Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość God of War II w Europie bez trybu podwyższonej rozdzielczości

17.04.2007 10:15
1
zanonimizowany52907
182
Senator

jak zmiana rozdzielczosci gry moze wplywac na objetosc gry:O

17.04.2007 10:27
2
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Conath - zapewne przygotowano specjalne tekstury do trybu 480p

17.04.2007 10:42
3
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Nawet jakby przygotowali ciut wyzsze textury to tak czy siak cos tu nie gra :-]

17.04.2007 10:48
4
odpowiedz
zanonimizowany20
78
Generał

dzizas co za bzdura. przecież implementacja tego kawałka kodu to pewnie nie więcej niż kilkaset kilobajtów.

tekstury w podwyższonej rozdzielczości? szczerze wątpię - GOW nawet w wersji "SD" katuje pamięć konsolki do granic możliwości i o żadnych nowych teksturkach dla trybu 480p nie ma mowy.

imo chodzi po prostu o to (poza lenistwem programmerów i tradycyjnym robieniem europejczyków w jajo), że w trybie PAL obraz zawiera więcej linii (576) niż w NTSC (480) i tym samym jest bardziej obciążający systemu PS2, która ledwo wyrabia się w PALu w trybie interlace, o progressive nie mówiąc.

tylko dlaczego nie mogą tego napisać wprost?

17.04.2007 12:56
5
odpowiedz
Deadeye
39
Konsul

kasperczak - bo nie wypada zeby dev od sony mowil ze konsola nie daje rady... ;) wlasnie to jest powodem, dlatego wiekszosc gier pal nie ma trybu progressive pomimo tego NTSC posiada. rozwiazanie jest proste - kupowac gry NTSC, tym bardziej ze sa tansze, i tym bardziej ze kazdy tv obslgujacy progressive i tak dobrze sobie radzi z NTSC

17.04.2007 17:15
Devilyn
6
odpowiedz
Devilyn
211
Organised Chaos

No ku... :( Ale lipa, znowu bede patrzył jak na wyrzyganą jakość :(

Wiadomość God of War II w Europie bez trybu podwyższonej rozdzielczości