Cień Czarnobyla a sprawa Visty
(...)(zdecydowano się na tekstową lokalizację językową) (...)
Nie lepiej było napisać kinową? :P
coz żadna nowość ze na Viście gry chodzą znacznie wolniej... niestety taka juz jest budowa tego systemu nie za bardzo nadaje sie do graczy.
Lol, Adek prosze cie, nie wywoluj kolejnej wojny vistomaniacy - xpmaniacy, jak nie wiesz w ogole o co chodzi
Core2duo, 2 gb ramu i radeon 1950 pro, win xp. Jak grałem w bete na średnich detalach to się cięło i do tego słabo wyglądało, wiec ta wiadomość mnie nie dziwi. Silnik graficzny bardziej dziurawy niż ten z gothica.
a więc wychodzi na to,że powinni dłużej robic stalkera,bo nie jest jeszcze dopracowany
Core2Duo 1,86 GHZ, 1 GB RAM, GF7800GT 256 MB RAM WIn XP - 1024x768 High Details - wszystko chodzi płynnie.
djmaciek te twoje wymagania to są tak na prawdę medium, ponieważ high details nie wliczają AA i innych opcji, u mnie na Core2Duo 6400, 2x 1GB DDR2 800MhZ, Gf 7900GT na średnich i w sumie najwyższych jest ścinka, silnik jest niestabilny czasami robi się slideshow nie wiadomo z czego, silnik jest niedopracowany w takim stopniu, że ten z Gothic 3 był super dopracowany ;-)
No niestety, jak ktoś nie umie zrobić dobrego engine'u to niezależnie ile by nad nim jeszcze pracował to nie uzyska równowagi miedzy wydajnością a zadowalającym na daną chwilę wygladem.
x2 4200+, 1 gb, krecony 7600gt, vista- tekstury na medium, full dynamic lighting, suawki srednio na 3/4 szerokosci (dlugosci?:)- 0 problemow, chodzi bardzo ladnie, choc przyznaje, ze narazie zwiedzam tylko poczatkowe obszary, moze pozniej bedzie gorzej:)
pawcyk3- beta, a finalna wersja to 2 rozne bajki.
Conath-> Zgadzam się z tobą, ale beta pojawiła się stosunkowo nie dawno a silnik jest bardzooo słaby. Nie sądzę, aby można go w tak krótkim czasie załatać.
C2D 6400@3200Mhz, 4GB ramu, GF7950 512MB - w 1440x900 (czy jakos tak - 16:10) wszystko na maks poza AA - gra chodzi b. ladnie - mam ok. 5h grania za soba
i nie wrwalo nawet przez chwile.
Moze to kwestia pamieci, ale gram na XP.
zpewnoscia bardzo duzo zalezy od ilosci pamieci :P gra jest dynamicznie doczytywana wiec czasem potrafia sie zrobic walki, ja mam tak np z oblivionem mialem 2 giga chodzilo zajebiscie, teraz mam giga i czasem przycina niesamowicie :(
Kilgur, jedz po teksturach;)
Athlon64 3000+@3500+, 2x512MB@430MHz, R9800XL@XT, SB Audigy LS, WinXP Pro SP2, ustawienia: medium, ze zmniejszoną trawą, rozdzielczość 1024x768 i... da się grać, na razie tylko dwa razy mi zwalniało, raz w podziemiach, w których jest ograniczony czas na wyłączenie instalacji, drugi raz teraz, gdy większa ilość AI atakuje sporą ilość AI w bazie. Przy czym to jest raczej wina źle zaprojektowanej bazy, bo wystarczy "obrócić głowę", a płynność wraca.
Mimo, iż czas oczekiwania się dłużył, to nie żałuję czekania, bo koderzy zrobili całkiem sprawny kod.
Sprzęt taki jak Rzemyk, tyle ze karta GF 6600 GT + Vista = chodzi płynnie (czasami coś podogrywa)
U mnie na AMD 3500+, 1gb ram, GeForce 7900gt ->wszystko chodzi płynnie w 1280X1024, wszystkie suwaki na maksa łącznie z anizo - ale to tylko przy standardowym oświetleniu. Po włączeniu hdr-a nie da się grać, chyba, że ze wszystkim ustawionym na minimum :/
Nie mogę się już doczekać, kiedy rozpakuje pachnące świeżością pudełko, i włożę płytkę z grą do czytnika :D