World in Conflict [PC]
"Ogólnie poziomem destrukcji produkcja studia Massive przywodzi na myśl genialną Company of Heroes." Nie wiem czy to aktualne, ale podobno w World in Conflict nie będzie deformacji terenu, co mogliśmy zaobserwować w Company of Heroes. Podkreślam, że moje informacje są sprzed dobrych kilku miesięcy (maj 2006 r.), więc może po zobaczeniu Company of Heroes (data wydania - 11 września 2006 r.) Massive Entertainment też zdecydowało się jednak na zastosowanie tego elementu fizyki. Oby. Bo w przypadku użycia bomby atomowej taka deformacja terenu byłaby jak najbardziej na miejscu i mile widziana przez graczy :)
Choć z drugiej strony deformacja terenu znacznie może wpływać na AI jednostek, które być może nie będą potrafiły się "odnaleźć" w nowym, zdeformowanym środowisku/terenie. W Company of Heroes AI jednostek jest znakomite. Może Massive Entertainment też nad nim porparcował bo jak widać na przykładzie dzieła Relic Entertainment jest to do zrobienia, a producenci z Massive Entertainment to przecież nie nowicjusze :) Oby tak było.
Jeśli jednak nie będzie deformacji terenu to fizyka/poziom destrukcji w World in Conflict bardziej niż Company of Heroes będzie więc przypomniał Faces of War.
Ogólnie jednak podzielam entuzjazm autora zapowiedzi :)
Szykuje się najprawdopodobniej naprawdę porządna gra. Wolałbym jednak jakąś pauzę, bo to znowu będzie "mysi zabójca".
Jeżeli jednak będzie deformacja terenu to myślę że z AI nie będzie tak źle. W końcu to nie scorched earth, gdzie "znikaly" całe metry sześcienne gruntu. Zrobią testy i powinno być ok.
Panowie, to nie jacyś tam amatorzy, tylko profesjonaliści :) naprawdę oglądając trailery był wręcz zaskoczony że o grze dowiaduje się dopiero przy okazji pisania tej zapowiedzi :) A jeśli chodzi o deformacje terenu to WiC ma prawdopodobnie (tak wynika z zapowiedzi twórców) przewyższać w tym aspekcie CoH :) Palenie lasów, trójwymiarowe modele chmur (naprawdę robi wrażenie), no i o efektach wybuchu nuklearnego nie ma co wspominać bo wygląda genialnie :)
Zapowiada się growa tunguska ( oby nie katastrofa;-) ). Wierzę w ich profesjonalizma, ale ciekaw jestem jak z wymaganiami, bo nawet COH mi przycina...
Offtop:A propos wybuchu nuklearnego. Amerykanie do testów jakiś czas temu zaprzęgli baardzo silne komputery (mocy pewnie paru tysięcy takich intel duo). No i zrobili animowaną symulację takiego eksplozji.
Zobaczcie czterdziesty screen
Screeny z giery poprostu brak słów grafa jak na rts poprostu miażdży. 32 - wybuch bomby atomowej :]
Gierca zapowiada się świetnie i oby taka była.
Mimo wszystko wolałbym grę na podstawie wspomnianego "Kotła" Larryego Bonda
Najpierw autor podkresla roznice pomiedzy WiC, a SC a pozniej mowi ze moze mu zagrozic. Dziwne to troche. Skoro grze najblizej do CoHa, to chyba wlasnie ta gra jest najbardziej zagrozona. Fani RTSow klasycznych nada beda grac w SC.
Volvox >> chodziło mi o to że w chwili obecnej najpopularniejszymi grami RTS w sieci są Starcraft i Warcraft III ... a World in Conflict może zdetronizować te gry właśnie w multi dzięki ciekawemu podejściu do tego trybu
nie czytalem zapowiedzi ale po scrrenach zapowiada sie na dorba gre, oczywiscie okarze sie to we wrzesniu . ciekawia mnie wymagania tej gry .... napewno mi nie pojdzie na x300SE :)
po screenach zapowiada sie na dobra gre... ile bylo gier ktore na screenach byly kozackie a potem okazywaly sie totalna kicha? nie czaje tego systemu oceniac gre po wygladzie...
A po czym oceniać skoro na razie są tylko screeny i opis?.
Zawsze są powody przed premierą żeby ocenić czy gra może być ciekawa. Tutaj jest dużo argumentów za tym że może być naprawdę dobrze.
Nikt przecież nie mówi już teraz: "to za*****sta gra". Hm?.
Nie rozumiem tylko jednego: dlaczego większość porównań odnosi się do CoH? Przecież są inne równie ciekawe i dobre gry (a może i nawet lepsze). Na przykład taki Faces of War. Po patchu jest to bardzo dobra gra. Wygląda na to, że wielu ludzi chwyciło się na te kampanie reklamowe CoH i dlatego tak to wysławiają. No ale dobra - gadam od rzeczy. Jeśli ta gra będzie tak dobra jak o niej piszą/mówią to to może być pewnego rodzaju przełom w RTS'ach. Ja niestety nie podzielam entuzjazmu autora zapowiedzi. No ale... pożyjemy, zobaczymy.
Zapowiada sie swietna gra. Ciekawe tylko czy moj potworek z hipermarketu jeszcze to uciagnie... Mam nadzieje ze nie okaze sie przereklamowanym syfem z ladna graficzka jak CoH.
@Tygrys205
Porównania do COH są nieuniknione. Chociażby ze względu na skalę przedsięwzięcia i zapewne budżet. Przeszedłem COH i FOW i stwierdzam jednomyślnie że Kompania jest lepsza. Czemu?. Można długo pisać, ale generalnie chodzi o to że gra nie jest aż tak irytująca, najeżona absurdami i głupotami jak FOW. Prawda, w spaczowane FOW nie grałem, gra nadal mi się podoba. Ale dla mnie to jednak krok w tył w porówaniu do Soldiers.
Dlatego COH (w tym gatunku) rządzi i nie bez powodu był hitem 2006. Stąd porównania, WIC ma znamiona hitu (a jak będzie, to się okarze, może kupa?).
Milutko:)."Ground Control"1 i 2 dla mnie do tej pory nie ma strategi z taką kamerą i efektownym jej wykorzystaniem.Myślę,żekolejny produkt będzie równie dobry.A CoH to zupełnie inna gra,nie wiem z kąd to porównanie.
ELZOP ====> w czym inna? Chyba tylko tematycznie bo co do rozgrywki to nie ma sensu na razie się wypowiadać. Porównania są nieuniknione. Założę się, że w każdej recenzji World in Conflict - obojętnie czy w Polsce czy gdzie indziej - nazwa "Company of Heroes" zostanie użyta co najmniej raz.
ELZOP, chciałbym wiedzieć dlaczego sądzisz, że Company of Heroes to zupełnie inna gra niż World in Conflict. Jeśli tylko chodzi o tematykę to zupełnie inną grą niż Company of Heroes jest także (a może nawet bardziej niż World in Conflict) Warhammer 40.000: Dawn of War... A chyba jednak tak nie jest, co?
Już w Lipsku w zeszłym roku obstawiałem World in Conflict jako swojego faworyta w kategorii zapowiedzianych RTSów. Kolejne materiały z gry sugerują, że się nie pomyliłem.
Kto grał, nie ma żadnych wątpliwości odnośnie potencjału multiplayera, pozostaje tylko dobre zbalansowanie jednostek.