ps3 zdaje się ma ostrzejsze tekstury
albz74 a ja słyszałem że na 360 nie będzie jednak on-line, ponieważ twórcy obawiają się że gra przez to dużo straci. VF jest najbardziej techniczną bijatyką, a lagi w grze on-line rzeczywiście mogły by odbierac przyjemnośc z gry. Podobno właśnie dlatego VF5 na ps3 nie posiadało tego trybu. Aczkolwiek wolałbym aby był on-line.
Co do grafiki to grałem w VF5 u kolegi jest to najlepiej wykonana bijatyka pod względem graficznym.
Myślę że twórcy poprawią, niektóre błędy które zostały wykryte przez graczy w wersji na ps3
zekke -- w tak technicznych bijatykach nawet najdrobniejszy lag tudzież spadek animacji może dużo znaczyc. Są graczy którzy liczą przecież klatki animacji w wykonywanych ciosach, a zerowe lagi nie są możliwe
Playstation_fan - wyczytałem to w sekcji 'ploteczki' parę tygodni temu. Twórcy serii zarzekali się że nigdy nie zrobią bijatyki online ze względu na lagi etc.
mons- no właśnie, wczoraj sprawdzałem VT3 na PS3/X360 w domu i stwierdzam to samo; to nie PS3 ma u mnie 'wyprane' i nieostre tekstury tylko X360. Jestem na 100000 % pewny ze to kwestia kabla i wejścia sygnału; component daje lepszy obraz niż VGA (tak mam teraz podłączone X360) - nie ma absolutnie co sugerować się screenami z netu.
Lagi to bzdura, lacza po kilka mb przestaly juz byc luksusem nawet w PL a oni mowia o lagach _uniemozliwajacych granie_ w mordobiciu? Przeciez to nie warhawk czy inny battlefield. Poza tym nie kazdy liczy klatki w danym kombosie czy uderzeniu, no ale przez to nie bedzie mozna pograc nawet for fun.
zekke- gdzie jak gdzie ale w mordobiciu lagi powinny być zerowe żeby się dało normalnie grać. W shooterach 30-50 ms ujdzie w tłoku, w mordobiciu to jest różnica pomiędzy oklepaniem przeciwnikowi michy a zebraniem batów.
maciek_ssi - no shit sherlock
albz - czy to jest powod aby nie robic mp w ogole? przeciez starsze mortale mialy juz mp zdaje sie. oczywiscie mortale nie sa tak techniczna seria ale jak mowie - pro i tak beda grac turnieje offline a zwyklym zjadaczom chleba takie multi w zupelnosci by wystarczylo i nikt nie plakalby nad tym ze czasami utnie mu 1-2 klatki, w co i tak watpie. Zreszta afaik azja ma przeciez bardzo dobre lacza. Kazda konsola ma taki sam performance, nie potrzeba jakis mocnych dedykowanych serwerow bo w grze nie ma 64 graczy na raz tylko _dwoch_ - czy wiec desynchro byloby tak straszne? Brak multi w VF5 na PS3 to zenada, ale to jeszcze nic - gorzej jak mp bedzie na 360 :P
zekke - zrobić się da, to twórcy serii się zarzekali że VF online to by już nie było VF.
No, ale jeżeli MP się pojawi na X360 to na nowo zacznę wierzyć w laptopy Ferrari itp.
Na PS3 wygląda trochę jakby ostrzejsze tekstury, i lepszy kolorki, ale te screeny nic nie pokazują ;-)
Ładnie :)