Autor systemu walki z Final Fantasy X pracuje także przy trzynastej odsłonie serii
Mister 33 cm - intrygujący, nie powiem ;)
System walki z FFX nie jest zły, choć specjalnie rozbudowany to jakoś nie był. Nuda się pojawia po którejś n-tej walce na tym samym obszarze. W każdym FF był nieco odmienny system walki i moim zdaniem powinni tego trzymać. Gdybym miał wybrać najlepszy system, żadnego rozstrzygnięcia nie byłoby - każdy z nich miał swoje zalety i wady...
Atreus - skojarzenia są interesujące :D
System nie musi być taki sam jak w FFX, to tylko ten sam człowiek go projektuje.
Byle by zachowali faktyczne tury jak w FFX... zadnych paskow ATB -_- A wcale takich dzikich jak w FFX-2.
Tym newsem przywrocilscie mi troche wiary w system walki trzynastki :)
Toshiro TsuChida a nie TsuShida. ktoś był chyba zaspany ;)