Pierwsze obrazki z gry Burnout 5
Wojduś - niepotrzebnie, to gra od EA i była zapowiedziana na X360 od początku.
Jarken - to się nazywa dawkowanie wrażeń :)
Wojduś tak na Xboxa360 tez gra bedzie :) lecz studio tworzace gre zapowiedzialo ze sa mistrzami pisania gier pod platforme PlayStation na koncu bylo dodane ze gra na konsole od Sony bedzie wygladala lepiej ale posiadacze xboxa ponoc maja tez byc zadowoleni.
Co do screenow prezentowanych sa w tak slabej rozdzielczosci ze nic na dobra sprawe nie mozna zobaczyc... po za tym oczekuje screenow ekskluzywnych na platforme ps3 jak i zarowno xboxa360
Bardzo ładne, ale spodziewałem się raczej jakiegoś mega-wypasu-graficznego, a tu to nawet kraksy nie ma ;P
Koktajl - zajrzyj do wątku o PS3.
Miodne :)
Bardziej mroczna ta część. Już mi sie podoba
Znalazł ktoś te screeny na GamePro bo ja nie moge . moze tam sa lepszej jakosci. Ale ku**a giera bedzie wypas !!!!!!! Przecie to jest jak film !!! Kocham Criterion games !!! Kocham Burnout 5 !!!! Kocham Xboxa 360 !!!!!
PS.Już sobie wyobrażam jak będzie wyglądał BLACK 2 :D
Windows XP patrz post 7. Znajdziesz tam linka do trochę lepszej jakości screenów (ale tylko ciut lepszych)
Nie moge znalezdz tych lepszych screenow :/
dzieki :)
majki6- z linka podanego przez albz74 jasno wynika ze wersja na PS3 bedzie sie tylko i wylacznie różnić tym że na PS3 będzie 1080p i wykorzystanie kontrolera SIXAXIS więc ja nie widze tu nic nadzwyczajnego ;] Zreszta PS3 programuje sie inaczej niz PS2 wiec nie ma to ze oni sie lepiej na konsolach Sony znaja (choc moge sie mylic) zreszta MS dał świetne narzędzia developerskie więc jak dla mnie grafa bedzie identyczna z korzyscia dla ps3 , czyt 1080p i nic wiecej.
Windows XP - z tekstu wynika że nie będzie 1080p na PS3, niemniej to będzie wersja szczególnie dopieszczana przez Criterionów ze względu na moc obliczeniową do fizyki, dźwięk itp. Ten zespół developerski zanim się sprzedał EA robił gierki pod PS2 i jak kiedyś w wywiadzie powiedział szef studia, są wielkimi fanami tej marki (Playstation).
Graficznie nie spodziewam się większych różnic między obiema.
albz74 moze co do 1080p to zle przeczytalem :P z fizyką zobaczymy bo myślę że 3 dwuwątkowe rdzenie spokojnie Criterionowi starczą aby stworzyć super fizykę i nie zapomnijmy że proc PS3 jest trudny do programowania... :) Chociaż nie przecze że PS3 ma mocniejszy proc bo ma ale X360 lepszą pamięć i GPU. W każdym razie to Criterion Games i napewno nikogo nie zawiodą ani posiadaczy x360 ani ps3.
Z wywiadu:
"If you couldn't make a great game on the PS2, you can't make a good game on the PS3. - Alex Ward"
"We know the audience is expecting a leap and we don't want to disappoint our audience. If, the first time you see the cars wreck [in Burnout 5], you don't think, 'That's what I bought a PS3 for; the next gen is here,'- if you think, 'Eh, its a little better,' or, 'it did that last time,'- we haven't gotten there yet. So that's why the first thing we have to nail is the crashing."
"Cell has lifted those limitations, and the two areas that win - audio and physics. And, in particular, our own brand of how we use them."
- Alex said the 2 games that really made him interested in making an open world game are NFS Most Wanted and Mercenaries.
- The games city will be fantasy but similar to GTA where different areas are based on a certain city. So the mountains are based on mountrains from Montana, the downtown area is based on NY, and the docks are from Shanghai.
- Chain boosting from Burnout 2 is back.
- There will be driving offenses where there's a certain goal attached to each car (10 per car). One where you might need to traval at high speed for 10 miles in opposite direction traffic. There will also be location specific violations.
- There will be 34 different rivals.
- They seem like they're going to go for the TDU route where the offline and online components are very similar.
- You can now initiate crash mode at anytime or any place. There's also no longer a time limit, you just press a button and for as long as crashes are still piling up the mode will stay on. Crash modifiers are being brought back. Those will be attached to specific cars though. And there will be 50 crash spots through the game.
- The entire world is open from the start.
- They want to make online more personal and instead of having it just be about who's number 1 (largely because they admit they get their ass kicked in BO360). One way they're doing that is a marking feature where you can mark an opponent and if you succeed you'll get a snapshot of your opponent mid crash.
- To give everyone a fighting chance they're adding a thing called Dirty Tricks where you're able to tag your opponent with a certain vehicle flaw. Such as handeling, brakes or to lock your boost as always being on.
Super ze crash bedzie mozna wlaczyc kiedykolwiek i limita czasowego nie bedzie :D To będzie rozpierducja ^^