Już wkrótce reżyserska wersja Scratches
ta gra nie odniosła wielkiego sukcesu (małego zresztą też nie...) dziwne, że zdecydowali się na redycje ;)
mons --> jak na segment przygodówek rozeszła się całkiem nieźle. A, że grę stworzył dwuosobowy team, to zarobili na życie i następny projekt. Na ADOC 2006 Agustin Cordes wydawał się być bardzo zadowolony z przyjęcia gry.
No gra nie jest zla, ale nie jest i dostatecznie dobra, ot taka by być. Poza tym nierówna, bardzo dobry początek, nudnawy środek i rozczarowujący koniec.
Wyższe rozdziałki? Bogu dzięki, (bom posiadacz LCD, cholera - wiecie jak wygląda Gabriel Knight zeskalowany do 1280x1024? Spróbujcie! :)) może się na to skuszę.
deepdelver---> podobno świetna gra ale aż nie chce sie wierzyc ze stworzyly ja tylko 2 osoby!!!! jak cena pojdzie w dól zwyklej wersji to chyba sie skusze
ale przydało by się napisać nowy engine 3D (bo same klikanie niewidomo ile razy by wziasc klucz z pokoju na strychu troche by zajmowalo) ale sam pomysł to dla mnie bomba ;)