Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 już na platformie X360. Co z innymi wersjami?
ale oni kombinują.zamiast wydac grę na wszystkie platformy od razu to najpier dadzą na xbox,a potem kombinują z konwersją
Nie kombinuja z zadna konwersja (no moze na PSP) tylko czesto prace nad roznolegla wersja prowadzi inny team - dodatkowo - pewnie dali ja jako czasowy "exclusive" bo gra zapowiada sie na hit wiec mozna dorobic na sprzedazy konsoli.
na GameSpy dostała 5/5 :)
fan Realu -->
to nie tak, ze kombinuja.
Po prostu pisanie gier na konsole jest latwiejsze w sensie zabugowania gry. PC i x360 programuje sie dosc podobnie, prawie identyczne biblioteki etc. Tyle, ze jak cos na x360 dziala na jednej konsoli to identycznie bedzie to dzialalo na 10 mln innych.
Natomiast jak cos dziala na jednym PC to wcale nie oznacza, ze dziala na innym. Tysiace konfiguracji, kazdy komponent glowny ma dwoch glownych producentow (AMD/INTEL, ATi/NVidia) i z tym wszystkim trzeba sobie poradzic i "odbugowac". To zajmuje wiele godzin testow - nawet jak gra jest juz prawie skonczona.
Niby z Playstation jest podobnie - jedna konfiguracja. Ale kazdy, nawet albz74 przyzna, ze aby DOBRZE zrobic gre na PS2 czy PS3 to trzeba sie na tym swietnie znac. Jest to o wiele trudniejsze, zwlaszcza dla teamow, ktore nie wspolpracuja zbyt blisko z Sony od lat. UBI nie jest developerem first party sony - robi konwersje swoich hitow, ot co.
A ja tylko czekam na kuriera z paczką z GRAW-em 2 na moją 360-tkę . Ale będzie jazda :D