Bioshock [PC] - (demo movie #2)
WOW!! Ale klimat!! Podoba mi sie coraz bardziej ta gra:)
Fantastyczny klimat, interakcja z otoczeniem, wyśmienita grafika i znakomity dźwięk (odgłosy walki + muzyka)! Ta gra to murowany hit! Tego nie da się już zepsuć :)
Dobrze, ze mam Xboxa 360 to sobie zapyakm przynajmniej. Bo na moim kompie to ta gra sie nawet nie wlaczy. Po za tym co widac, to gra wymiata rowniez tym co slychac, zwlaszcza genialne sa te dzwieki wydawane przez tatuska, juz widze jakie to bedzie robilo wrazenie na moim kinie domowym.
koobon- związane z przemocą, nie często mamy gry w których zabijamy dzieci, do tego podane w tak sugestywny sposób, gra mi się bardzo podoba klimat, grafa, itd. ale napewno nie będzie to gra dla każdego.
Bioshock nie bedzie grą latwą , miłą i przyjemną ! Gość poruszał się jakby grał na padzie..
hmmm.... bo grał na padzie...
Barcekfanek-> To jest gra na Xbox 360. Na PC będzie tylko konwersja.
Mógłbyś to poprzeć jakimiś FAKTAMI?
_Luke_ zainteresowało mnie to, masz jakiś link?
ckline z Irrational Games podal ta informacje na forum TTLG, nie chce mi sie teraz tego szukac (wklejalem juz to kiedys na forum gola).
pyt.:
How about when a game is developed using the XBox 360 development tools created by Microsoft specifically with their console in mind and "ported" to the PC as you go? Isn't that what IG is doing with BioShock?
odp.:
No, it is not. The PC and XBox 360 versions are developed simultaneously using our cross-platform engine technology, keeping both platforms in mind.
We have an entire sub-team dedicated to making PC-specific changes, and when we develop new features and UIs we always make sure they will work equally well on both platforms. Jake Edgeton, our brilliant and overworked UI engineer, has spent many sleepless nights coordinating with our top PC engineers (Daniel Lamb and Robert Black) to make sure this is the case.
To be honest, during development we often spend more time playing the PC version because it's faster to try out changes on the PC (it takes time to "cook" the content to work on the XBox360). Our fearless project lead, Alyssa Finley, has a well-worn stick that she uses to beat us while shouting "don't forget to test on the console too!".
- Chris Kline, Irrational Games
Zapowiada sie niezły hit....
....i upgrade PeCeta!