Warhound [PC]
Onanizujesz się przy FPSach nowej generacji?? :O
A tak swoją drogą, to już trochę nudne, ciężko coś nowatorskiego wprowadzić do tego gatunku, ale i tak producenci klepią kolejne, podobne do siebie gry, jedna za drugą... Ot będzimy mieli Crysis w wersji rodzimej...
Chciałem to samo napisac:)
Gra wygląda fajnie, ładna grafika itd. ale primo - nie ma tam NIC nowego. Secundo już mieliśmy FarCry...
ja nei wiem co wy macie za skojarzenia :D
ja od razu pomyślałem ze chodzi o krew, ale ze jakos jej na trailerze nie zauwazylem cos w tym musi byc :D
gierka napewno bedzie dobra, mozliwe ze bardzo dobra a nawet superancka, ale nigdy nic nie iwadomo, bardziej to mi przypominalo Far Cry, ale graficznie to moze dobiegac nawet do Crysisa i Haze
Na filmiku gra wygląda ładnie i przede wszystkim będzie miała elementy cRPG, które lubię jeśli są dobrze wykorzystane. Dla mnie bomba bo to wygląda jak połączenie Hitmana (jakieś płatne zlecenia) z Far Cry (fajne lokacje a przynajmniej tak wyglądają na filmiku i na zdjęciach).
mi to jednak bardziej przypomina podrasowane FC niż ubogiego Crisisa:)
btw. fajne słonie ;P
-------------
claudespeed18 - nie wiem czy trafionym pomyslem jest tutaj porownywanie,szczegolnie jesli chodzi o techonlogie, grafike polskiej produkcji, ktora choc jest bardzo dobra, to chyba nie az tak imponujaca jak to ma miejsce w Crysis'ie. :)
------------
sprawdz ten link:
https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=6140771&N=1
Judith:
Jest jeszcze masa ciekawych pomyslow. Problem zwiazany z brakiem pomyslowosci u tworcow gier komputerowych - szczegolnie polskich - polega na tym, ze u nas fabule, swiat gry tworza ludzie z zespolu tworzacego projekt, ktorzy sa odpowiedzialni za inne czynnosci. U nas zbiera sie grupa osob(grupa grafikow, programistow i szef ;) i tworzą wspolnymi silami nowy projekt.. Na zachodzie jest jedna osoba, badz grupa ludzi (np. w Blizzard'e), ktorzy tworzą zasady, projektują na papierze ksztalt gry, zbierą pomysly od pozostalych czlonkow zespolu (jesli mają cos ciekawego i wartego uwagi) i robią z tego jedna calosc. Siłą projektu i miara jego sukcesu zalezy od 'dwoch' osob, ktore musza ze soba scisle wspolpracowac - Artysta koncepcyjny, ktory jest odpowiedzialny za to co cie przyciagnie do monitora - 'czyli kuszenie zmyslu wzroku'- i scenarzysta, ktory sprawi, ze swiat, ktory za chwile poznasz wciagnie cie bez reszty.
Problem w tym, ze tych dwoch, w dodatki z ciekawymi pomyslami, znalezc jest strasznie trudno.. nawet na zachodzie maja z tym klopot. Ale jak juz tacy ludzie zostaną odkryci... wtedy powstaja dziela sztuki.. :)
Co pewien czas powstaja ciekawe, nowe pomysly. W bardzo prosty sposob mozna ocenic czy dana gra ma szance na sukces. Wystarczy sprawdzic 2 rzeczy: rysunki koncepcyjne danego projektu - czyli jak bedzie prezentowal sie swiat - oraz zarys fabuly, ktora zawsze jest prezentowana przy zapowiedzi kazdego tytulu. Z miejsca wiadomo jakie szanse na odniesieni fabuly ma dany projekt.
Mozna sobie zadac proste pytanie: kto jest ojcem sukcesu takich projektow, jak HalfLife 1,2, Seria Warcraft, Seria Baldurs Gate, NWN,seria C&C, seria Fallout, Gears of War, Czy tych, ktore sa zapowiedziane np.Bioshock, Stalker, Assasin Creed, Diablo 3, Starcraft 2,Crysis i wielu innych. Chyba latwo sie domyslic, ze nie programisci, graficy, level desingerzy czy szefowie studia, ktorzy zawsze przedstawiaja swoje projeky na roznych imprezach. Tak jak ma to miejsce w przypadku kina, kiedy 'jakis' film ci sie spodoba, stajesz sie jego fanem i odrazu kojazysz jego sukces przewaznie z glownym boharem (swietnie zagral), rezyserem (super poprowadzil ekipe), czy ludzmi stojacymi za efektami specjalnymi (wow!). A tak naprawe, pomyslodawcami sukcesu sa 2 osoby, ktore sa najmniej doceniane... Pierwszy to ten, ktory pisze scenariusz, bedący fundamentem projektu i konstrukcji swata gry, przez ktora zostaniesz poprowadzony. Drugi to artysta koncepcyjny, ktorego zadaniem jest przestawienie za pomocą rysunkow koncepcyjnych tego co znajduje sie w scenariuszu (storyboard, wyglad: pojazdow, maszyn, postaci, swiata, broni, budowli).
Wystarczy przypomniec sobie 5 tytulow, ktore nosza miano 'najlepszych' w naszej pamieci, i zastanowic sie komu zawdzieczamy te nierzeczywiste swiaty, ktore pochlaniaja nas i wciagaja tak mocno, ze nic z nas nie pozostaje, ze zapominamy nierzadko o swiecie rzeczywistym. Napewno nie jest to krecik z takiej czeskiej bajki. Techland powinien znaleźć "KoGoS", kto zapewni im sile nie tylko w technologi, ale takze w wyobrazni.
Sorry za troche przydlugawy tekst.
Pozdrawiam.
zostalo napisane:
"Z miejsca wiadomo jakie szanse na odniesieni fabuly ma dany projekt."
poprawione:
Z miejsca wiadomo jakie szanse na odniesienie sukcesu ma dany projekt.
powod: pospiech