GTA: Vice City Stories [PS2]
No i nie należy nie doceniać uroku zainstalowanego w dual shocku wibratorka (he, he...), mile masującego ci dłonie w najgorętszych momentach rozgrywki.
<---
Oj, Fulko - coś Ty się tak na tego DualShocka uparł? ;-) Co prawda, to prawda, brakuje dodatkowego analoga w PSP, ale żeby tak wywyższać jakiegoś pada...
W sumie można powiedzieć, że mecz pomiędzy Vide City Stories PS2, a Vice City Stories PSP został rozstrzygnięty na korzyść tego drugiego.
PS Masz jeszcze PSPkowego VCS?
"zapraszam najpierw do zapoznania się z San Andreas, będącego kwintesencją całego cyklu."
Mi po zapoznaniu się z SA odeszła ochota na wszystkie gry z serii GTA...
Do tego gta zaczyna przypominać simsy, w których z każdym dodatkiem pojawiają się nowe elementy, czego o grach rockstara nie mogę powiedzieć.
pawcyk3 ---> Do momentu wydania Liberty City Stories seria GTA była bardzo zróżnicowana. W kolejnych częściach pojawiały się zupełnie nowe misje, a przede wszystkim - stworzony od podstaw świat. Ostatnimi czasy rzeczywiście coś się załamało w tej kwestii...
No mogę się zgodzić jeśli chodzi i część 3 i VC. W SA grałem na pc i zapamiętał sobie tylko to, że gra wyglądała ochydnie. miała bugi i ten ziomalski klimat zdecydowanie mi nie pasował. Może gdybym grał na ps2 byłbym bardziej zadowolony. Teraz czekam na GTA 4 bo wierzę (może naiwnie), że gra będzie równie rewolucyjna co 3.
"Tutaj, poza kilkoma kiczowatymi ubraniami na zmianę nie masz nic do roboty w sprawie wyglądu Lance’a"- to kogo w końcu?!
Niewiele nowego, przerzucanie gier z PSP na PS2 to uwstecznianie serii... szczytem tu ewidentnie było SA
Posiadaczy panoramicznych ekranów „ucieszy” zapewne fakt, że GTA: VCS posiada opcję wyświetlania w formacie 6:9
"pozycja" 6:9 zdecydownie nie dotyczy obiornikow telewizyjnych, no chyba ze ktos sobie wlaczy pornola :P
Jeśli w wyniku utraty życia nie zaliczysz misji, to gdy po reinkarnacji wyjdziesz ze szpitala, opodal będzie czekała na ciebie na ulicy taksówka, która za niewielką opłatą zawiezie cię z powrotem do zleceniodawcy misji.
to bylo juz w gta vice city
W SA grałem na pc i zapamiętał sobie tylko to, że gra wyglądała ochydnie. miała bugi i ten ziomalski klimat zdecydowanie mi nie pasował. Może gdybym grał na ps2 byłbym bardziej zadowolony.
czyli na ps2 gra wygladalaby ladniej, nie mialaby bledow i nie mialaby tego "ziomalskiego" klimatu?
haha, koles, zastanow sie nad tym co piszesz :D
Surmak--> Zauważ że PS2 jest słabsza od pc, dlatego od grafiki można mniej wymagać. A błędów może nie miała. Może tylko wersja na PC została tak zjechana.
"brak „sim-owych” możliwości kształtowania wyglądu bohatera;"
Jak brak jednego z głupszych, silących się nieudolnie na innowację, pomysłów Rockstar (dzięki Bogu jak widać usuniętym), można zaliczyć do minusów?? Czy koniecznie trzeba patrzeć na wszystkie części GTA przez pryzmat wcale nie najlepszego SA??
SirGoldi ---> Wolę duala. bo jest wg mnie po prostu w wielu aspektach lepszy od sterowania za pomocą PSP. Ma więcej przycisków, które są lepiej rozlokowane (kto grywa na PSP ten wie, co to znaczy ból i drętwota kciuka), dwa (wg mnie precyzyjniejsze) analogi zamiast jednego i fajne wibracje. I choć IMO nie umywa się do pada z Dreamcasta IMO, naprawdę przyjemnie się na nim gra.
GTA: VCS na PSP mam, ale nie dam :) Po prostu po napisaniu recenzji wersji na PS2 powróciłem do wersji PSP-owej.
pawcyk3 ---> Dla mnie GTA: SA zawsze będzie najlepsza z serii. To kwestia gustu, ale nie tylko. Jest po prostu najbardziej rozbudowana z całej serii, i o to chodzi. Wersja GTA: SA na PS2 też zawierała pewne błędy, ale jak na grę konsolową, wyglądała świetnie. Inaczej gra się na dużym telewizorze, a inaczej na monitorze, choćby 19-stce.
umek ---> Upss... masz rację. Miało być Vance'a zamiast Lance'a. Jutro poprawimy ;) Dzieki.
Święty ---> Ojej, czy tak trudno zrozumieć, że wielu graczom (w tym mnie) te sim-owe pierdółki w GTA: SA bardzo się podobały?
Fulko de Lorche -> nie zamierzam ci wytykac bledow, ale tak razaca niekompetencja jak 6:9 zakrawa na kpine :P no chyba ze to byla ironia, ale tak nie brzmi. a jesli naprawde nie widzisz roznicy miedzy 16:9 a 6:9 to... niech kazdy sam sobie dokonczy :P
Deadeye ---> Zaćma umysłu ;) Sorry, oczywiście masz rację. Zresztą jaki byłby obraz panoramiczny w proporcjach 6:9? :)
Czasem zdarza się, że człowiek co innego myśli, co innego pisze ;)
a jak pisalem w watku o vice, jako jeden z pierwszych posiadaczy gry, ze grafika jest badziewna, to mnie inny odzegnywali od czci i wiary ;-)
Fulko - patent z taksowka byl juz w kilku poprzednich czesciach.
Moim zdaniem kompletne dno ... oczywiscie pomijam w tym "dnie" Phila collinsa, nie wiem co on tam robi.
Ogolnie na temat gry znow wykrzystali dosyc dziwny sposob zaczerpniety z ograniczonych mozliwosci psp i w przypadku ps2 nic sie nie zmienilo... samochody dalej nie maja tekstur sa zwyklymi modelami ktore maja jedynie nalozone oteksturowanie w miejscach ktorych bylo to konieczne... calkiem fajnie zrobili filtr ... teraz kazde swiatlo wyglada tak gwiazdorsko blyski tryski itp jak w latach 80` to sie liczy :)
No jak juz wspomialem muzyka w grze jest swietna ale sam gameplay i pomysl na zadania ktore mamy okazje wykonwywac wraz z postepem fabuly, nie sa na zadawalajacym poziomie raczej gra nadaje sie do klubow konsolowych gdzie mozna wpasc i zbic 25 policjantow w czasie mniej niz minuta i caly tlum dzieci z blokowisk szaleje.
Oto moje zdanie na temat tej pozycji.
Majki 6 daruj sobie. Tego typu "fachowe wypowiedzi" co najwyżej wywołują grymas na twarzy innych użytkowników.
Moim zdaniem to bardzo fajna gra. Na 8/10.
majki6 czasami chce kogoś zdołować bo jest znudzony grami...
Ma ktoś info, kiedy będzie San Andreas Stories?
Wiem tylko tyle że Rockstar myśli nad wersja na PSP. Ale jak będzie tego jeszcze nikt nie wie
Różowo mi Hehe
też sie zastanawiam dlaczego niebo jak i cała reszta jest takie rózowe... chyba głownymi kolorami z tej gry jest niebieski i różowy
wie ktoś jak wykonać misjie z robotem jaki kot