Halo 2 dla Windows Vista ozłocone
Lepiej by zrobili przygotowując konwersję HALO 3. Nawet w pół roku po premierze na X360.
Fajek -> E tam nędzna, z jednej strony całej gry od nowa nikt normalny by nie robił :) Wiadomo że wygląda tak jak na pierwszym Xboxie + jakieś kosmetyczne poprawki ale cudów nie należy oczekiwać. W każdym bądź razie ja tam grałem na 360 i GoW to to na pewno nie jest ale aż tak bardzo w czasie gry nie zwracałem uwagi na takie pierdoły jak grafika :)
GunarDAN -> Halo 3? Zapomnij przez najbliższe 3 lata... może jak M$ będzie wydawał następce Visty to wtedy ;)
no coz moze za 1-2 lata kupie i pogram. narazie tylko dla tej gry nie mam zamiaru instalowac visty.
Ta gra to kpina! Grafika lipna zupełnie i wymaga DX10 do działania! Nawet bym tego kijem nie dotknął mając taką GF8800 - poziom graficzny tej produkcji by mnie odrzucił. I tak ma wyglądać pierwsza gra na DX10? Phi, totalna kompromitacja dla M$...
czego oni się tak złoszczą
Szczerze wątpię, że ktoś na to czeka. Chociaż pewnie znajdzie się kilka wyjątków.
..jest szansa, ze nie bedzie skakac ;)
bone_man ja kupię tę grę ....
Triber ...... bo nie patrzę na grafę tylko na grywalność.
Bo jak bym patrzył na gry po tym jak grałem Far cRy w 2004 to bym dysk miał pusty!
Nie przesadzajmy z tą grafiką, gorzej być mogło. Ja bym się martwił postanowieniami M$ w sprawie odpalenia gry tylko i wyłącznie na Vistę. Troszkę to podłe ze strony M$ ale już zdążyłem się przyzwyczaić.
Troszkę to podłe ze strony M$ ale już zdążyłem się przyzwyczaić.
ROTFL. Po co mieliby korzystać z szybszych bibliotek skoro mają wolniejsze? ROTFL. Idealny tok rozumowania połowy juniorów.
Primo: za późno tę grę wydają.
Secundo: Nie widzę powodu, dla którego H2 miałoby wykorzystywać DirectX10, przynajmniej ludzie z M$ mogliby przyznać się do tego, że po prostu przestają wspierać systemy inne, niż Vista.
Tercio: kto chciał ukończyć grę, już dawno zrobił to na X'a.
Quatro: czemu niema rywalizacji między platformami? Teraz to już nikt nie kupi.
Co do tego, że "to nie fabuła stanowiła o sile Halo, ale jej znakomita grywalność." mógłbym polemizować. Powiedziałbym, że to i fabuła i grywalność przyczyniły się do takiego sukcesu serii Halo.
Grę warto ukończyć, tylko szkoda, że tak wielu się do niej zrazi po tym, co prezentują screeny.
to te szybsze biblioteki co powoduja zmniejszanie fps hehehehe. Idealny tok rozumowania geniuszy.
grafika to, grafika tamto...ciekawe dlaczego tyle ludzi ciągle gra w Diabolo 1 i 2, Herosów 3?
to co panowie, Half-Life to gra gówniana? wychodziła w tym samym czasie co Halo2
od nowych gier wymagam tylko, żeby chodziły w wysokiej rozdziałce, bo na 19 calowym monitorze nie mam ochoty oglądać pikseli na kursorze myszy (np. przy strategiach)
powiem szczerze, że poprzednia część wzbudziła u mnie mieszane uczucia. bieganie po stacji kosmicznej i strzelanie do przerośniętych kurczaków, to nie to co spodziewałem się po hicie z konsoli. później było już lepiej, ale jakoś nie miałem ochoty tej gry kończyć. pewnie znalazłem sobie coś ciekawszego
jedno przynajmniej jest pewne. jak na razie wszystkie konwersje z konsol Microsoftu są najwyższej jakości, że wymienię chociażby Fable czy Jade Empire. Nie dostajemy robionych naprędce ochłapów, jakimi raczą nas np. panowie z Capcomu, albo KONAMI (konwersja PESa na PC, woła o pomste do nieba! kogoś powinni powiesić... ;)) Od MS dostajemy dobre gry, ze zoptymalizowanym kodem, z dopasowanym sterowaniem i i grafiką, choć jakość kosztuje niestety :/
bedzie pewnie patch dla XP,bo jesli gry ktore smigaja tylko na xp a na 98 juz nie,maja łaty to z tym nie bedzie raczej problemow :D
Jako że nie patrzę na grafikę, tylko na grywalność to coś czuje że trzeba się będzie doposażyć w Vistę. Co do patchy na XP to raczej w to wątpię (pewnie na XP instalator nawet nie ruszy).
Szczerze wątpię, że ta gra może odnieść sukces. Quake Wars coraz bliżej, a on visty nie wymaga i ładniej wygląda.
Lutz ==> Długo jeszcze będziesz udawać idiotę?
Które biblioteki powodują zmniejszanie FPS? Które biblioteki są obecnie wykorzystywane?
Odpowiedz mi na to pytanie. I uzasadnij swoją odpowiedź jak możesz i chcesz pokazać, że coś jednak wiesz.
legrooch -> spoko, teraz taka moda na marudzenie. juz nawet nie czytam postow, w ktorych brak uzasadnienia. szkoda, ze na golu nie mozna ustawic KFa.
Zgadzam sie z pawcykiem , na kiego nam konwersja gry z 2005 roku , do tego probuja na tym zarobic. Rozni sie ta 2 chociaz czyms od Halo 1 ?
Z grafiką to pojechali, ale i tak pewnie sie sprzeda. Ale wydawanie tej gry tak wygladajacej tylko na Vista + dx10, z pominieciem Xp to jakas porazka. Nowy sytem=wiecej pieniedzy :)
troche lipa bo wydali gre tylko na viste a vista jest malo popularnym systemem - myslalem ze szybciej sie upowszechni ale jednak xp jest dosc dobry jak na razie wiec vista dla halo 2 jest raczej nieoplacalna jak na razie takie moje zdanie
wiec zastanawia mnie to, jak szybko wydadza patcha na xp (pewnie jakiegos nieoficjalnyego mozemy sie spodziewac :D)
zreszta co tu sie zastanawiac piraci sobie poradza z brakiem obslugi xp :D
Przecież to jakaś WIELKA porażka - palcem gry nie tyknę, jeśli to wyglada tak jak na screenach.
Odwalili kichę, na dodatek działająca tylko na Viście, WTF Microsoft?!
Seria Halo to jakieś nieporozumienie i nie potrafię zrozumieć jak kiedyś gracze konsolowcy mogli uważać pierwszą część za jeden z najlepszych fpsów jakie powstało. Cała gra to strzelanie do śmiesznych, kolorowych stworków przy ładnej grafice. Podczas debiutu na pieca Halo zostało przyjęte gorzej niż siekanina Painkiller, a przecież to była konwersja jednej z najlepszych gier na konsole. Jakiś czas temu oglądałem relacje bodajże z targów E3 gdzie totalnie rozwalił mnie moment prezentacji nowej trzeciej części. Gdy podczas pokazu usłyszałem okrzyki euforii, ciekawiło mnie czy osoby, które tak się cieszyły miały okazje grać w jakiekolwiek inne fpsy, czy tylko ograniczyli swoją przygodę z tym gatunkiem gier do serii "strzelaniny do kolorowych ziomków z kosmosu" :))
Coś na temat DirectX 10 pod XP http://dobreprogramy.com/index.php?dz=15&n=6396
ttwizard podobnie jak ty nie wiem skąd się wziął taki entuzjazm jeśli chodzi o serię Halo. Nie jestem jakimś zapalonym graczem w FPS'y ale na tle tych, w które grałem do tej pory seria Halo prezentuje się zwyczajnie przeciętnie, przynajmniej dla mnie.
Ja grałem chyba w każdego FPP jaki wyszedł na PC, a i tak to Gears of War trzyma u mnie palmę pierszeństwa (chociaż to nie jest do końca FPP). Co z tego, że komuś się podoba właśnie Halo? Czym się różni od np. Dooma?
Cainoor -> Co z tego, że komuś się podoba właśnie Halo?
Jeśli te pytanie jest związane z moim postem to miałem zupełnie co innego myśli. Podobać się może, ale co w tej serii jest rewelacyjnego oprócz ładnej grafiki, że przed premierą pierwszej części czy następnych zawsze jest wielki boom na Halo ? Jeśli komuś się podoboa to w porządku tylko jak to możliwe, że zwykły shooter z dosyć śmiesznym klimatem(kolorowi kosmici) stał się legendą skoro na rynku istniało już parę lepszych lub podobnych shooterów(ale na platforme PC) takich jak np Half Life1.
a moze dlatego ze na xboxa nie bylo nic lepszego jesli chodzi o fps-y ?
ttwizard
A co było rewelacyjnego w Half-Life 1? Zmodyfikowany silnik Quake'a ? Eksperyment naukowy się nie powiódł i jako doktorek musieliśmy uciekać z tajnego laboratorium. Po prostu nikt, nigdy wcześniej, nic takiego nie wymyślił :)
"jak to możliwe, że zwykły shooter z dosyć śmiesznym klimatem(kolorowi kosmici) stał się legendą skoro na rynku istniało już parę lepszych lub podobnych shooterów(ale na platforme PC) takich jak np Half Life1"
- Wg Twojego toku myślenia, to skoro wyszła jedna legendarna gra w jakimś gatunku, to już nie może być innych? Otóż jest inaczej i własnie Halo jest tego świetnym przykładem. Gra dała po prostu tyle radości, że stała się produktem kultowym. Mnie to nie dziwi. By daleko nie szukać, to np. Doom 2 nie powinien być kultowy, bo przecież jest podobny do Doom...
A co było rewelacyjnego w Half-Life 1? Zmodyfikowany silnik Quake'a ? Eksperyment naukowy się nie powiódł i jako doktorek musieliśmy uciekać z tajnego laboratorium. Po prostu nikt, nigdy wcześniej, nic takiego nie wymyślił :
W tamtych czasach ze świecą można było szukać grę fps z takim klimatem i grywalnością.
- Wg Twojego toku myślenia, to skoro wyszła jedna legendarna gra w jakimś gatunku, to już nie może być innych?
Ja to napisałem ? Dlaczego niby nie może być innej gry legendarnej w tym samym gatunku ? Może być, ale musi się czymś wyróżniać nieprawdaż ? A Halo niczym się nie wyróżniał oprócz ładnej grafiki. Sama grafika nie wystarczy, bo jeśli weźmiemy pod uwagę tylko ten aspekt to w takim razie powinniśmy mieć wiele innych legendarnych tytułów, a jakoś nie przypominam sobie aby Unreal2 zapisał się czymś ciekawym w historii fpsów.
Mnie to nie dziwi. By daleko nie szukać, to np. Doom 2 nie powinien być kultowy, bo przecież jest podobny do Doom...
I z tym się zgadzam. Doom2 powinien być raczej dodatkiem do jedynki, a nie nową grą. No, ale cóż lepiej zbić kase nazywając produkt kontynuacją. Druga sprawa to brak konkurencji. Wtedy shooterów można było policzyć na palcach jednej ręki przez co automatycznie stał się wielkim hitem.
Seria Halo ma, wbrew pozorom, wiele podobieństw do Half-Life. Niby obie gry prezentują na pierwszy rzut oka banalną historię i ten sam, oklepany schemat "byle do przodu". Ale! Niewiele gier potrafi tą fabułę tak odpowiednio dawkować, a tym samym budować niepowtarzalny klimat. Oczywiście, Halo ma niewielką konkurencję wśród FPS'ów na konsolach, ale nie tylko z powodu małej liczby gier - po prostu nawet kiedy powstają, nie są w stanie zagrozić królowi. Tam wszystko wydaje się takie proste, ale zarazem rozbudowane. Niby to wszystko już gdzieś było, tylko że nigdzie nie sprawia to takiej radochy. Wszystko jest dopracowane, na swoim miejscu. I w ogóle co to za zarzut " Cała gra to strzelanie do śmiesznych, kolorowych stworków ?? Oczywiście w Half-Life kosmici byli bezkolorowi, w GTA strzelaliśmy tylko do białych aryjczyków, a seria Doom szczyci się tym, że nie ma tam ani jednego "kolorowego" :P Zielony to nie jest kolor, szary też, tak więc Xenomorph i większość kosmitów w grach nie zaliczamy do kategorii "stworków". Ehh... powoli dochodzę do wniosku, że aby poczuć klimat gry, jednak trzeba użyć mózgu.
"a moze dlatego ze na xboxa nie bylo nic lepszego jesli chodzi o fps-y ?"
futureman ---> Dokładnie tak :)
A co było rewelacyjnego w Half-Life 1? Zmodyfikowany silnik Quake'a ? Eksperyment naukowy się nie powiódł i jako doktorek musieliśmy uciekać z tajnego laboratorium. Po prostu nikt, nigdy wcześniej, nic takiego nie wymyślił :)
A wymyślił ktoś? Podaj mi tytuł gry, o podobnej fabule. Nie znajdziesz ani jednej, jestem pewien ze filmu o podobnej tematyce tez.
Halo, podobnie jak Half-Life 1 miało klimat i grywalność na najwyższych możliwych poziomach. I tym wygrywało i wygrywa nadal - a nie grafiką.
ttwizard
"W tamtych czasach ze świecą można było szukać grę fps z takim klimatem i grywalnością."
- Grałeś kiedykolwiek w Halo? Bo dla wielu ludzi ta gra ma zarówno klimat, jak i grywalność. Na najwyższym poziomie.
O tej grafice to już kompletnie przesadziłeś. Gra nie musi mieć najlepszej grafiki, by zasłużyć sobie na miano legendarnej.
Doom 2 stał się hitem, bo miał super jak na tamte czasy tryb multiplater. Dodatkowo świetnie rozwinął idee pierwowzoru. Nowe poziomy, bronie, potwory itp. Końcowy lewel ze smaczkiem w postaci głowy ... (zagadka;) rządził.
Jeśli dla Ciebie Halo to gra przeciętna - ok, ale dla milionów osób na tym świecie Halo to super produkcja, przy której się świetnie bawili.
MaZZeo
By daleko nie szukać. Grałeś kiedyś człowiekiem w Alien vs. Predator? :)
legrooch -> bądźmy szczerzy, decyzja dotycząca wydania Halo 2 na Vistę ma raczej podłoże marketingowe, i nie sądzę żeby to miało być związane z faktem że Directx 10 zapewni lepsze (teoretycznie) działanie tej gry. Ta gra pewnie mogłaby wykorzystywać directx9 przy jej obecnym zapóźnieniu i nikt nie zauważyłby różnicy. Jestem tego pewien.
Mikelus ==> Bądźmy szczerzy, W momencie publikacji następcy DX firmy nie powinny pracować na starym, wolnym klekocie, bo po co? Jest nowa technologia, trzeba wreszcie na nią przejść. To czy Halo będzie korzystać z nowinek DX10 czy nie to osobny temat.
Marketing? Zgadzam się. Ale rozumiem też odpsuzczenie starego DXa na rzecz nowej wersji.
Kwestia działania tylko pod Vistą jest dla mnie obojętna. Tylko osoby pokroju Yos_sariana płączą nie wiadomo na co. Albo masz za słaby sprzęt na udźwignięcie gry, albo jest Ci Vista obojętna. Innej drogi nie ma.
legrooch -> Mnie też nie obchodzi wyłączność na Vistę tylko stwierdzam fakt, że decyzja ta raczej nie miała wiele wspólnego z barierą technologiczną. Co do Visty - po prostu niektórzy nie chcą jej z rożnych powodów. Pomijając fakt, że nie widzę póki co sensu wydawać kasy na system, który z mojego punktu widzenia nie daje mi prawie żadnego skoku jakościowego w porównaniu do obecnego XP, to dochodzą do tego względy powiedziałbym ideologiczne ;) związane z DRM. Ale to już OT.
Widzisz Mikelus - jesteś póki co jedną z niewielu osób przeciwnych Viście, która zaczyna konkretnie pisać tu.
Jednak za przyśpieszenie pracy systemu, dużo przyjemniejszą pracę na nim oraz przyszłościowe rozwiązania chyba warto wydać te 350zł? :)
że decyzja ta raczej nie miała wiele wspólnego z barierą technologiczną.
Wiesz, zastanawiało mnie zawsze czemu Fiat nie produkuje części do Fiat 500?
Na tej samej zasadzie nie widzę powodu, dla których Microsoft pisząc własną grę miałby używać techniki, która była świeża ostatnio 6 miesięcy temu (premiera DX10).
heh ale tylko naiwniak ówiarzy ze jeśli gra odpali tylko na viscie to ze nie jest to chwyt marketingowy
No wg mnie to będą przekonywać, żeby kupić Vistę, kiedy już ci co mieli kupić nabyją Vistę, to pewnie pojawi się jakiś XP-Patch. :) I zarobią jeszcze lepiej, ale nie o to mi chodzi.
Halo 1 zmiażdżyło mnie klimatem i fabułą, niewiele gier mi się tak podobało. To było niczym dobry film S-F i dlatego w Halo 2 muszę zagrać. :)