Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Gra CellFactor Revolution będzie dystrubowana za darmo

11.04.2007 09:06
eJay
😊
1
eJay
248
Quaritch

gameplay.pl

Hmmm nie dziwne. Czipset kosztowal tyle, ze tez chciałbym cos za darmo.

Ciekawe czy bedzie korzystac z uslug dwurdzeniowcow. Jesli tak - to dobrze:)

11.04.2007 09:38
2
odpowiedz
zanonimizowany4207
83
Legend

Nie ma się co dziwić, że to za darmo, wszak PhysX kariery chyba nie zrobił, pewnie chcą to potraktowac jak reklamę i zachętę do kupna.

11.04.2007 09:41
Sid67
😜
3
odpowiedz
Sid67
232
Generał

No PhysX robi furorę ;)
Na pewno każdego tak zdołują ograniczenia w tej grze, że migiem poleci po kartę.

11.04.2007 10:56
4
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Szkdoa ,ze te ograniczenia beda zrobione celowo aby tylko tego physx'a kupic :P . To co oferuje ta gierka pod wzgledem fizyki dwujajowiec by pociagnal bez zadyszki .

11.04.2007 11:00
😐
5
odpowiedz
zanonimizowany14682
49
Generał

Mr_Hyde---> po zobaczeniu filmiku z tej gry, nie był bym pewien czy np. C2D by to pociągnął bez problemu...

11.04.2007 11:03
eJay
6
odpowiedz
eJay
248
Quaritch

gameplay.pl

Mr_Hyde---->No wlasnie, o ile gra zostala pisana pod dwujajowce:) Inaczej znowu kazdy z rdzeni bedzie wykorzystywany w 50% jak w kazdej obecnie grze.

PhysX okazal sie klapa i trzeba to uczciwie przyznac. Juz niedlugo Intel i AMD wypuszcza nowe procki w technologii 45nm, pewnie z 4-6 rdzeniowe. Jak tylko tworcy pomysla o optymalizacji gier pod katem rdzeni, Physx pojdzie w odstawke.

11.04.2007 15:52
Arxel
😊
7
odpowiedz
Arxel
227
Kostka Rubika

taa... A później 10nm i 16 rdzeni. Karty graficzne z 4GB pamięci i 2GB szyną. 10 000 zunifikowanych shaderów. Pamięci 8GB w kości... A to i tak nic bo producenci ciągle nie będą optymalizować kodu gry i wciąż będzie to za mało ;]

11.04.2007 16:03
8
odpowiedz
mikmac
162
Senator

jesli juz to smiem twierdzic, ze znacznie lepiej z fizyka poradzi sobie GF8800 niz C2D, zreszta devsi cos kiedys o tym wspominali.

11.04.2007 19:44
9
odpowiedz
zanonimizowany52907
182
Senator

eJay- procesor przeznaczony do liczenia fizyki a procesor ogolnego zastosowania to 2 rozne sprawy:)

mikmac- byl juz nawet filmik prezentujacy jak jakis geforce raczi sobie z liczeniem fizyki- ale srednio to wygladalo:)

12.04.2007 08:48
eJay
10
odpowiedz
eJay
248
Quaritch

gameplay.pl

Conath--->Procesor zawsze odpowiedzialny jest za takie elementy jak fizyka (w kazdej grze). PhysX wydal procesor fizyczny, aby odciazyc procesor glowny. Mialo to spowodować niezły dopał, ale jak sie okazuje - narazie jest to zbędne, tym bardziej, ze juz teraz procesory sa lepsze od procka sprzed 2 lat + chipseta AGEI. Problemem jest tylko optymalizacja pod dodatkowe rdzenie, bo zadna gra z nich dzisiaj w 100% nie korzysta.

Wiadomość Gra CellFactor Revolution będzie dystrubowana za darmo