Jakie są plany twórców Supreme Commandera?
niech poprawią błędy, podobno jest ich 500, sam w demie widziałem kilka głupich zachowań jednostek co irytowało
ciekawe czy historia zatoczy kolo i po wydaniu mission packa Cris znow zniknie ze sceny, aby za kolejne 10 lat wydac 3 czesc TA ;)
No i niech chłopaki robią tego patcha do dx10, najpierw coH, teraz SC :) bardzo dobrze...ciekawe kto jeszcze.
jakie 10 lat, TA kingdoms wyszedl 2 lata pozniej,niewypalem byl ale byl klejna gra jak by nie bylo.
jura80 -> masz racje, TA:K byla tak slaba, ze musialem ja wymazac z pamieci ;) zeby tylko nowym projektem nie byl SC:K ;)
Ja tam mam nadzieję, że po błędach zajmą się raczej poważnym usprawnieniem silnika gry. Jak na razie to 500 jednostek można tylko obsłużyć na kompie typu 234234 GHz... No i oczywiście mam nadzieję, że modderzy zajmą się dywersyfikacją frakcji :).
siedze na sredniej jakosci laptopie z 1 gb ram (dzielonego z kg) i np wczoraj hostowalem gre, w ktorej limit ustawilem do 1000 jednostek. rozgrywka 1vs1 na duzej mapie (dla 8 graczy), po 30 minutach budowa stanela z braku wolnych slotow, a framerate wciaz pozwalal na wygodna zabawe. skonczcie juz pisac o problemach z fpsami, bo tylko osmieszacie sie powtarzajac banialuki ludzi majacych problem ze zmiana opcji, albo zgraniem sterownikow.