God of War II w Europie bez trybu podwyższonej rozdzielczości
jak zmiana rozdzielczosci gry moze wplywac na objetosc gry:O
Conath - zapewne przygotowano specjalne tekstury do trybu 480p
Nawet jakby przygotowali ciut wyzsze textury to tak czy siak cos tu nie gra :-]
dzizas co za bzdura. przecież implementacja tego kawałka kodu to pewnie nie więcej niż kilkaset kilobajtów.
tekstury w podwyższonej rozdzielczości? szczerze wątpię - GOW nawet w wersji "SD" katuje pamięć konsolki do granic możliwości i o żadnych nowych teksturkach dla trybu 480p nie ma mowy.
imo chodzi po prostu o to (poza lenistwem programmerów i tradycyjnym robieniem europejczyków w jajo), że w trybie PAL obraz zawiera więcej linii (576) niż w NTSC (480) i tym samym jest bardziej obciążający systemu PS2, która ledwo wyrabia się w PALu w trybie interlace, o progressive nie mówiąc.
tylko dlaczego nie mogą tego napisać wprost?
kasperczak - bo nie wypada zeby dev od sony mowil ze konsola nie daje rady... ;) wlasnie to jest powodem, dlatego wiekszosc gier pal nie ma trybu progressive pomimo tego NTSC posiada. rozwiazanie jest proste - kupowac gry NTSC, tym bardziej ze sa tansze, i tym bardziej ze kazdy tv obslgujacy progressive i tak dobrze sobie radzi z NTSC